Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wij waren helemaal vergeten dat de klok terug ging en stonden dus om half 8 nieuwe tijd bij de bakker (die is hier op zondag open vanaf half 10 eigenlijk, maar gooit zijn deuren om half 9 meestal al open). Vervolgens zijn we een uur later nog maar eens gegaan en verontwaardigd dat hij nog bijna niks had, maar we waren dus eigenlijk daar om half 9, terwijl hij om half 10 officieel open gaat. In onze beleving was het al half 10. We kwamen er pas om 10 uur nieuwe tijd achter :):):)

2. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Goedemorgen meiden,

@Priscilla, leuk weer wat van je te horen. Jammer dat je veel misselijk bent en dat het niet goed gaat met je vader. Hopelijk knappen jullie beide snel op, succes met de echo dinsdag.

Hier alles goed, het feestje was helemaal top. De verrassing was zeer geslaagd. Helaas werden we vanmorgen erg luidruchtig door de buren gewekt, deze vonden het leuk om 's ochtend om half 10 nieuwe tijd met een harde boor te gaan boren zo'n 10 minuten lang.
    Verder alles goed hier.

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ marjolinos jammer zeg :( kan begrijpen dat je verdrietig bent!

@ saskia met mijn gaat het wel weer ik kan haast niet meer wachten tot 4 november.......

@ all fijn weekend gehad allemaal?

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat kan ik me voorstellen Sjan! Dat het maar héél snel 4 november wordt :)

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Net weer een afspraak gemaakt voor de eerste volgende fm. Op 3 november mogen we weer!

Op naar de volgende IUI zullen we maar zeggen!

@Sjan, inmiddels wel weer over de teleurstelling heen. we zullen maar proberen positief te blijven en denken 3 x is scheepsrecht. zowiezo hebben we op 4 november een acupunctuur... ben heel erg benieuwd. jij ook spannend op 4 november. snap wel dat je niet kan wachten!

@priscilla, leuk wat van je te horen!!! Balen dat je zo misselijk bent! HOpen dat het snel over gaat.

Hier vandaag al weer druk bezig met klussen. Remco heeft 4 kleine plankjes opgehangen in de keuken en ik heb folie op onze onderste ramen geplakt (hebben 2 hondjes en die blaffen tegen alles wat ze zien, en dat gaat nu niet meer....). zometeen ook de woonkamer stoffen en dan de badkamer en wc doen en dan ben ik weer klaar. Vanmiddag nog naar het reintegratiebureau en dan doe ik verder niet veel meer!

Fijne dag nog allemaal!

Groetjes Marjolein

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Marjolein, daar duimen we voor... 3x is scheepsrecht!

@ all, vanmorgen zaad ingeleverd. Nu wachten op de uitslag, ben echt doodsbang en enorm zenuwachtig.
    Morgen heb ik dat examen, pffff ik hoop dat ik me kan concentreren :(

7. Sandra81

Sandra81 Lid

26 okt 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    hey meiden.

Ik ben nieuw hier op het forum en kom ook uit brabant.
    Wij zijn bezig voor ronde 13. laatste maand en dan half jaartje rust ivm bruiloft.

mag ik meekletsen?

liefs sandra

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Marjolein ik duim voor je meis, hopelijk is het nu wel raak!
    Sas, niet alle mannen die geopereerd zijn aan een niet ingedaalde bal hebben daardoor een mindere zaadkwaliteit hoor, dus hopelijk hoort je man daarbij! Wat voor examen heb je morgen, dat heb ik even gemist namelijk. Iig heel veel succes daarbij, komt vast goed!!
    Hier verder alles goed, beetje grieperig, maar kan wel mn gang gaan, heb vakantie, dus ben wat meer met mn paardje bezig, zalig....alleen balen van de regen...bleh!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey wat gezellig, tuurlijk mag je meekletsen!
    Wanneer ga je trouwen? Wat jammer te zien dat t bij jullie ook al een jaartje duurt, ben je al eens bij de dokter geweest, of doe je dat na een half jaartje pas?
    xxxxxxxxxxx

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    arbeidsrecht en sociale zekerheid
    beterschap trouwens!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee Sandra, ook hier? Haha, zag je net ook al in een ander topic. Gezellig :)
    Ook hier welkom!

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    thanxxx...zal wel lukken, t is nie heel erg!
    xxxxxxxxxx

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden pff heb me pijn aan verstandskies nu heb ik waterstofperoxide gehaald 3 procent en daar moet ik mee spoelen hoop dat pijn afzakt afgelopen nacht ook al niet geslapen en tandarts kan hem er niet uithalen:(

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pffff Priscilla, das zo lastig als je pijn hebt aan je verstandskies. Hopelijk helpt de waterstofperoxide (bij mij wel altijd, maar het blijft terugkomen). Veel beterschap!

15. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Sandra,

welkom hier een veel succes!

@ priscilla sterkte meid

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Kiespijn...vind ik een van de vervelendste pijnen die er is...wordt er gek van. Gelukkig heb ik maar 1 verstandskies en verder heb ik er geen...(weinig verstand kan dus best lekker zijn ;) ) Een borrel wil ook nog wel eens helpen, maar ja...dat is weer niet zo goed voor andere dingen ;)
    xxxxxxxxxx

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heb nog niet gespoeld doe ik voor ik ga slapen pas nu niet veel last ma zodra ik ontspan nou dan doe het echt zeer:(heb vannacht heel huis door gelopen van de pijn leek wel een spook

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    pffff......wat rot zeg. Je hebt er niet veel aan, maar ik hoop dat het heel snel voorbij is en je goed kan slapen.
    xxxxxxx

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Marjolinos, meid, 3x is scheepsrecht!

@ Priscilla, oh verschrikkelijk! Pijn in je mond is zo vervelend pijnlijk. Hopelijk helpt het spoelmiddel een beetje. Misschien een paracetamol innemen voordat je gaat slapen?

@ Sandra, gezellig! Wanneer ga je trouwen? Groot feest of houden jullie het klein?

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina