Ja hahaha, van mij mag het nu onderhand wel eens gaan gebeuren hihi Maar iedereen wil natuurlijk de volgende zijn
Bedankt allemaal! Pffff.... ik kan het nog niet helemaal geloven..... Mijn mannetje ook nog niet echt..... dus we geloven het nog even niet, maar zijn wel heel blij En ik ben het er helemaal mee eens, ik duim superhard dat jullie allemaal heel snel mogen volgen!!
Hey meiden, ik zal me ook even voorstellen; ben 23 jaar, woon 1,5 jaar samen met mijn vriend (32) (Roosendaal) en zijn bezig voor ons eerste beebje.. Babet, Gefeliciteerd, ziet er zwanger uit hoor Succes iedereen!
dankje sweetest angel. leuk dat je erbij komt. en dat jullie voor een beebje gaan hoe lang zijn jullie bezig?
Kan me voorstellen dat je het niet gelijk kunt/durft te geloven. Morgen gewoon nog een testje doen dan weet je zeker dat het toch echt zo is! @Sweetest Angel: Gezellig nog een Brabo!
@ Jewe & Babet Dank je We zijn nu bezig...uhm.. eigenlijk vanzelf mee begonnen en niet bijgehouden.. Ongeveer jaartje met tussenpozen zeg maar.. niet echt doelbewust bezig, maar ergens in je achterhoofd proberen er rekening mee te houden zeg maar
Welkom sweetest angel! Leuk dat je met ons meekletst. Babet, ik kan me goed voorstellen dat je het nog niet kunt geloven. Maar het is echt zo meid, het is een duidelijk streepje! Dus ga nu je banner maar eens aanpassen hihihihi!!!
Zo ben ik ook begonnen hoor. op een gegeven moment heb je zoiets van nu is het moment en dan zie je het allemaal wel. Een jaartje later had ik echt zoiets van en nu gaan we ervoor. Dus dit is ronde 7 alweer. Hopelijk heb ik deze maand ook net zoveel geluk als Babet!
Nee geen bloedverlies meer gehad. Wel af en toe zo'n gevoel in me onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Maar daar is het nog veel te vroeg voor. Het is nog even afwachten!
sweetangel, is inderdaad ook wel wat fijner dat echt op bepaalde momenten 'klussen', tenminste, lijkt me wel. willen jullie het nu wel gerichter doen? omdat ik je banner zie... en jewe, ik wil je natuurlijk niet onnodig hoop geven, maar ik ben wel een beetje positief hoor . zo voelde ik me bij mijn eerste zwangerschap ook, ongeveer vanaf hetzelfde moment als jij nu... ik duim!
Haha Jewe inderdaad! Het zou best een innesteling kunnen zijn, dus hoopgevend. Maar probeer je er niet al te veel op in te stellen. Ik heb namelijk ook 2x heel vroeg bloedverlies gehad en dit zette door en ik werd 2x een week te vroeg ongesteld. Maar bij jou klinkt het een stuk hoopgevender hoor, want ik bleef na de eerste lichte bloeding gewoon vloeien. Wel heel weinig, maar 2 druppels per dag ofzo en dat duurde dan 4 of 5 dagen. Daarna brak de hel los. Ik hoop het echt voor je meid, en nogmaals het klinkt heel positief!!!
Angel, welkom! Nog 1 die dichtbij woont Sorry even kort dames, ga naar bed. Heb morgen een afspraak met het bruidspaar van 31 juli, laatste dingen doorspreken.
Slaap lekker meiden, heb nog even een spelletje levensweg gespeeld met mijn ventje. @ Babet, ja, is wel een beetje de bedoeling, maar als het richting tempen gaat, denk ik dat ik afhaak. Kan ik niet aan, en op die manier bezorg ik mezelf steeds meer stress, terwijl mij altijd is gezegd dat als je er niet teveel mee bezig bent, het juist makkelijker gaat Maar goed, hopen dat het nu binnekort raak is
Trouwens even een vraagje; Vliegje, ik zie dat bij jouw pendelen staat? Wat houdt dat in en wie doet dat?