Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ chelleke superlief van je dankje wel.

@ jewe tanx meid ga maar morgen weer werken binnekort moet ik vaak genoeg vrij nemeen en na die operatie ook ziekmelden straks pleuren ze me eruit :S

@ marjolinos het word gedaan tussen cyclus dag 5 en 10 en dat
    morgen zit ik op dag 10 dus deze maand niet volgende cyclus dat is eind nov/ begin december.

Vandaag me mams opgebeld of ze dan uit leidschendam wou overkomen om me te verzorgen heb namelijk hier niemand....

en daarna iui met hormonen dus ben benieuwd.....

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Sjan, wegens medische redenen mogen je ze niet ontslaan. Ze zullen er vast wel begrip voor hebben. Je hebt nog geen vast contract daar?
    A;s er iets is wat ik voor je kan doen dan moet je het maar zeggen, je weet waar ik woon he. ;)

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

Hey Jewe,

ik weet dat maar heb helemaal geen contract via AA ik werk al een jaar via het uitzendburo.
    ze hebben iedere keer een reden dan weer crisis dan weer dat maar ze willen me niet kwijt ik ben onmisbaar blabla en ondertussen krijgen andere wel een contract :S:(

ik ben nu weer niet lekker maar puur omdt ik een bepaalde druk voel ivm werk ga ik toch maar werken.

en aangezien ik via het uitzendburo werken kunnen ze me op straat zetten hoor.
    ik ga morgen lekker een gesprek voeren en alles uitleggen eerlijk mochten ze geen probleem vinden prima zowel dan moeten ze deze maand er maar uitgooien.......mijn kinderwens is veelllll groter dan AA.

bedankt buufje dat je dat aanbied gelukkig kan me mams overkomen als ik uit de operatie kom en manlief zei net dat heel zijn baan en onze eigen zaak hem niks interesseerd en bij me zal zijn zo liefff.......

hij zei ook ik besef nu echt wat je allemaal moet doorstaan terwijl het probleem bij mij is :( zo lief

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@sjan, het zit je niet mee dan! Dit mag in ieder geval geen reden zijn om je te ontslaan en ook al werk je via een uitzendbureau. ook dan heb je rechten.Maar snap wel dat je je daar druk om maakt. spannend die kijkoperatie. een vriendin van me heeft ook een kijkoperatie gehad aan haar eileiders en een maand later was ze zwanger! dus het hoeft niet altijd negatief te zijn. Probeer een klein beetje positief te blijven ook al is dat heel moeilijk!!!
    als je ooit hulp nodig hebt, moet je het maar laten weten!

kus marjolein

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sjan wat verschrikkelijk meisje!
    Pfff...kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Misschien is psychische begeleiding niet eens zo slecht, nu beheerst het alles, maar misschien kun je leren er anders mee om te gaan en toch nog te genieten van dingen om je heen. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik bedoel het goed meis.
    xxxxxxxxx

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Sjan, dikke knuffel voor jou! Dit is echt kl*te voor jullie. Wel super lief dat je man je zo ontzettend steunt, voor hem is het ook niet makkelijk.

Hier nog altijd niks, grrr..... wil dat mijn ongi komt van de krampen word ik helemaal gek. Mijn temp is ook meer dramatisch gezakt, 36 graden. Alle tekenen zijn er maar het zet niet door.

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    goedenavond allemaal,

vandaag alles met me bazin besproken en personeels zaken gelukkig tonen ze begrip voor me.
    me contract word met 6 maanden verlengd via de uitzendburo dus nog steeds geen vast contract......

ik heb vandaag slecht geslapen.
    hoe is het met jullie?

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi sjan,

in ieder geval een beetje goed nieuws! je hebt de komende 6 maanden wel gewoon werk!

liefs marjolein

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fijn Sjan dat ze begrip tonen in ieder geval! En de komende 6 maanden zit je "veilig". Wel jammer dat ze je geen vast contract geven, dan heb je meer zekerheid. Maar toch... gelukkig wel een verlenging.

Ik had vandaag weer een goede dag. Ik krijg meer rust in mijn lijfje nu. We zien wel wat er allemaal op ons af gaat komen. Zorgen maken kan altijd nog.

Mijn man heeft dat ook al gezegd, Sjan. Het ligt aan mij maar als het IVF ofzo wordt, ben jij degene die de pijn moet lijden.
    Daar heeft hij wel gelijk in, maar we willen samen een kindje en ik heb het er voor over. Bovendien ben ik ook degene die pijn moet lijden tijdens de bevalling. Daar hoor ik hem ook niet over ;)

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Ja dat is ook zo saskia maarja toch fijn dat ze het dan even zeggen :)

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zeker! Dat betekent dat het ze wel heel erg bezig houdt en het is natuurlijk ook niet leuk om je vrouw pijn te zien lijden.
    Schatjes zijn het ook hè ;)

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    soms wel maar soms niet hahahah ;)

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Daarnet de echo gehad....en we krijgen een jongetje!

Ik had echt gedacht dat het een meisje zou zijn, maar het was toch echt overduidelijk een knulletje!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Leuk Jewe :D:D:D Gefeliciteerd met je knulletje :D:D:D
    Je pendels komen uit!

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Jewe, gefeliciteerd met jullie zoontje. Je pendels hebben inderdaad gelijk.

Hier nog steeds wachten op mijn ongi, word hier zo moe van. Maar ik moet me er maar bij neer leggen, deze maand is mijn cyclus van slag. Hopelijk is het maar eenmalig.

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey Jewe!!!

van harte gefeliciteerd wat leuk :D een kulleke :D
    Jeroen zeker hartstikke blij

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoe lang ben je overtijd Tassie? En heb je al een testje gedaan?

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, gefeliciteerd met je zoon! grappig inderdaad dat je pendels gelijk hebben!!

@tassie, heb je wel al een test gedaan dan? misschien dat je toch zwanger bent....

hier alles goed. vandaag druk bezig geweest en vanavond lekker gesport. was heerlijk!
    verder weinig nieuws!

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    vanmorgen in het ziekenhuis geweest en een echo gehad en wat bleek...... mijn eisprong is al geweest...:(
    deze poging is dus mislukt!
    wist het dinsdag eigenljk al, had in ieder geval het gevoel dat de echo te laat zou zijn,nou daar heb ik gelijk in gehad. aangezien we sinds dinsdag (geloof ik) niet meer gevreeen hebben.... nu eigenlijk ook niet echt de zin om dat nog te doen.
    ben hartstikke verdrietig en vraag me af of ik hiermee door wil gaan! ook mijn man is hartstikke verdrietig (heb vandaag voor het eerst tranen bij hem gezien) maar ik ben degene die alles moet ondergaan dus vind niet dat hij me kan dwingen...

20. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Bekijk bijlage 26564

Deel Deze Pagina