Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hallo dames,

Ik ben er weer!
    alseerste bedankt voor het meeleven.
    Ik ben geweest weer een gesprek gehad want de arts was gewijzigd.

Bij mij is alle ok bloedtesten enzv allemaal goed,
    Alleen is er bij mij geconstateerd dat ikhoge suiker heb wist ik niet dus ik krijg weer bloedonderzoek voor mijn suiker.

Manlief zijn zaad is 80% gewoon dood! hij moet nog een keer een test doen als de uitslag hetzelfde blijft krijgen we inseminatie als het beter is de uitslag moeten we het zelf nog 6 maanden proberen........

21ste moet hij weer inleveren en 4 november gaan we weer naar de ziekenhuis dus we zijn er alsnog niet pffff......

brenda idd we zijn uit de omgeving welkom!

ik hoop dat het met iedereen goed gaat

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Heavy Sjan, dat is best even schikken dus, hoop dat je man zijn zaad de next time beter is en anders dat met insimineren het mag lukken, sterkte in elk geval. En veel moed toegewenst.

Brenda, van harte welkom!

Hier vandaag al de hele dag van die ongi krampen onderin mn buik...
    zou leuk zijn als die duivels kwamen dan weet ik waar ik aan toe ben. Duim duim duim.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sjan, daar gaat zo nog wat tijd inzitten hè, al die testen... pffff! Zwaar allemaal hoor. Ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid voor jullie komt en dat jullie verder kunnen, of zelf of via inseminatie.

Mizzy, ik duim voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt zodat ook jullie er weer helemaal voor kunnen gaan!

4. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hi Dames,

bedankt voor jullie steun.
    Dat was wel schrikken 80 pocent is gewoon helemaal dood is wat ze letterlijk zei!

Mijn man reageerde erg heftig toen hij dat hoorde......

en al die ziekenhuizen ben ik nu al beu.
    heb genoeg medische pech gehad en alle hoeken van de ziekenhuizen gezien.

slaap lekker allemaal

5. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Sjan, knuffel voor jou! Echt heftig, en het ziekenhuis is ook gewoon niet leuk! Het is voor een mooi wonder, hopelijk gaat voor jullie snel de zon stralen.

Mizzy, hopelijk is het je ongi. Dan heb je weer een cyclus en kun je vooruit. Succes meid.

Hier alles oke, heb al weekend. Heerlijk!!!!!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Sjan. Kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen voor je man. Veel sterkte! Hopelijk kunnen ze bij de volgende afspraak meer voor jullie kunnen betekenen en er een plan van aanpak op gezet kan worden voor jullie, zodat jullie snel je eigen wondertje in je armen mogen houden.

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey dames,

bedankt nogmaals.
    Gisteren was ik echt niet lekker misschien kwam ik bot over.
    Ziekenhuis is natuurlijk voor een wonder mooi maar ik had vorig jaar veel pech medisch dus vandaar beu.

hoe is het met jullie?

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee sjan, ik vind helemaal niet dat je bot overkwam en sowieso... ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent en het gehad hebt met ziekenhuizen, vooral als je al veel medische tegenslagen gehad hebt.
    Dikke knuffel! Het valt allemaal niet mee, zwanger worden is niet voor iedereen een leuk proces :(

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ saskia jij moet bijna naar de HA?
    voor wat is deze bezoek?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ons eerste bezoekje. Ben heel benieuwd. We zijn er aan toe om ons te laten onderzoeken en willen graag weten waarom het niet lukt (als daar een reden voor is).

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

spannend meis ik hoop dat er niks is ......
    En logisch dat je wil weten waarom het niet lukt...het is frustrerend dat wachten iedere maand.

Ik hoop in ieder geval dat jullie niks mankeren.

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sas wat spannend voor dinsdag!! Hou ons op de hoogte hoor!
    xxxxxxxxx

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hallo meiden,

heb alweer een paar dagen niet geschreven.
    Hier is alles goed. Gisterenavond even (denk 10 min) krampen gehad alsof ik ongesteld moest worden, maar dit mag nog een weekje duren. ben bneiuwd, heb me voorgenomen om niet teveel eraan te proberen te denken. is me alleen maar lekker maken....

@sjan, balen meid dat het zaad van je man zo slecht is, maar probeer voor ogen te houden dat je er maar 1 nodig hebt!!!
    Het is dus wat dat betreft nog geen verloren zaak en je man maakt iedere 3 maanden nieuw sperma aan. Dus wie weet is het over 3 maanden anders! Maar kan me je reactie wel voorstellen hoor!

@brabantse, hoe gaat het met de clomid, merk je er iets van?

@saskia, heel veel succes dinsdag!

liefs Marjolein

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je wel lieve meiden, ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Jullie zijn een goede steun :)

@ Marjolein, goed dat je probeert jezelf niet lekker te maken maar toch is het wel moeilijk om niet overal op te letten. Wordt een lang weekje nog meis. Ik hoop echt voor je dat het raak is, dat wordt duimen!!!!!

15. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    hoi dames...

gister ff druk dagje gehad.. vandaag was bruinbloed verloren, niet veel, tis nu ook weg... denk wel dat het doorzet vandaag maar we zullen zien...

sjan, klaag maar lekker hoor, en doe maar lekker bot, is ook logisch..het lijkt ook allemaal zo vanzelfspreken, we klussen en "nemen" even een baby..helaas werkt het niet zo voor iedereen, dus snap wel dat je het soms helemaal gehad heb!...

vandaag kermis begonnen hier (breda) maar het weer werkt nu ook niet echt mee, hopenlijk is het straks nog droog, ga ik ff rondje doen met de kleine..

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey hahaha ik las mijn berichtje terug en ik denk nee dat komt een beetje kort door de bocht over!

wij zijn hier om ons alle te steunen natuurlijk fijn af en toe zulke moed gevende worden......

Zullen we een brabo lijst maken met mensen in die malle molen?

ik wist niet dat er kermis was in breda :D

17. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    jep, ze zijn hem donderdag op gaan bouwen ;)
    xxxxxxx

18. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Jeps ben dr net ff met de kleine geweest.. wat vliegt je geld er dan doorheen zeg haha ach doen we ook allemaal zelf... 50 euro is niets meer.. ben je zo kwijt.. maar dan heb je wel weer een zooitje troep mee naar huis dat scheeld hahaha..

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    hahaha je bent dus 50 euro armer ah jah moet ook eens gebeuren he!

20. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    wel meer ook haha..maar ja doen we allemaal zelf he..

tis rustig hier..iedereen flink van het weekend aan het genieten denk haha...

Deel Deze Pagina