he meiden... zo even tijdje tussen uit geweest!! zondag efteling geweest heel de dag dus was behoorlijk moe vandaag ben ik bij dokter geweest en wat blijk nou ik ben te licht dus ik moet ff wat aankomen dus dat word veel eten voor mij (daarom blijf me ongi weg)
@all: Even hele korte updute: ziek op de bank, last van middenrif, ben praktisch uitgeschakeld en alles kost me veel te veel moeite dus niet veel online sorry. 26e is op zich goed voor me. sorry dat het zo weinig is meiden, maar ben er snel weer hopelijk.
@All... ben vanmiddag bij de gyn geweest en alles was goed. Het waren niet mn eierstokken en ik ben idd ongi. Dat was blijkbaar overduidelijk hahahaha. De gyn dacht dat t n spiertje verrekt was in mn lies! Ik moet t even afwachten en anders de volgende cyclus afwachten! Sorry dat ik er niet eerder ben gekomen hier maar mn ouders kwamen mijn kindertjes terug brengen en zijn net pas weg! Heel gezellig gehad! Ze komen volgende week ook naar Duinrell dus dat is supergezellig zeg! Ik kom morgen weer kwebbelen en op iedereen reageren!
@ Miranda, gelukkig dat het niks ernstigs is. Toch ongi geworden, balen meid. Ik dacht echt dat je zwanger was! Hopelijk volgende maand raak voor je.
@ Miranda, Fijn dat je het nu weet is wel geruststellend toch? Aan de andere kant zal het wel een teleurstelling zijn of niet? Daarom durf ik nu nog niet te testen.... Heb vandaag helemaal nergens meer last van.. Raar..
@ Sweet angel Beterschap! @ Miranda Gelukkig dat het niks ernstigs is. Balen dat je toch ongi bent geworden! @ All Duim duim
net CB test gedaan... de uitslag raden jullie natuurlijk al wel.. kon het niet laten toen ik bij het KV liep..
@ikheid, Toen ik nog zwanger was heb ik er 7 testen doorheen gejaagd. hahaha. Je wilt gewoon even die bevestiging zien en dan ben je weer gerust gesteld.Geniet ervan!!! @all ik heb vandaag weer nergens last van... wel last van mijn buik... Als ik volgende week nog niet ongi ben dan ga ik testen.
@ Pinklady, gewoon testen meid! Dan weet je het zeker. Als je het bent ,dan ben je het. @ Ikheid, hoeveel testen heb jij wel niet? Haha! Ik ben nog steeds misselijk de hele dag door, dus ik geloof het wel! haha @ Miranda, hoe is het nu met jou meid? Heb je nog veel pijn? @ Sweetest Angel, voel je je al wat beter?
@All... de pijn is er idd nog maar gelukkig in mindere mate. Ik vind t niet erg dat ik ongi ben... juist eigenlijk wel blij want in duinrell kon ik anders niet zwemmen omdat je als zwangere niet in t tikibad mag! Ik heb alleen met veel en lang lopen last van mn liezen dus maar aspro's meenemen! Gelukkig is mn ongi ook maar heel minimaal dus dat scheelt ook weer!
Haaai 2 U all! Babet, hoe voel je je? Alles goed? Miranda, voor jou een digitale <<<<<<<<<<knuffel>>>>>>>>>> Fijn dat het niets ernstigs was meis! Hé Jewe, ik had een half jaar geleden ovu-testen en zwangerschapstesten via i-net besteld, vind het sonde om ze weg te gooien, dus dan test ik er maar op los.. en ik moet zeggen dat ik die bevestiging erg fijn vindt Ik voel namelijk erg weinig en wordt er soms heel erg onzeker van.. Pinklady, kan je nu al niet testen? @ de rest, hoe is ie hier??? Ik ga ff back 2 work.. geen zin en ben kei moe.. Liefs..
@ Heidi, hahaha meid, gewoon lekker testen als jij je daar beter bij voelt @ Miranda, gelukkig niks ernstigs. Hopelijk gaat het snel over. knuffel meid! @ angel, jee meiske toch. Het zit jou ook niet mee zeg. Dikke knuffel voor jou! @ pinklady, ik ben benieuwd. Ik duim voor je! Gewoon testen, hihi @ priscilla, dat wordt eten meid! Hopelijk komt je ongi dan snel op gang. @ allemaal, hier alles goed. Nog steeds bruine afscheiding. Heb ik altijd zo'n 3 tot 4 dagen voor de ongi. Zal morgen of zaterdag wel ongi worden. Geeft niks, volgende ronde beter!
@all, Ik heb vanacht weinig geslapen. Had heel erg last van mijn buik en dacht echt nu word ik ongesteld. Dus niet. Nu heb ik iets minder last van mijn buik, maar nog steeds geen ongi. Misschien blijft het weg doordat ik er te mee bezig ben?? Wel heb ik af en toe last van mijn (.). Ik ga vanmiddag even naar het kv om toch maar te testen....