Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Oow daar heb ik niet eens over nagedacht ;)
    Dus hier geen rare gedachtes geweest :D
    Hoop dat jullie snel samen zwanger mogen zijn en dat het blijft zitten natuurlijk!

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Zo denk ik er ook over

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee misschien denk jij niet raar maar t zou raar kunnen overkomen op andere zo op die manier zo als ik t ingetypt had! Het is niet zo dat ik van verschillende mannen n kind heb hahhaha nee zo gek is t niet. Ik had n relatie van 13,5 jaar met mn ex en nu zit ik aan n relatie van pas 4,5 jaar! Heb tussen mn ex en mn huidige partner wel n stuk of 4/ 5 one night stands gehad maar dat was om mn eigen weer terug te vinden. Ik was nl nét 16 toen ik n relatie kreeg met mn ex dus was nog in mn pubertijd en heb verders nooit omgekeken naar andere jongens/mannen en toen moest ik mn eigen echt gaan ontdekken en kijken wat er allemaal op de wereld rond liep. Nu heb ik gelukkig n leuke en fijne relatie waar ik van op aan kan en waar ik lekker in zit!
    We zijn gelijkwaardig in onze relatie en dat was bij die andere niet!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ga lekker slapen want mn bacardi-cola begint nu te werken... wordt n beetje licht in mn hoofd en krijg t lekker warm hahahaha
    dus lekker genieten van mn nieuwe bedje!
    SLaap lekker allemaal en tot morgen!

Ow wanneer hadden we die date staan weet iemand dat nog en waar gaat de reis heen? Ik ben er even tussenuit geweest en weet nu helemaal niks meer!

5. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

sorry dat ik de laatste tijd niet zo veel zeg, beetje druk hier..
    Volgende week woensdag afspraak betreft ons trouwen... we gaan kijken of we het op onze manier voor elkaar kunnen krijgen...in de Efteling :D

Verder ben ik een beetje boos op mijn leiding van mijn vrijwilligerswerk, Lourdeswerk.
    Lang verhaal, maar ik probeer meer jongeren (0-35 jaar) enthousiast te krijgen om naar Lourdes te gaan.
    We (mijn vriend helpt mee) willen graag een concert en dergelijke opzetten, en mijn leiding ziet dat wel zitten, maar een handje toesteken, ho maar.
    Punt op alles is dat ik dit jaar een cheque heb gewonnen waarmee ik korting krijg op een reis naar Lourdes (van de VNB komt die cheque, dat is ook waarvoor ik werk zeg maar) en dat wij hadden gezegd niet te gaan omdat wij eigenlijk 9 september zouden trouwen.
    Dit hebben we uitgesteld vanwege het overlijden van mijn opa, en dachter erover om toch te gaan dit jaar in oktober.
    Maar nu wil mijn leiding die cheque hebben omdat ze hem al beloofd hebben aan andere mensen :$
    Niet leuk dus, vind het allemaal raar gaan en zit er hard over te denken om ermee te stoppen, want het is altijd gezeur daar, maar goed.

Om op de vraag terug te komen:
    Mijn vriend en ik zijn nu ruim een jaar bezig, en zijn vorige week naar de gyn geweest.
    Zij heeft bij mij een inwendige echo gedaan waarop te zien was dat ik dat weekend (was toen vrijdag) zou ovuleren.
    Dus braaf geklust :D
    Op de echo waren voor de rest geen afwijkingen te zijn, en moet morgen/vandaag bloed laten prikken en mijn vriend moet dinsdag zijn zaad na laten kijken :p
    Dus, ja.. zoals het er nu uit ziet allemaal geen probleem..zeker omdat mijn vriend al een kleine heeft bij zijn ex.

Maar goed, we zullen het horen ;)

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    :Dheej meiden word moe van me ongi:$ het was echt erg om ff te zeggen nu is stukken minder:) ik moet zo gaan werken heb eigenlijk geen zin in!maar hoef maar tot half 1 en dan ga ik ff lekker naar een vriendin toe!vriendlief is werken en heb vanavond een verassing:D.... ik ga waxinelichtjes neer zetten in een kamer voor me manneke. (hoe romantisch is dat):Dwaarom weet ik niet heb er gewoon zin in8)

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Miranda, de afspraak staat op 26 september en we gingen volgens mij naar tilburg. Cafe de 3 gezusters als ik het goed heb.

@ All, vandaag het echo bureau gebeld en donderdag 17 september krijg ik mijn eerste echo. Joepie!!! maar wel spannend.

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Tilburg 3 gezusters...gezellig!!
    xxxxxxxx

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haai!!!

Ik moet me afmelden voor 26-09.. Het zoontje van mijn beste vriendin wordt dan gedoopt en dat wil ik voor geen goud missen!

Solly... :)

Liefs Heidi

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow haha, ik lees nu pas dat jullie een date hebben. Wilde me zelf niet uitnodigen ofzo hoor, ken alleen de 3-gezusters goed in Tilburg, haha. Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig Pollies leuker vind, zal de leeftijd zijn ;)
    xxxxxxxxx

11. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    @ Miranda
    Fijn dat je nu een fijne relatie hebt :)
    Lekker geslapen in je nieuwe bed?

@ Sweetest
    Dat is niet zo aardig van je leiding :(

@ Priscilla
    Veel plezier vanavond :)

@ Jewe
    Leuk 17 september je eerste echo, spannend :)

12. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heeej meiden zo was heerlijk avondje ff lekker bruce almighty gekeken:Dkaarsjes stel ik uit maar naar morgen mocht vandaag bij me nieuwe cliente komen!! en die hebben pas een tweeling echt zo lieff de kriebels schoten naar boven bij mij hihi:p

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Brabantse 1982... je mag tuurlijk ook mee gaan, hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?
    Lijkt me erg gezellig.

@All... hoe laat spreken we af want moet rekening houden met mn schoonpa die is op die dag jarig en ik moet me dus wel even laten zien daar natuurlijk he?!!!

@Chelleke... mn bed slaapt heerlijk maar ben nu hondsberoerd! Heb me toch n verkoudheid te pakken daar zeg je U tegen!! Heel mn kop doet zeer en zit dicht!
    Chris gooit me lekker op de bank en moet daar verplicht blijven liggen! hahahahaa

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Hallo allemaal,

We zijn weer terug in het land, in het altijd gezellige brabant.
    En lekker nog deze week vrij.

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    #935 priscilla1987, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    he dames wat is het rustig hier :D pff me tijden van forum staan niet goed denk ik..en zal me god niet weten hoe is het goed zet!ik heb net ff kaarsjes weg gezet in de lege kamer denk dat ik zo maar is mooie foto van ga nemen!:D

16. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben benieuwd priscilla, veel plezier :)

waar ben je geweest dimple? over een paar weekjes zitten wij lekker in een huisje net iets onder kolding op jutland. zooo'n zin in :)

hier ook flink verkouden. blijf mijn neus snuiten...

trouwens... voor de zwangeren en bijna-zwangeren onder ons, bij de fontys in Eindhoven kun je gratis echo's krijgen. die studenten (vooral huisartsen, verloskundigen etc.) willen hun echo-skills oefenen op zwangere vrouwen voor hun examen, dus je bent dan een soort proefkonijn. maar veel mensen vinden het wel leuk om dan weer even naar hun beeb te kijken, dus win win :)
    ik heb het de vorige zwangerschap ook gedaan en was hartstikke leuk. nu heb ik ook weer een afspraak gemaakt en ik kon terecht met 15 weken. als iemand interesse heeft dan staat hier meer informatie: startpagina: Gratis echo laten maken...

17. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @babet dankje me moeder is er die zei ga je hem ten huwelijk vragen:p ik zo nee dat moet hij doen en vrouw doen is raar:D

18. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @babet-wat een leuk idee van die gratis echo's, zal het proberen te onthouden. is het toevallig ook in/bij breda ergens?
    Wij waren in Karrebaeksminde op seeland, ca. 100 km van kopenhagen. was erg mooi, en weinig echte toeristen, in kopenhagen wel natuurlijk.

Kent iemand toevallig outdoorgadgets.nl in veldhoven, wil daar een snorscooter kopen, maar ze zijn zo goedkoop, vind het een beetje vreemd.

19. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Haha, nee hoor, misschien een andere keer dankje, maar t was ook niet zo bedoeld.
    Morgenochtend eindelijk uitslag zwemmertjes, ik hoop dat t Pieter van de Hoogebandjes zijn!!!
    xxxxx

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dat hoop ik ook voor je ;)

Deel Deze Pagina