gister had ik een lekkere steek in me buik wel raar gevoel en vandaag geen pijn ofzo ja als ik er op druk op me (.)(.) maar oo keen steekje licht en heb net gegeten 3 bamihappen maar heb nog meer honger... en plassen pff loop leeg dus deze week nog 1 test tegen aan gooien.. morgen blijf ik liever thuis als wat op doe met me vader dak paraat sta en naar roosendaal kan gaan
Veel sterkte met je vader Priscilla en ik duim voor je dat je alsnog een positieve test in handen krijgt.
meiden heeeeeeeeeeeelp ik heb aan tarrot gedaan kon het niet laten en ik vroeg dus ben ik zwanger .... ja gaat het dan, toen vroeg ik kan ik deze week positief testen ja.... zeg dat ding *ego*
Ik kan het me voorstellen dat je het gedaan hebt, ik ben daar helemaal niet in thuis dus zou het niet kunnnen. iK blijf hopen voor je meis
ik ook niet lol pff ik moet naar de videotheek in oudenbosch me films weg brengen heb geen zin maar het moet toch... me vriend belde op van al wat meer van je papa ik zo nee half 2 moet hij ben echt zenuwachtig denk dat ik zo de moet moet verzamelen om naar oudenbosch te fietsen ff heen en weer ff van me afzetten!vind zo moelijk nu he tot 2 uur wachten misschien moet hij wel blijven pffff.me vriend is ook gespannen hij weet hoe ik me voel hij is zelf zijn ouders kwijt....en steund me hard erin.vroeg nog wil je mee rijden had hij geen zin in hij is moe...
heavy hoor meis, wel fijn dat jullie mekaar hierin goed kunenn steunen. Uiteraard hoop ik ook dat alles goed komt. Nog naar de videotheek geweest? last gehad van de weg die ze hebben opengebroken bij de basiliek? is nu heerlijk rustig in mijn straat btw als je is thee wil komen drinken je bent altijd welkom
zo terug van videotheek had ik eens geluk vrendin kwam langsik weet tot nu toe niks wel dat ze er naar gingen kijken dus ik wacht nog af...he had ik nou eerder gezien dan had ik een bakje komen doenmaar idd lekker rustig zo ja
goedemorgen meiden, Hoe is het met iedereen? @Priscilla hoe is het nu met je vader? Hier alles goed. Het is heel spannend of ik nu zwanger ben of niet. Zondag gaan we testen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Heb wel wat vage klachten. Zo met grote regelmaat steekjes in/rond mijn baarmoeder, sterkere ruikende urine en bloedend tandvlees met tanden poetsen. Maakt het allemaal nog spannender.... We moeten maar gewoon afwachten, maar zou mooi zijn als ronde 33 eindelijk gelukt zou zijn!!! Groetjes Marjolein
heej meiden zo ben er weer moet nog huishouden doen... nou niks ernstigs met me pa.... hij heb wel lichte maten van longemfiseem had me opa ook dan de erge varriant nu moet hij bij de long arts komen..pff ik heb sollicitatie formulier gehad van me werk ik kan intern solliciteren maar ik heb geen opleiding of wat er van dus dat ga ik dus maar even na vragen lijk me leuk hoger op te komen
Gelukkig niets heel ernstigs, al is longemfyseem ook heel erg. Gelukkig heeft je vader de mildere variant en wordt hij nu goed door de longarts in de gaten gehouden. Je hebt dus even uit kunnen blazen nu! @marjolinos: Ik duim voor je meid. Spannend!! zou toch wel eherlijk zijn dat ronde 33 hartstikke raak is.
@ Marjolinos, meid mijn duimen draaien voor je! @ Priscilla, gelukkig dat het niet al te ernstig is met je vader. Vanmorgen de 2e echo gehad. Was zooo grappig! Het stond in handstand op zijn hoofd en toen zag je hem langzaam om kukelen. Haha! Zo stil als ie vorige lag te slapen zo beweeglijk was ie nu.
jewe ik wil ook ik gaan morgen middag na de winkel als ik uit me nest kan komen heb steken als paar daagen in me lies en ongi is het niet eergister had ik snachts steken in me buik en tinteling dat geef me beetje hoop en wit slijm(sorry voor details)en heb er nu ok last van dus ben benieuwd mocht morgen niks zijn bel ik na de dokter toe!!
succes meis! Ik hoop uiteraard dat je de dokter met een andere reden kan bellen (dat je zwanger bent) maar het is idd wel verstandig mocht je helaas niet zwanger zijn wel even de dok te bellen ivm met die steken. Lijkt me niet prettig. Ik duim kei hard voor je.
Spannend hoor, waarschijnlijk 2 meiden die zwanger zijn. Hier alles oke, vandaag lekker vrij dus ik ga er van genieten.