Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

gisteren geen tijd meer gehad om nog op het forum te komen (of uberhaupt op de laptop).

@Sandra, welkom!

@Saskia, heel veel succes met je examen vandaag! hoe laat heb je het examen? dan brand ik een kaarsje voor je!

@priscilla, wat vervelend dat je kiespijn hebt... waarom kunnen ze je verstandskies niet trekken?

Verder weet ik het heel even niet meer dus als ik iemand vergeten ben sorrie...

hier vandaag weer heel erg hoofdpijn en dan moet ik straks ook nog naar de psycholoog. heb er helemaal geen zin in, maar goed, is maar een half uurtje. Verder vandaag een dagje thuis, want ben de afgelopen dagen veel weg geweest en dat vind ik toch wel zielig voor mijn hondjes.

Kom later nog wel even terug!

groetjes marjolein

2. Sandra81

Sandra81 Lid

26 okt 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    pfff...veel getikt hier :D gezellig! :p

kijken of ik alles nog weet!

Ik ga 20-10-2010 trouwen. Das op woensdag. Het feest doen we op vrijdag de 22ste. Dat doen we klein (60 gasten ongeveer) bij mijn ouders in de tuin. Het is oktober dus koud waarschijnlijk maar de helft van de tuin is overkapt. Dus das mooi ;)

Saskia, heel veel succes vandaag met je examen! Zal een kaarsje branden. :) En idd, ik zit ook in het andere topic :p gezellig!!

Priscilla, hoe is het met je kiespijn? Waarom kan de tandarts hem niet verwijderen?

hier uit bed gekomen met griep verschijnselen. Nu is van de week mijn vriendin hier geweest en gisteren is bij haar in het dorp (in zeeland) een meisje van 16 overleden aan de mex griep...pfff ik ben wel aan't werk (zie mij maar eens thuis te houden) maar schud ff geen handjes en loop al de hele ochtend met m'n coltrui voor m'n mond...Ik zie namelijk elke 20 min een andere klant. Maar heb geen koorts, althans niet hoog, en moet niet hoesten dus denk dat ik het gewone griepje te pakken heb...wel overal spierpijn...AUW!!!:(

Verder heb ik het erg druk vandaag dus zal er niet heel veel zijn denk ik.

Fijne dag als ik jullie niet spreek!

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Fijne dag allemaal!! T zonnetje staat er hier goed door!
    xxxxxxxxxxx

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

Magk hier ook meekletsen? Ben een brabantse meid...die weer zwanger wil worden!

Hoe is het hier met iedereen?

Groetjes,
    Miranda

5. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Welkom Miranda!
    Hoe snel ben je van je dochtertje zwanger geworden de vorige keer?
    xxxxxxxxxx

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    duurde 3 jaar en 6 rondes clomid!

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    welkom Miranda, hoop voor je dat het deze keer iets sneller gaat! Ga je nu ook meteen naar het ziekenhuis of proberen jullie het eerst nog eens zelf?

@sandra, balen dat je je niet lekker voelt. Hoop voor je dat je je snel wat beter voelt!

Inderdaad het zonnetje schijnt heerlijk nu dus de was staat buiten en ga zo lekker met mijn hondjes wandelen!

groetjes marjolein

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ben alweer een half jaar in de MMM...en daarvoor gewoon zonder bescherming geklust vanaf de geboorte van Alyssa...dus in totaal alweer 1,5 jaar....

Hoop het ook, ben op dit moment met een rustmaand bezig. Moest van de gynaecoloog ivm veel bloedverlies dat stopgezet moest worden. En in mijn volgende ongesteldheid mag ik weer beginnen met de clomid 150 mg...laatste ronde laatste kans...anders word het spuiten zetten of een operatie of weer wat anders....moet dan bekeken worden wat en hoe.

Maar heb goeie gevoelens over de 150 mg want daar is mijn wondertje Alyssa ook mee gekomen!!

Hoe is het met alle andere meiden hier? ZIjn jullie al lang bezig?

Groetjes,
    MIranda

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meidne heb tandarts weer gebeld mag donderdag langs komen pas dus 2 dagen uitzingen was om 5 uur wakker vanmorgen:s

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    pffff....das nog lang als je pijn hebt. Probeer hier je gedachten maar te verzetten meis.
    xxxxxx

11. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    :(denk dat ik zo ff na apotheek ga gewoon vragen of ze niet wat hebben wat ik mag want als ik zo lang moet wachten met pijn is iet om te doen het breekt me op gewoon...:(

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik zou ook ff gaan meis!
    xxxxx

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden heb nu bocasan van oral b om te spoelen ik nu aan de thee dat werkt wel lekker rust gevend dus ik ga nu lekker douche en dan me bedje in en heb echo gehad:Dalles zag er goed uit:D

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Yes!!!!
    xxxxxxxx

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Super meid! :)

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks voor de kaarsjes branden! Lief :):)
    Het examen ging super! Over 4 weken krijg ik de uitslag. Ik hang van uitslagen aan elkaar op dit moment ;)

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het is wel moeilijk hier mee te komen hoor hihi.

Gefeliciteerd met de goeie echo priscilla1987.

En Saskia1984 met je goeie examen, laten we hopen dat de uitslag goed is!

Hoe is het hier verder vandaag?

Groetjes,
    Miranda

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Miranda, dat was ik nog vergeten... sorry! Ik mis zoveel als ik een dag niet ben geweest hahaha... dan vergeet ik wel eens wat :)
    Goh, bij jou zit het ook niet mee zeg, pffff :(
    Ik hoop dat je snel je weg vindt hier, want het zijn hier allemaal hele lieve en leuke meiden :)

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden, de uitslag van het zaad is al binnen... mijn man moet om half 2 terugbellen, want de assistente mocht niks doorgeven en hij moest sowieso de dokter spreken over hoe nu verder... geen goed teken vind ik :(:( Jullie horen van mij, ik zit te trillen op mijn werk :(

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ivm privacy mogen ze dat nooit doorgeven over de foon....dus hij zal langs moeten voor de uitslag. Hoef helemaal niet te betekenen dat het slecht is!! Hier zeiden ze ook je moet langs komen...wij meteen oei...bleek ook niet te goed te zijn..dus nog eentje doen...en die was wel goed..maar voor beide moesten we daar komen.

Heel veel succe!!!

Deel Deze Pagina