@E1982 welkom, gezellig dat je met ons meekletst! @Miranda, alvast een hele fijne vakantie. Geniet ervan @allemaal, hier zijn gisteren eindelijk de duivels gearriveerd. Ronde 10 is een feit. Ben deze ronde eens een keer niet helemaal down omdat ik ongi ben geworden. Heb gelukkig nog steeds de rust. Voel me daar erg goed bij! Fijne zondag allemaal!
@saskia, helaas en idd nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik heb geen ongi klachten meer, maar ben ook nog steeds niet ongi geworden. Ik wacht volgende week nog maar even af en mocht het dan nog niet zo zijn dan maar even naar de huisarts. Fijne zondag allemaal!!!
@Jewe... wij vertrekken morgenvroeg om 9 uur! We hebben de kinders wijs gemaakt dat we naar de Noordzee gaan! @all.. heb vandaag idd de badkamer uitgedaan.. mn mannetje heeft de frietpan uitgedaan, hij heeft de plaats op geruimd én mn ramen boven gelapt!... nu heb ik net boven gestofzuigd en de trap naar beneden en nu dadelijk de huiskamer nog stofzuigen en daarna nog dweilen en dan ben ik klaar!!!! We hebben lekker n poetsdagje gehad samen met tussendoor elkaar vreselijk lekker zitten ophitsen (opgeilen om t grof te zeggen). Heerlijk hoor dat we dat konden doen... de kinders zijn al de gehele dag buiten aan t spelen dus daar hadden we geen last van hahahaha Vanavond t voorspel maar afmaken hihihihi
@Brabantse1982... welkom hier! ben je nú 5 dagen overtijd???? Spannend voor je meis... ik zal duimen voor je! @All... ik ben nu echt klaar voor vertrek! Alles is gedaan... mn huisje is kei skon!!! Morgen nog broodjes maken en nog ff ijskastspulletjes in de koelbox doen en mn senseo meenemen en dan kunnen we gaan! Heb er echt zin in!!!!! Ik ben er nu weg van.. ga met mn mannetje nog even bankhangen en dan lekker naar bedje toe! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIiiiiiiiiiii
@ Miranda, fijne vakantie meid. Lekker relaxen! @ Kleintje1982, welkom bij de club! Succes met zwanger worden.
@ Miranda, ik ben te laat, maar toch een fijne vakantie gewenst! @ Saskia, op naar de volgende ronde @ All Sorry, het heeft even geduurd, ik weet het Was ook helemaal mijn bedoeling niet, maar ja.. Vrijdag zijn we naar de gyn geweest, we hadden vragenlijsten gekregen die we ingevuld mee hadden genomen. Puur daaraan zei zij dat ze zo niets zou weten wat een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. Daarna een inwendige echo gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik er heel erg tegenop zag, maar ze was echt super lief en rustig, ze heeft ons echt rustig behandeld, was ik echt wel blij om. Bij de inwendige echo bleek dat mijn fol 16-19 mm was en dit weekend ik mijn ovulatie zou hebben, dus kregen we leuk advies mee Dit was hetzelfde gevoel wat ik al had, maar was erg blij dat dit nog eens bevestigd werd dat ik toch echt wel goed zat met wanneer ik elke keer ovuleer. Toen de afspraak gemaakt dat ik maandag de 24e bloed moet laten prikken, en dat mijn vriend dinsdag of donderdag zijn spulletjes in mag leveren bij het ziekenhuis Ook is er afgesproken dat ik terug bel naar de gyn de eerste dag van mijn nieuwe menstruatie. Dan wordt er voor 12 dagen later een afspraak gemaakt waarin ik weer een follikel-meting heb om te controleren of het dus echt regelmatig is. Daarna zien we weer verder, want dan is als het goed is ook de uitslagen bekend van mijn bloed en van mijn vriend dus. En voor degenen onder ons die zich afvragen of we dankbaar gebruik hebben gemaakt van het advies: Heb nu dit keer echt duidelijk helder slijmverlies gehad, misschien is het nu duidelijker geweest voor mezelf omdat ik er meer op lette, dat kan ook natuurlijk, maar het was in ieder geval raak Donderdag ook nog naar de ha geweest, wel een vervanger dus want eigen ha was op vakantie en is echt zo super geregeld hier dat de vervangers dan 9 v/d 10 keer zelf ook niet aanwezig zijn :x Maar goed, ik had maagzuur en obstipatie, hoogstwaarschijnlijk van de stress vanwege mijn opa nog. Daarvoor heb ik omeprazol gekregen voor 14 dagen en lactulose-siroop voor ong 10 dagen. Inmiddels gaat het al stukken beter Zaterdag is mijn vriend naar Rotterdam geweest voor de Bavaria City Race. Daar moest hij helpen het VIPdorp klaar te maken voor zondag, dus was daar lekker bezig. 's Middags was hij terug met een leuke mededeling: Ik mocht zondag mee Mijn vriend moest zondag de VIPs opvangen en begeleiden, maar daar aangekomen bleek, wat we eigenlijk al wisten, dat er zodanig minder kaarten verkocht waren dat hij eigenlijk niet nodig was. Lees, de organisatie vond dat hij maar met mij naar het circuit moest gaan, dan waren we lekker met z'n twee alvast op tijd daar Wel moest hij stand-by blijven, en continue alert zijn om in te kunnen grijpen als er wat zou gebeuren, maar gelukkig bleek dat allemaal niet nodig en hebben we lekker genoten van al dat brandende rubber, schreeuwende f1 auto's en alle spins en donuts Ik geloof dat mijn rolstoel hetzelfde probleem heeft als ik nu: we trillen alletwee nog na van de scheurende auto's Na de race naar de paddock gelopen, waar mijn vriend me nog dankbaar op de foto heeft gezet met Tim Coronel Daarna ging het echter iets minder, ik werd misselijke en duizelig, dus heeft mijn vriend me aan de kant gezet en 15 min later ben ik, al 15 min bewusteloos, naar het ziekenhuis gebracht waar ik mijn medische apk-keuring gehad heb. Gelukkig was alles in orde en kwam het hoogstwaarschijnlijk door de warmte en het feit dat de banden van de dakar-trucks net iets teveel voor het goede waren geweest voor mijn luchtwegen. Inmiddels is alles weer schoon en ben ik weer helemaal in orde, gisteravond al hoor eigenlijk. 1 Ding is in ieder geval zeker: Als het kan help ik volgend jaar mee met de VIPs, maar als ik zwanger ben, never nooit. Is ook al duidelijk besproken met de leiding dus. In ieder geval, super fijne zondag gehad, en we zitten nu eigenlijk al weer in spanning voor volgend jaar
Woow sweetest, das flink dat je daar gewoon van je stokkie ging Gelukkig gaat het beter en voel je je ook wat meer happy. Das belangrijk Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @ Brabantse, hee meid! Leuk om jou hier ook te zien. Ken je natuurlijk al van het ander clubje. Nu kunnen we dubbel kletsen
Ja gezellig! iK zit nu op cd49, morgen 50 en naar de HA, want ik wordt hier niet goed van eigenlijk. Vrijdag een nega/test gehad, dus zwangerschap is bijna uitgesloten. Tot dusver weinig symptomen van naderende ongi. Hioewel sinds vandaag soms mn borsten beetje raar voelen en mn buik en rug beetje pijnlijk is. Maar ja, morgen eens kijken of de HA me door wil sturen. xxxxxxxxxxxxxx
heeej meiden wat is het warm zeg pfff straks lekker naar ikea toe in breds ff lekker winkelen. en me ongi is gekomenben er zo blij mee dak eindelijk ongesteld ben
Hey meiden, Hier alles zijn gangetje. Vandaag een dikke positieve ovutest dus moet vanaaf weer aan het werk Met Damian ook alles goed. Die gaat binnenkort wel lopen denk ik. Hij zet nu 3 of 4 kleine stapjes naar ons toe.
Zelfde naam en provincie, bijna tegelijkertijd met beebjes begonnen, alleen ben jij iets jonger, lol! xxxxxxxxxxx