Welkom Honey! Angel, spannend voor jou Saskia, het is inderdaad niet leuk, de mmm. Ik zat er van de week zo doorheen, door de bijwerkingen van de Clomid. Het ging echt niet goed... dus wij gaan na deze ronde een rust pauze inlassen. Even niks. Want het legt een enorme druk op je lijf en je leven. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo. Zal weer wel niks zijn. Verwacht eigenlijk volgende week pas wat groei.
Hoi meiden, Wat een gezellig topic is dit, ik wil me ook graag melden als echt brabo. Hier mijn verhaal in vogelvlucht: Ik ben 28 jaar en mijn vriend is 32. Wij wonen in omg van tilburg. Ik heb PCO en daarvoor heb ik 8 maanden lang clomid geslikt. Helaas werkte dit niet(meer) bij en ben ik overgegaan op hormooninjecties. Half april bleek ik zwanger helaas eindigde dit in een BBZ en ben ik 9 mei geopereerd en hebben ze mijn eileider moeten verwijderen. Nu zitten we in de spannende wachtweken....Vrijdag kan ik bloed laten prikken want we hebben net onze 1ste IUI achter de rug....spannend allemaal, Liefs Wen
@ vliegje; verschrikkelijk he meis die bijwerkingen....Ik had er ook zo'n last van. Vooral met de 100mg. Nu met de hormooninjecties heb ik helemaal geen bijwerkingen...zooo lekker na al die maanden je niet jezelf voelen in je eigen lichaam. Succes morgen, ik duim voor een goed eitje morgen, liefs Wen
Hoi Wen, welkom hier Hopelijk is het voor jullie snel raak, wel jammer dat het op deze manier heeft moeten gaan voor jullie. Ik duim voor je!
Wen, welkom! En ook PCO dus Is er bij jou nooit gesproken over een LEO operatie? Ik heb die gehad en reageer nu beter op Clomid (wel lange cyclus, gemiddeld 42 dagen). Ze wilden bij mij eerst die operatie doen voordat ik zou gaan spuiten, omdat dat minder belastend is als spuiten. Maar hoor ook veel mensen die inderdaad geen bijwerkingen meer hebben met spuiten. Maar na mijn operatie heb ik al wel 3 eisprongen gehad, dus ik mag nu niet meer klagen eigenlijk Succes! Spannende week voor jou dus.
Welkom Wen en Honey, gezellig dat jullie mee komen kletsen! Ik kan me goed voorstellen dat je soms denkt mss lukt het bij ons nooit. Het is ook zo oneerlijk en random wie wel en wie geen kinderen kan krijgen. Ik mag natuurlijk nog helemaal niet klagen want wij zitten pas in ronde 4 en er staat gemiddeld een jaar voor. Ik lees hier zoveel verhalen van meiden in de mmm en ik heb zoveel respect voor jullie! De kids zijn nu proefwerk aan het maken dus kom ik stiekem ff tussendoor hier spieken. Ik moet wel uitkijken dat er niet eentje achter me staat en ziet op welke site ik zit. Zo nu maar gauw weer aan het werk.
Hallo allemaal, Ik meld me ook aan als Brabo! Ik woon in omgeving Eindhoven. Ik ben nu 9 jaar samen met mijn lief waarvan 2 jaar getrouwd. We zijn bezig voor onze 1ste. Dit is ronde 7 voor ons. En ik hoop zo dat het deze keer lukt... Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30e mijn eerste kind wil. Gisteren heb ik mijn ei gevoeld en donderdag word ik 30...Er is dus een mini kans dat ik toch nog zwanger ben voor mijn verjaardag Foei BB10!!! Je hoeft maar 2 lessen te geven en dan ga je internetten!!!
welkom maible! ik duim dat je nog voor je 30ste zwanger mag zijn. jammer vliegje, wanneer moet je nu dan weer terug?
Zeg schatteke, bij mijn weten ben jij nu ook nog aan het werk hoor Ik zit nu lekker buiten op de lounge set proefwerkjes na te kijken..............en jij????
Voor mensen die het niet snappen, Maible is een collega(dinnetje) van me vandaar dat we wat meer van elkaar weten.
Welkom mailble! Vliegje, wanneer moet je nu weer terug? Ik heb trouwens een berichtje gestuurd naar naliey betreft het pendelen. Ik ga ff rustig aan doen weer, vanavond helaas afscheid nemen van mijn opa en morgen zijn crematie...
gecondoleerd sweetest angel. heftige dagen voor jou. ik had van naliey snel een reactie na een pendelvraag.
Dank je wel meiden. Ergens ben ik er wel blij om dat het nog zo snel is gegaan, hij was helemaal op en wilde zelf niet meer. Volgens de arts was het een schoolvoorbeeld van ouderdomssterfte.. Ach ja, ik weet zeker dat hij nu lekker naast oma zit toe te kijken op ons, en dat geeft me wel een beetje rust.
Angel, sterkte zeg!! BB10 en Maible, zijn jullie leraren?! Ik moet donderdag weer terug voor een echo.