Wij zitten hier sterk te twijfelen of we die spiraal er niet eerder uit gaan halen.... we vinden dat wachten maar niets hihi
heej meiden kort bverichje van mij ben vandaag niet geweest lees bij nieuws op deze pagina iemand die ik ken heb een muur vnan 2500 kg op zich gekregen
Jee, priscilla dat is niet niks. Begrijpelijk dat je hoofd bij andere dingen is. Mizzy, wachten duurt lang hé! Spannend hoor, zo'n beslissing. Hier een beetje verwarrend, cyclus is wat van slag . Heb al een positieve ovtest gehad en dat terwijl de vruchtbare dagen nu pas zouden moeten zijn. Cyclus lijkt na de mk dus korter als voor de miskraam (altijd netjes 28 dagen)
@Tassie: Wel geklust met die posi ovu test? Misschien dat je lichaam van de mk nog wat van slag is en dat dat nog hersteld in je cyclus. Sterkte evengoed. Hoe voel je je nu? Jup idd super super spannend. Als het aan mn vent ligt wordt ie er nu al uigehaald, wel onwijs leuk van hem ook. De huisarts is er ook content mee, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Ik wil ook wel hoor, maar ergens wil ik ook nog graag eerst wat afvallen.
Mizzy, ik heb nog wel geklust gisteren (met de positieve ovtest) en afgelopen zaterdag. Dus we zien wel, ik denk dat mijn cyclus wat van slag is maar gelukkig korter en niet ellendig veel langer. Verder gaat alles prima, druk met werken De beslissing wat je gaat doen is aan jou, ik ben zelf ook een stevige meid en ben in totaal 8 kg kwijt. Maar toen met mijn zwangerschap toch al wat aangekomen maar nu gaan we er weer voor.
Hoop dat je buik snel weer bewoont wordt meis Ik heb bij beide zwangerschappen hele erge bekkenpijn gehad, het was geen instabiliteit volgens de fysio. Nu heb ik er vandaag wel met haar over gehad, en zij maakt voor mij nu een roostertje om mijn rug en bekkenbodem extra te verstevigen zodat als ik straksjes zwanger ben minder last zal hebben. Verder heb ik nu ook wel zoiets...ach ja trek dat ding er maar uit
hee meiden zit me ook niet mee vandaag grrrr was gaan werken... kom thuis ga kijken of me geld er op sta nog niks he:x krijg ik ff rekening thuis van 800 eurovoor school ik had dat pakket terug gestuurd ff mooi achter aan gebeld ik zo ja hallo 2 jaar geleden terug gestuurd en nu 800 euro betalenikzo mooi niet he heb die opleiding niet gevolgd8)nu hoop ik dat me geld morgen binnen is anders ff me vriend om geld bedelenkan ik mooi even na de kruidvat ben ook bij dokter geweest.... en die zei je kan laat hcg aanmaken sommige vrouwen testne pas met 7 weken positief...alee ik morgen testen anders mag ik maandag me bloed laten testenen ik heb nu een sinaas appelsap tik8)en veel last van wit slijm...wat dat zal zijn zal niet weten had/heb soms veel last van steken in de lies nog en me (.)(.) lijken wat voller.....en zukke dikke heb ik ook weer niet
Heey meiden, Ik ben hier al een tijdje niet geweest. Sorry Ik heb even snel bijgelezen. @ Priscilla, geen bloed geeft moed! Spannend hoor! Wat heftig trouwens wat je schrijft over wat er gebeurd is met iemand die je kent. Jeetje Mina, wat erg! Wel fijn om te lezen dat het met je vader al met al meevalt. @ Jewe, wat leuk die 2e echo. Hihihihi, lijkt me heel erg gaaf om te zien. Hoe voel je je? @ allemaal, met mij gaat het goed. Mijn man vertrekt morgen voor een week naar Ierland. Dat valt net in mijn vruchtbare periode. We hebben dus even een pauze. Is niet zo erg, hihi. Is wel een fijn gevoel even. Verder geen bijzonderheden.
@ Priscilla: Nou ik zal nog even flink blijven duimen meid. had je mn pb trouwens ontvangen? Wij hebben hier de knoop doorgehakt en de afspraak is al gemaakt: aanstaande maandag 10:15 wordt mn spiraal verwijdert Aangezien ik februari dit jaar de spiraal heb gekregen, daarvoor de prikpil had 1 shot, kan het wezen dat het nog niet allemaal is uitgewerkt maar in elk geval weg met die spiraal
Priscilla, als ik zo jou kwaaltjes lees lijkt dit echt veel op mijn kwaaltjes die ik had toen ik zwanger was. Dus ik hoop echt voor op een positieve test anders is je lichaam je goed aan het foppen! Ik ga zo lekker winkelen met een vriendin van mij, zij zit nu op het wachtbankje want bij haar is er een eitje teruggeplaatst dmv IVF. We zullen dus veel te bepraten hebben. Fijne dag allemaal, kom vanavond wel weer even langs
Spannend Tassie. In elk geval veel bij te kletsen dus. Leuk! Mn ventje en ik gaan morgen heerlijk een nachtje weg Echt zin in. Verheug er echt op, veel ste lang geleden.
Even ego: Mijn lieve schat is vandaag vertrokken naar Ierland. Volgende week zaterdag komt hij terug. Ik mis hem nu al Ik hoop dat hij het heel leuk heeft daar. Hij gaat samen met zijn vader Ierland bekijken en vooral veel vissen. Is een gezamenlijke hobby. Vind het heel erg leuk voor hem, hij heeft namelijk pas sinds vorig jaar weer contact met zijn vader en zijn vader heeft dit reisje in juli voor hem geregeld. Hij verdient het echt Alleen ben ik zo eenzaam nu hahahahaha! Nee hoor, vanaaf komt een vriendin borrelen en ze blijft slapen en morgen ga ik bij vrienden eten en borrelen en blijf ik daar slapen. Ik kom het weekend dus sowieso wel door
@ Mizzy, joepie je spiraaltje eruit! Hopelijk ben je snel zwanger. @ Priscilla, als ik het zo hoor bij jou, zie ik het positief! Wanneer ga je nou testen?
he meiden ik haat me werk ze hebben me loon niet gestoord maandag zal het pas testen worden dan heb ik me geld binnen maar zal morgen proberen had vandaag een but dag client lag heel dag in zijn nest tering zooi was het en zeg hij opeen wou dat je 30 jaar ouder was dat schoot ff verkeerde keel gat in heel de tijd dat ik daar aan werk was was hij aan het slapen