Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Maar dames, wat komen hier een vreselijke verhalen voorbij de afgelopen dagen. :( Ik wens jullie en je partners allemaal heel veel sterkte toe.

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Marjolinos.....wat erg zeg :(

Dikke knuffel van mij .....snap dat je teleurgesteld bent maar niet opgeven meid.......

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Marjolein :( Dikke knuf meis!
    Praat er goed over met je mannetje. Tuurlijk kan hij je niet dwingen, je moet samen achter de behandelingen staan. Hij zal je ook niet willen dwingen toch?
    Och meissie toch... laat de teleurstelling even zakken, praat er goed over met manlief en misschien dat je er dan anders over denkt.
    Sterkte!

@ Sjan, hoe is het met jullie meis?

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

vanmiddag zijn we naar rotterdam geweest. remco moest op gesprek bij het zuidplein en heeft mij daar afgezet. heb daar 1,5 uur rondgelopen en uiteindelijk niet echt veel gezien.
    Remco kwam me tegemoed en zijn nog ff samen wat gaan drinken. hebben het er uitgebreid over gehad. had het vanmiddag ook erg moeilijk toen 1 van de eerste winkels die ik tegenkwam prenatal was. en natuurlijk overal vallen dan de kinder kleertjes ed als eerste op. zelfs bij de blokker bij de kerstspullen....
    weet gewoon nog niet wat ik wil...
    heb met remco wel afgesproken dat ik over 4 weken (mijn volgende eisprong) nog min. 3 kg afgevallen wil zijn. dus daar gaan we onze best voor doen!

remco zal me inderdaad niet dwingen, maar hij wil ook graag kinderen. heb dat vanmiddag voor het eerst echt gezien...

maar goed genoeg over mij.
    hoe is het met jullie?

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Saskia redelijk goed het is erg wisselvallig hierzo.
    @ Marjolinos ja ineens zie je allemaal zwangeren alle kinderen die je eerder niet opviel vallen nu ineens op je ziet ineens heleboel babyspullen overal ik begrijp je gevoel!
    denk er lekker goed over na en praat er veel over.
    Heel veel succes en sterkte meid
    @ all hoe voelen jullie je naar omstandigheden?

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

hebben jullie nog plannen voor het weekend?
    wij zitten nu te wachten tot de auto van remco afgeleverd word en dan gaan we richting mijn ouders, remco zijn moeder, een pakje in landgraaf afleveren en mijn petekindje ophalen. dus een drukke dag.
    vanmorgen al pasta staan koken voor mijn schoonmoeder (zij eet alleen brood omdat ze niet kan koken, dus dat doe ik soms en dan maak ik 2 gerechten , in dit geval boerenkool en pasta)....
    dus druk druk druk.
    maar eigenlijk wel prettig want denk dat de komende 2 weken snel voorbij zullen gaan. zal wel wat minder tijd hebben om hier te komen kijken ben ik bang, maar goed!

@sjan, ja is heel irritant dat het bij sommige ogenschijnlijk zo gemakkelijk gaat (mijn schoonzusje bijv. heeft 3 kinderen van 3 vaders...) en bij ons zo moeilijk en als je dan in de stad loopt zie je overal pasgeboren baby's, zwangere dames, leuke babyspulletjes. zooo irritant! maar hoe is het nu met jullie? beetje de schrik teboven?

Fijne dag nog allemaal!

kus marjolein

7. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Marjolein, dat is balen zeg! Ja, die gyns kunnen niet alles plannen en goed zien krijg ik in de gaten. Ik begin me ook wel te irriteren aan al die snel zwanger verhalen, alle babys, kleertjes, pffff....heel leuk....maar ze doen je alleen maar herrinneren aan iets wat moeilijk is.... Maar goed, heb gister mijn leidinggevende ingelicht..kon er niet meer onderuit, aangezien ik nu maandag weer vrij moet voor een uur en dit de 5e keer is in 3 weken tijd ;) Ze was super lief en begripvol, mag vrij vragen wanneer ik wil en hoe dan geen uitleg te geven, ideaal, geeft wel een stukje rust.
    xxxxxxxxxxxxxxx

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Brabantse, het kan zeker erg opluchten als je leidinggevende het weet. Je hoeft je niet telkens te verantwoorden en je wordt wat vaker begrepen. Goed dat je het verteld hebt meid!

@ Marjolein, ik vind het ook heel erg moeilijk om overal maar zwangeren, kleine baby's, babykleertjes e.d. tegen te komen. Gisteren moest ik even naar het kruidvat om een cadeautje te halen en zag zo'n schattig rompertje liggen.... ik kon het niet laten om het even aan te raken. Natuurlijk weer meteen van slag *zucht*
    Toen wij het potje van mijn man op gingen halen in het ziekenhuis, zat er een vrouw met een pasgeboren baby, dat beeld krijg ik ook niet uit mijn hoofd. Zo dubbel, je komt daar voor een onderzoek omdat het niet wil lukken en iemand anders zit daar dolgelukkig te zijn met een pasgeboren baby. Zo moeilijk...

@ Sjan, hier is het ook heel wisselend. Heb zo mijn hele slechte momenten, maar gelukkig de laatste dagen ook momenten dat ik even aan iets anders kan denken. Dat is toch wel heel erg fijn. Gewoon even niet er mee bezig zijn. Helaas zijn die momenten van korte duur, maar ze zijn er tenminste weer. Dat is al een hele vooruitgang.

Hier een rustig weekendje. Vanavond naar de verjaardag van mijn moeder en morgen willen we bij goed weer naar zee rijden met de hond. Even uitwaaien en de hond laten rennen. Dat willen we al weken, maar telkens is het te slecht weer om naar zee te rijden en de keren dat het goed weer was, konden we niet. Handig...

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wij doen t ook rustig aan dit weekend, wel wat verjaardagen maar dat is wel gezellig.
    Verder maar om de dag klussen, want wil mn ei niet nog eens missen ;)
    xxxxxxxxxxxxxx

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    hallokes,

hier ook rustig met de pijama op de bank heb nergens behoefte aan.....wil alleen zijn en lekker luieren .........
    Hier is de schrik wel voorbij en saskia net alsjou heb ik soms mijn goede momenten soms weer helemaal niet........

ik zie het wel laat het op me afkomen anders maak ik me zelf alleen gek......

Nou dames verder hier erg vies weer en koud bbrrr

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja Sjan, dat is ook het beste. Alles op je af laten komen en stapje voor stapje. Doen wij nu ook maar en dat geeft wel wat rust. Niet meer zo gefrustreerd bezig zijn met zwanger worden, want helaas word ik daar niet zwanger van.

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Gisteren ongi geworden gelukkig, op naar een volgende ronde. Wil nu echt proberen er geen druk op te leggen, genieten en er niet teveel mee bezig zijn. Valt niet mee, maar toch!

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen dames,

@tassie, wat vervelend dat je toch ongi geworden bent. je weet nu idd wel waar je aan toe bent, maar toch vervelend. het enige dat wij willen is 9 mnd niet ongi worden toch?

hier alles goed. vanmorgen wel een meisje tegengekomen dat in het appartementencomplex aan de overkant woonde, zij vertelde me meteen dat ze alweer 10 weken zwanger is..... in ronde 2 :(, tuurlijk blij voor hun, want ook zij wilde graag, maar toch een bittere nasmaak. gelukkig kan ik op dit moment ook heel erg genieten want destiny is hier. Ze is een heerlijk kind, vermaakt zich prima met onze hondjes, maar kan ook heerlijk alleen spelen. de komende 2 weken zullen wel snel voorbij gaan!

We wilden vandaag eigenlijk gezellig een dagje weg, maar remco is gisteren gevallen en heeft waarschijnlijk zijn enkel gekneusd dus hij moet het rustig aan doen vandaag.

@brabantse, wel heel fijn dat ze zo gereageerd hebben op je werk. dat zal je een stuk rust geven denk ik!

@saskia, waar gaan jullie meestal heen als je naar zee rijd? ik vind dat heerlijk, kan daar echt van genieten!

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja geeft wel rust. Nu afwachten wanneer mn ei komt....spannend hoor. Gister geklust, is t dan vroeg genoeg om t morgen weer te doen? Is om de dag echt voldoende?
    xxxxxxx

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    sperma kan 72 uur in leven blijven.... dus zou genoeg moeten zijn om morgen weer te klussen... tenzij je vandaag gewoon zin zou hebben. dan gewoon doen hoor. wat dat betreft moet het geen moeten worden denk ik.

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    nou als t vandaag niet is, zal k morgen wel moeten denk ik ;)
    xxxxxxx

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Marjolein, is toch altijd even balen als je zo'n nieuws te horen krijgt. Tuurlijk gun je het haar wel, maar je wil zelf ook zo graag en moet al zo lang wachten. Dat is gewoon niet leuk.
    Wat leuk zo'n kleintje in huis. Heerlijk! Geniet ervan. En de tijd zal inderdaad voorbij vliegen :)
    We zijn vandaag naar Domburg gegaan. Was heerlijk weer en niet veel wind. Lekker met de hond over het strand gerend en broodjes op een dekentje gegeten. Echt genoten!
    We gaan ook vaak naar Rockanje. Daar is het lekker rustig en dat vind ik fijn. Scheveningen bijvoorbeeld vind ik veel te massaal.

18. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hallo all zo wat gaan jullie snel:$ ken niet bij houden:D

oke ff in kort meiden wat een nare berichten dikke knuffel:)

@jewe een jongen :D ik wil ook een jongen dus als ik een meid krijg zullen we dan ruilen:D:p

@mizzy ik zag je lopen volgens mij in oudenbosch maar wou niet roepen:pzometeen sta ik voor l*l te roepen sta ik ook zo voor schut:p

@all gister even ruzie gehad met manlief pff me geld is al 4 weken niet gestoord morgen weer even bellen ze konden me niet vinden in het bestand:(het lijk mij dat je je personeel onderhand wel moet vinden op naam maar dat lukte dus ook niet8)

ben al 4 kilo aangekomen durf nog niet op weegschaal te staan gelukkig heb ik die niet in huis maar ga er dit weekend eentje halen we gaan naar de baby winkels ook even naar gouda hebben net krantje binnen gehad:D

er is een spel bij game mania die hij wil hebben kan je vannacht ophalen ik zie al voor me dat hij die ga halen hij is gek op zijn xbox;)

ben aan het bedenken wat voor kleur de baby kamer zal woorden maar weet nog niet welke:D

@all die al een kleintje hebben wie weet een goede kraamzorg centrum ik twijfel tussen thuiszorg dat of thebe???

oke het word te lang:Dgaat even eten maken ik eet snert met stokbrood maandag soepdag:D

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooooooo meiden, morgen uroloog! Ik ben zo benieuwd en tegelijkertijd ook zenuwachtig. Ik hoop maar dat de uitslag niet slechter is dan wij denken. Je hoort wel vaker dat huisartsen de uitslag niet helemaal goed overbrengen.
    Duimen jullie voor me?

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey Sas,

Succes morgen meissie.
    Ik zal duimen voor je ........