@ Marjolein, ik zeg liever niet welke wijk ik woon Ik wil niet al té herkenbaar zijn namelijk. Genoenhuis ken ik wel, maar woon daar niet in de buurt hihi
Volgens mij doen ze daar geen verlengingen van haar, alleen knippen en kleuren. Vind het trouwens wel een ideale kapperszaak, ze knippen goed en dat voor maar 13.50. p.p en geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.
@mizzy ja klopt vriendin vn me werk daar das wel me vaste kapster ik ga zondag met me ouders naar beverwijk ff daar kijken want wil het echt dolgraag moet nog cadeau kopen voor me moeder die is morgen jarigdenk bosje bloemen ga al 26 november in roosendaal naar frans bauer heb ze van mij gekregen
ja heb een andere gevonden in oud gastel heb al gemaild moest me haar foto laten zien wacht nu op mailtje terug
heej heb nog geen eens tijd gehad om te testen me moeder is jarig daar ben ik nu dus is even zaterdag pas testen heb nu zo druk maar heb nog geen ongi krampen ... misschien mrogen snel voor me werk even halen ....
Spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is. Wat denk je zelf? Hier alles oke, vandaag lekker vrij geweest. Nog twee dagen werken en dan weer weekend. Wat gaat de tijd toch snel. Wij gaan ook weer proberen om zwanger te raken na mijn miskraam, mijn eerste ongi is namelijk weer voorbij. Vind het wel erg spannend hoor!
denk dat ik het morgen gelijk maar doe bij de dokter heb wat gevonden wat open is en kom pus uit en heb al gegoogeld atheroomcyste is het ofzo maar hij is al open zit op een naar plekje:s dan kan i knet zo goed daar ff laten testen ook ik hoop dat het raak is :d
@Tassie: spannend meid. Hoop dat het snel positief mag wezen je test en jullie 9 maanden later je kindje in armen kunnen nemen. Ik wil je geen "zeer" doen, maar druk je gevoelens van de miskraam asljeblieft niet weg. Het is niet niets meid. Succes ey @pricilla: Niet zo googelen daar krijg je de mafste reacties, laat de dokter maar zeggen wat het is. En idd laat hem maar meteen je urine nakijken en hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent. Blij je hier dan wel mee kletsen? @all: ja weer bijna weekend...heerlijk!
ik wle tuurlijk blijf ik mee kletsen heb maar even huisartsenpost gebeld en die zeiden dat het niks ernstigs is dat hij vanzelf weg gaat heb al eerder gehad op die plek dus daar ben ik van af dan maar testen kopen morgen heb een beetje hekel aan me dokter
@ Tassie, wat een moeilijke tijd moet je hebben gehad na je miskraam verschrikkelijk! Succes met zwanger worden. @ Priscilla, oeh, spannend meid! Ga voor je duimen! Donderdag de echo gehad. Was zoooooo nerveus, maar was verder nergens voor nodig het hartje klopte luid en duidelijk! Alleen wilde de kleine niet wakker worden. (groot gelijk om 9 uur 's ochtends!) Daarom mag ik aanstaande dinsdag weer een echo laten maken, in de hoop dat ie deze keer wel zin heeft om wat rond te zwemmen.
Heerlijk Jewe...en dinsdag nogmaals van je ukkie in je buik genieten Nou priscilla, je houdt ons wel in spanning.....
heej meiden heb getest maar niks en nog geen ongie geen bloed geef moet ik had bijna geen tijd me vader moet morgen naar ziekenhuis hij is 8 kilo afgevallen mager geel wat ik vertelde.... hijwordmorgen onde de scan gegooid en binnenste buiten gekeerd ga deze week nog 1 keer testen als nog niet is dan maar wachten op me ongie,.....