Woow Jewe! Gaat nu toch best snel zeg. 10 weken alweer Gisteravond weer geklust. Dit is echt de eerste keer dat we heel gericht klussen. Na 10 maanden heb ik dat er wel voor over en we maken het gewoon extra gezellig hihi Het is helaas geen garantie dat het nu wel lukt natuurlijk, maar dan hebben we er in ieder geval alles aan gedaan dit keer
@ Saskia, aan de inzet kan het dan in ieder geval niet gelegen hebben. Zometeen even naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken voor iets wat met de zwangerschap te maken heeft. Iets met reshus factor ofzoiets. Hoop dat het niet te druk is, anders zit je daar weer een paar uur.
Ik zal ook duimen dat het raak is joh! Ik krijg alleen maar meer en meer kriebels om weer zwanger te mogen worden, maar ik moet echt even eerst mn overgewicht eraf en dan stabiliseren. Beter voor mij en beter voor het kindje. Maar ik leef wel met jullie mee, en i cross my fingers Heerlijk gesport vanmorgen, ik sport bij sportivo in Oudenbosch, niet dat het nou zo'n gave club is maar ik kan mn ding doen daar en dat is belangrijk
Duim maar heel hard voor mij dan, hihihihihi! Ik mag namelijk gaan testen op de verjaardag van mijn mannetje en ik hoop heel erg hard dat ik eindelijk eens goed nieuws voor ons heb
Doen jullie dan ook voor mij duimen????? Mijn NOD is a.s. zaterdag en wij hebben iedere dag geklust en dat14 dagen lang om er zeker van te zijn dat wij onze ei niet gemist hebben!!! hahahaha Ik merk niks aan mn lichaam als wat gevoelige borsten en wat moe maar dat ben ik meestal rond mn menstruatie!
hoi dames ben ik weer net klaar met werken wat een wind pfff vanmorgen van hoeven naar oudenbosch een uur over gefietst:xheb ook me baas gebeld ik werk in thuiszorg en deze week weer een afwas van hier tot tokio:x!! ze zei dat ik dat niet hoefde te doen want dat is mijn taak niet! dus maandag even met me cliente over hebben als de vorige hulp dat ook deed.... dit is gewoon niet leuk meer telkens laten ze de afwas staan van maandag tot woensdag!! heb je maandag afgewassen sta woensdag de volgende al..ik vind niet erg maar pff word echt te veel kom je thuis mag je thuis ook nog afwassen...want vriend lief werk ook hele dagen sorry voor me geklaag @miranda ik zal me duimen kapot draaien voor je en hoop dat het raak is ik moet nog wachten met testen...heb geen geduld
Logisch dat je er de balen van hebt Priscilla, en je staat ook nog is in je recht. Dus dat wordt maandag dan even babbelen, succes! en petje af voor je fietsen Meiden, ik duim voor jullie allemaal! En als verjaarskado zou ook wel eens heeeeeeel gaaf wezen ey! Meiden succes!
@All... ik heb ook nog ns n heel sterke geur van urine! Ben wat moe en ben nog steeds met vlagen misselijk. Ik wuif dit weg omdat ik n bacterie en schimmelinfectie te pakken heb aan mn voet en dus antibiotica heb gekregen hiervoor. Maar t kan dus ook gewoon zwanger zijn... ik zal rustig moeten wachten!
@All.. ik hoef niks meer af te wachten... ik ga net naar de wc en wat zie ik: rood helder bloed! Dus ik ben eerder ongi geworden dan dat ik moest! Heb dus weer n kortere cyclus deze maand!
@miranda jammer dat je ongi ben geworden en ja ik sta in me recht ja dus maandag ff met ze praten baal er gewoo van thuis had ik ook afwas staan gister maar ff snel opgeruimd moet om 9 uur beginnen....!en ben dan om half 12 klaar meestal wel wat eerder8)lekker vroeg weekend
@ Miranda, nee he wat balen meid! @ Saskia, dat zou wel een super gaaf verjaardags cadeau zijn voor je vriend! @ Priscilla, groot gelijk ik zou ook zeker even een babbeltje maken met die mensen. Vind dat niet normaal dat ze de afwas van zoveel dagen laten staan.
Hoi allemaal, Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest. Ik heb een inwendige echo gekregen en daar was meteen op te zien waarom mijn ongi uit bleef. De arts vertelde mij dat hij dit niet zo heel vaak tegenkomt. Ik heb in beide eierstokken 10 tallen eitjes zitten. Normaal gesproken maak je er een aan, die gaat groeien en uiteindelijk springen. Mijn lichaam heeft er dus veel aangemaakt waardoor het te vol is en er niet een kan groeien om te springen... Ik heb medicijnen gekregen om een menstruatie op te wekken en daarna op dag 3 beginnen met Clomid. Ik moet op dag 10 terugkomen want hij wil zien wat er gebeurt voordat er iets gaat springen. De kans is namelijk aanwezig dat er 5 tegelijk kunnen gaan groeien..... Dat is wel iets te veel.. Ik houd jullie op de hoogte! @miranda, Balen meis dat die duivels weer zijn gekomen... @jewe, hoe voel je je? 10 weken al zeg... Wow!
@ Miranda, Balen meid zo'n vroege ongi! Maar mag je zwanger worden als je aan de antibiotica zit? Toen ik dat moest, mocht ik niet zwanger worden en zou ik een paar weekjes moeten wachten (was toen nog niet bezig met zwanger worden) @ Pinklady, hehe eindelijk weet je waarom je niet ongi wordt. Wel vervelend meid, maar gelukkig hoef je je nu niet meer af te vragen of je zwanger bent en waarom je niet ongi wordt.
Miranda, balen meis! Sterkte hoor. pinklady: Eindelijk duidelijkheid maar wel even slikken denk ik zo. Hoe voel je je zelf eronder nu?
*** BUDDYNIEUWS *** Bloeddruk was beter, wel meer hoofdpijn en eiwit in urine. Nu onderweg naar zkh moest mn tas meenemen... spannend dus, gelukkig is haantje mee! zet jij het op zp. xxx *** einde buddynieuws *** @All... als ik meer van Pooh hoor dan laat ik t meteen weten... ze zou me op de hoogte houden!!!! Sorry ik zet t op de verkeerde forum!!!
hahahaha, maar wel spannend Ik verveeeeeeeel mij.....blegh! Hou niet van vervelen, hekel aan. Maar ja. Volgende week is alles weer normaal, zijn mn kindjes naar school en dan heb ik zat te doen.
hee mizzy , je mag mij wel af komen lossen op t werk ik wil wel naar huis ! (heb nu pauze nog 15 min en dan tot 16.45 ) ghe ghe
@mizzy, Ik voel me opgelucht. Ik weet nu wat er is en dat het verholpen kan worden. Helaas zal ik de binnenkant van het zh de komende tijd regelmatig zien, maar dat heb ik er wel voor over. Ik ben al eens zwanger geweest (helaas een mk) dus ik weet dat het mogelijk is. Nu maar even geduld. @all, nog leuke plannen voor het weekend???
@ Pinklady, Gelukkig weet je nu de reden van het uitblijven van je ongi. @ Miranda, je maakt me nieuwschierig met je Buddynieuws. haha!
miranda.... ben benieuwd...hoe was in ziekenhuis @ all vandaag bij me cliente geweest en ze zei dat ik het moest doen sta in contract nou niet dus ik heb gezged dat ze maandag me baas zelf maar moest bellen