Geen twijfels aan hoor maar ik heb gelijk openkaart gespeeld en tja gelukkig had mijn bazin er begrip voor. Is ook makkelijker aangezien ik vaak naar het ziekenhuis moet. Heb je er lang over gedaan? of was het spontaan? Heb je last van kwaaltjes? en fijne avond alledrie
Zie dat je 15 okt naar het ziekenhuis moet. Weet je al wat ze gaan doen of zijn het alleen nog maar testen? Je hebt al een kindje toch? Heeft het toen ook zo lang geduurd voor je zwanger was? Bij ons ging het vrij snel. In ronde 7 was het al raak. Het enige kwaaltje waar ik nu nog last van heb is vermoeidheid. 's Nachts kan ik niet slapen en 's ochtends moet ik mezelf uit bed slepen. Maar goed...dat hebben we er allemaal voor over.
Nou ik heb al inwendig echo gehad bloed prikken enzv zover bij mij alles ok mijn partner heeft zaad moeten inleveren en dat is niet goed. 85% leeft niet 3% slecht 5% matig 7% goed bewegeend als je gaat kijken is dat dus 12 % de huisarts zei dat we niet hoefde te wachten op een spontane zangerschap. Maar toen naar de Fertiliteitarts geweest die zei van jullie maken aardig nog kans dus probeer maar even op vakantie en kom dan maar in september terug want ondertussen moest ik ook nog op Cyclus dag 3 en 21 bloed prikken maar mijn cyclus was ineen van slag dus moesten we de afspraak verzetten naar 15 oktober dan gaan ze kijken hoe verder met ons. Nee ik heb helaas geen kinderen als dat zo was zou ik er niet zo heel erg mee zitten maar heb er nog geen 1. Fijn dat je niet veel last hebt mijn 2 nichten zijn uitgedroogd en liggen regelmatig in het ziekenhuis dat lijkt me echt erg. en die normale kwaaltjes horen erbij natuurlijk ik zou me vereerd voelen
Idd de kwaaltjes horen erbij en ga er zeker niet over klagen. Hopelijk hebben ze de 15e goed nieuws voor jullie. Ik zal zeker voor jullie duimen.
hoi meiden, er is weer druk geschreven vanavond. Ik heb vanavond mijn pregnyl spuit mogen zetten en voel me weer enorm raar. kan het eigenlijk niet omschrijven, voelt alleen niet prettig. Ben al vanaf half 9 hier op de site rond aan het neuzen.... Jullie vandaag nog wat leuks gedaan? ik heb samen met mijn man ons huisje gepoetst en vanmiddag kwamen mijn ouders ff langs. was weer gezellig. verder weinig gedaan vandaag! Fijne avond nog allemaal! groetjes marjolein
@ Jewe en Sjan, hahahaha das echt grappig! Wereld is erg klein. @ Marjolein, goed dat je doorgaat. Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt zoals het nu gaat. Lijkt me erg zwaar. De sauna was erg lekker. Ik weet dat het niet zo goed is voor het zaad. We gaan niet zo vaak, zeker de laatste tijd niet. Maar als er straks iets niet goed zit met het zaad (of iets anders), is het nog tijd genoeg om daar dingen voor te laten. Tot die tijd mag mijn mannetje optimaal genieten van de sauna en een biertje. Doe ik zelf ook Dat zijn juist de dingen waar we van genieten (met mate). Anders houden we het niet vol.
Hey meiden, als eerste succes met het spuiten. @ saskia ja grappig he 2 buurtjes hier hahahah . ik heb vandaag weer gewerkt lig nu lekker op de bank.
Hoi meiden, Alles goed hier? Ben even wat minder geweest, had het druk en schrijf ook nog op een ander forum hier vandaar. Hier alles oke, ongi loopt op zijn eind en we kijken dus weer uit naar het klussen. Hopelijk is het deze maand raak! Grappig zeg, 2 buurtjes die elkaar ontmoeten op het forum. Wat is de wereld toch klein.
hallo meiden *breek even in* Hier nog een brabo die probeert zwanger te worden, woon in breda, word de 2e zwangerschap heb een dennis the menace van byna 5 jaar.... maar tog weer allemaal heel spannend!
hallo meiden, Allereerst leuk dat je met ons meeschrijft brenda! Vanmorgen hebben we onze 2e IUI gehad en dit ging wel anders als de vorige keer. Het ging wat rustiger. Remco mocht zelfs de spuit leegspuiten. Nu is het weer afwachten. Vind het toch wel spannend hoor.... Vandaag doen wel het lekker rustig aan (ben vanmorgen voor de IUI al naar de sportschool geweest) moet alleen vanmiddag naar het reintegratie bureau. ben weer benieuwd. had vorige week een leuke vacature mee gekregen voor planner voor het kraamhotel, alleen helaas te weinig uren en dat is wel jammer! ach volgende keer beter! Weet iemand hoe het met Priscilla gaat (heb haar al even niet meer voorbij zien komen hier!)? Groetjes Marjolein
@ Brenda, welkom en leuk dat je met ons meeschrijft. Hopelijk ben je snel zwanger van jullie 2e wondertje. @ Marjolein, spannende tijd is weer voor je aangebroken. Hopelijk is deze IUI gelukt. Fijn dat het in ieder geval een stuk rustiger ging, dan heb je daar ook een fijnere gedachte aan. Ik duim voor je! @ all, hier is het wachtweekje ook weer aangebroken. Zondagavond had ik ineens wat bruinverlies en normaal wordt dat steeds donkerder en erger en word ik na een dag of 5 ongi. Erg vervelend is dat altijd :x Gisteren was het nog steeds heel licht en erg weinig en 's avonds was het helemaal weg, zelfs na het hardlopen niks gezien. Helaas is dat wel vaker en zet het de volgende dag alsnog door. Maar vandaag nog steeds niks te zien. Sinds het einde van de ochtend wel veel witverlies Heel raar is dit, ik snap er niks van. Ik hoop natuurlijk dat het bruinverlies nu wegblijft, maar ik heb vandaag wel echt ongipijn in buik en onderrug en mijn temp was vanmorgen 0,1 gedaald. Al met al toch wel een beetje spannend hier. Al zou het wel erg toevallig zijn dat het nu ineens raak is, terwijl we én nergens rekening mee gehouden hebben omdat mannetje een week weg was én net besloten hebben om volgende week naar de dokter te gaan... Maar goed, we wachten toch met spanning af en hopen het beste!
@ Brenda, welkom bij de club van gezellige brabanders. En succes met zwanger worden van jullie 2e wondertje. @ Marjolinos, Hopelijk dat deze IUI behandeling geslaagd is. Ik ga voor je duimen. @ Saskia, spannend meid. Duim, duim, duim.
dank jullie wel voor het warme welkom ben vanmiddag snel langs de kruidvat gerent om me niet te laten verleiden..en tis me gelukt wil echt wachten tot na het weekend... ik heb dus bij de eerste geenkwaaltjes gehad, dat maakt het nu dus extra lastig, omdat ik dus niet weet hoe het voelt als je zwanger bent..best stom eigenlijk haha... maar goed merk wel een aantal dingen die ik normaal niet heb, maar kan dus ook goed tussen me oren zitten ga ff beetje terug lezen in dit topic, is mss welhandig
Hey hallo allemaal @ de nieuwe dames welkom en heel eel succes @ de dames die de iui hebben gehad mijn duimen gaaan draaien voor jullie! @ Buufje dankje wel lief dat je eraan hebt gedacht! morgen ochtend werken en daarna spannend naar de ziekenhuis! Nog wat gedaan jullie?
Hee Sjan, heel veel succes morgen bij de arts! Hier verder geen bijzonderheden. Temp is nog hoog en het bruinverlies is er weer, dus ik denk dat de ongi zich dit weekend aan gaat kondigen Heb vandaag de dokter gebeld en volgende week dinsdag hebben we een afspraak. Op naar de mmm Beetje dubbel gevoel. Ik had gehoopt dat het niet nodig was, maar ergens ben ik een beetje opgelucht dat we de stap genomen hebben. Heb een gevoel dat het ons een stukje dichter bij een beebje gaat brengen. I hope so. Als het niet op onze manier lukt dan maar een beetje van ons en een beetje van de gyn
@Brenda, welkom hier! @Sjan, veel succes morgen. Hopelijk kunnen ze wat voor jullie betekenen. @Saskia, spannend hoor. Ik hoop voor je dat de ongi uitblijft en dat je verrast wordt met roze @Marjolinos, hopelijk krijg je goed nieuws en is deze IUI aangeslagen. Fijn dat je het als rustiger hebt ervaren. Hier alles oke, komende week aan de klus en dan weer wachten en hopen op een wonder. Fijne avond verder
@ Sjan, hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Hopelijk gooed nieuws! @ Brenda, idd de meeste hier komen allemaal uit de buurt van Breda en omstreken.