@Priscilla.. zijn zijn ouders dan overleden? @all... ik ben zo kwaad op mn dochtertje he!!!:x:x:x:x:x Ze is pas 5 jaar oud maar ze is al 4x deze week te laat of niet thuis gekomen zodat wij haar moesten zoeken... niet zeggen waar ze naar toe gaat en dergelijke... nu mocht ze van mij niet naar de speeltuin toe (daar zit mn schoonmoeder die runt de speeltuin), maar van papa mocht ze weer wel mits dat ze alleen naar speeltuin gaat en daarna gelijk terug naar huis komt! MAAR nee mevrouwtje gaat weer met haar k*tvriendinnetje (waar ze steeds mee wegloopt en die alletwee niet luisteren) weglopen. Het is nu 2,5 uur later en madam is nog niet terecht. Dorp is niet groot en ik ben net aan t zoeken gegaan en nu Chris en mn schoonmoeder maakt zich ook al druk want die gaat nu meezoeken! Ik zit me hier toch te KOKEN van WOEDE!!!!!! En ook van ongerust natuurlijk!!!!!
@ miranda ja die zijn overleden al heel vroeg hij was op zijn 19de al zelfstandig maar merkt dat hij het nu wel nog moeilijk mee heeft hoor... me ouders zeiden al het is een soort 2de zoon voor ons hij heb ook een broer maar die 2 kunnen elkaar niet uitstaan!!!!als je die naast elkaar zet dan vlieg er een stop door maar nu nu is hij kalm en soms huil die nog wel eens dan zeg ik maar niks en durf ik ook niet dan laat ik hem ff lekker huilen @mizzy ja overal hangen ze die borden neer maar duur dat het is in fijnaart is het nu ook fendertseweek en dat is gewoon gratis @miranda weer en is ze al gevonden
@Ikheid... Godzijdank is ze terecht! We waren met 12 man aan t zoeken. Mn schoonouders, mn zwager met de 2 kinders, Chris en mn 2 zoontjes, de moeder en zus van dat vriendinnetje, de overbuurjongen, de achterbuurman en zelfs mn schoonzus d'r vriendin. Ik zat machteloos thuis.... godzijdank kwam mn schoonvader en zwager met de 2 meisjes thuis. Je wilt niet weten hoe boos, gefrustreerd en ongerust ik was. 3 uur zoeken naar 2 meisjes van 5 jaar. Nu ligt ze te slapen in bed... ze was erg moe van haar ondernemende reis. Ik heb haar naar mn ex-schoonmoeder laten bellen dat ze volgende week niet mag komen logeren. Dat is al n straf op zich... tuurlijk kan ik dat opa en oma niet aandoen en mag ze maandag toch mee maar ik moet haar laten inzien dat ze dus straf heeft... én ze mag voorlopig niet meer naar buiten en al helemaal niet meer alleen weg!!! Mn schoonvader zei tegen Chris (mn vriend) dat mn nekharen overeind stond van kwaaiigheid. OOOOOOOOOOOOOOOW wat was en ben ik nog steeds boos!
@miranda:Logisch dat je zo kwaad was toch, en het zal niet alleen kwaadheid zijn geweest maar ook angst. Blij dat ze heelhuids terecht is. Mijn Justin was laatst weg gelopen in de Ikea. Gelukkig werd er omgeroepen maar damn mn hart zat in mn keel en ik was boos. Heb de rest van de weg zn pols vastgehouden. Dat vond hij niet leuk. (hij wordt bijna 7) @priscilla:Lekker in Fijnaart gaan, dat is mooi meegenomen dat het daar gewoon gratis is. Kan me best indenken dat je vriend zn ouders vresleijk mist. Zeker als je zelf pappa wil worden @sweetest Angel: Ja ik ook in Brugge bij Dr Dillemans (mn held) Hij vroeg me van te voren 12-14 kg aftevallen, en dat waren er 21 geworden, hij was daar heel "zeer tevreden mee he" dat vond ik wel heel leuk. Ben met een gewicht van 177.5 kg begonnen weeg nu 124.7 kg.
@Mizzy... dat was ook idd zo dat er zeker angst bij zat, je moet nl weten dat er n paar maanden geleden n busje op t dorp reed die achter kinders aanzat... in eerste instantie ben je daar niet mee bezig maar als je haar al langer dan 1 uur kwijt bent gaat t toch door je kop spelen. Echt waar ik zat zo in de rats en ik was FURIUS op d'r. Zij zelf snapt t nog niet en ik moet er ook bij zeggen dat ze wel weten wat ze doen hoor maar toch! Chris zegt ook "die 2 lopen echt niet in 7-sloten tegelijk" maar als moederzijnde t gevoel dat je dan bekruipt... niet te omschrijven!!! Ze is nog maar 5... ik wil er nog niet aan denken als ze 12 of 13 is! Wat staat mij nog veel te wachten zeg! Ik moet haar nu nog strenger aanpakken. EN voorlopig even de leuke dingen verbieden zodat ze weet dat ze iets heel stouts gedaan heeft! DIt was niet de eerste keer deze week maar al de 4e keer. En zij beseft t gewoon niet. Zij is ondernemend en doet wat ze zelf wil. Ook op school... als mevrouw nee zegt is t ook echt nee. Nu krijgt ze gelukkig n strenge juffrouw en als wij thuis dan ook nog ns strenger worden misschien komt t dan n keer goed met haar hahahahaha Knap van je trouwens hoor zo'n gewichtsverlies. Voel je je nu veel prettiger in je lichaam zitten? WIl je nog meer afvallen? meid, hartstikke goed van je!
Jezus Miranda, das schrikken! Ik kan me voorstellen dat je enorm boos was (en nog bent waarschijnlijk)! Even ego: Vorige maand geen vruchtbaar slijm gehad, en was een beetje bang dat het door de stress kwam van de buikecho, huisarts en het tempen. Nu ik dat tempen niet meer doe en ook de mmm uit heb gesteld voel ik me zoveel beter. En... vandaag had ik vruchtbaar slijm. Ik hoop op een vruchtbaar weekend Wij gaan dit weekend met mijn ouders weg, dat wordt stil doen hihihi
Hey Saskia da's positief nieuws!! Ik hoop ook voor je op een vruchtbaar weekend en dikke muren hihi. Veel plezier met je weekendje weg.
@ mizzy ja maar ja me vriend red het wel hij is echt wel veel veranderd en volwassen is ie echt heel erg zijn broer is 35 lijk echt kind van 15 en gister ff los gegaan hij was bezopen.....was mooi gezicht hoe hij die trap op ging
Heeyheey, Nee ze waren t niet kwijt, en de uitslag was prima, dus dat is geruststellend. Vandaag naar ZH geweest. De volgende cyclus moet ik op dag 3 beginnen met Clomid en ervoor bloed laten prikken. Daarna op dag 12 een echo. Dat was t eigenlijk. Hij zag veel folikels van versch grootes, hij zei dat het een beetje leek op pcos syndroom, maae heb t niet meer nagevraagd, ik heb behalve een onregelmatige cyclus geen klachten... Mannetje moet wel opnieuw sperma inleveren, want ze willen het perse getest hebben in het ZK/lab, wat een vertrouwen in de HA. Ben alleen vergeten of ik nu voor de clomid of erna bloed moet laten prikken....ik moet op cd 3 beginnen, maar ook bloed prikken...hmmm, wat denken jullie? xxxx
@ Miranda, pff wat een opluchting dat je kleine meid weer terecht is zeg. @ Brabantse, fijn dat ze je nu een beetje in de gaten wordt gehouden in het ziekenhuis. Hopelijk ben je snel zwanger. Volgens mij ga ik ziek worden. Heb keelpijn. Kan bijna niet meer slikken. En me oor begint pijn doen/ En ben heel de week al de hele dag door misselijk, maar dat heeft meer met die spruit in me buik te maken ben ik bang. Bleh! Voel me echt belabberd zeg. Denk dat ik vanavond maar op tijd naar bed ga.
@Jewe.. niet te hopen dat je ziek wordt meid! Het is geen pretje ik ben ook nog niet opgeknapt meis! Ik ben nog steeds verkouden, heb last van keel, zie vaak zwart voor mn ogen en heb totaal geen puf meer!
@ brabantse: Ik heb echt geen idee betreft dat bloedprikken, bel gewoon morgen even het zkh op. Ik wens je in elk geval heel heel veel succes en sterkte! En hoop dat jullie snel zwanger zijn! @priscilla: Neem aan dat de trap opgaan dus wel hilarisch was van je vriend @Jewe: Beterschap meid! Voor iedereen die ik vergeten ben en het algemeen, fijn weekend nog.
ja heeel hilarisch hahaha eindelijk feesten voor bij gister braderie in fijnaart gegaan was niet veel aan straks hier maar in bosschenhoofd hebben afgelopen nacht heerlijk geslapen.gister niet al die herrie maar ja ik ben aftellen na men eisprong... heb der zin in hahaha!!!
Hoi Dames, Leuk een brabo topic, ik woon ook in Brabant in de buurt van Breda. Ik ben 27 jaar, ben vorig jaar getrouwd. Daarvoor hebben we al 2 jaar samengewoond. We hebben net alles jullie ook een kinderwens. In ronde 2 raakte ik zwanger maar helaas na een zwangerschap van 10 weken is dit uitgelopen op een miskraam. Mijn lichaam is nu herstellende en daarna willen we er weer vol voor gaan. Mag ik ook met jullie meekletsen? Fijn weekend allemaal nog,
@Tassie221.... allereerst welkom hier meis. Tuurlijk mag je meekletsen meis... wij zijn allemaal brabantse dames. Er wonen er veel in de buurt van Breda. Ten tweede balen zeg van die mk. Kwam dat spontaan als ik vragen mag of was er iets niet goed? Als je niet erover wilt praten begrijp ik t ook heel goed hoor! Gaat t nu n beetje met je?
@ tassie welkom tuurlijk mag je mee kletsen @ all net braderie geweest in bosschenhoofd het was echt druk pfff niet normaal!!! weekend ook bijna weer voorbij morgen weer werken maar 2 en half uur
@ Tassie, welkom bij de club. Gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vandaag naar de Babydump in Roosendaal geweest. Jeetje wat was het daar druk zeg. Had er meer van verwacht, vond het een beetje tegen vallen. Wel al een heel mooi boxkleed gekocht. Kon het niet laten. Daarna nog even het centrum van R'daal in geweest en daar was het ook al druk, maar wel gezellig. Was een of ander festival aan de gang.