Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nieuwe dames welkom :)

ben net naar de stad geweest me vriend kon ee nspel ophalen nou het leek wel of hij peper in zijn achterste had:D zo snel liep die dus ik liep dus 200 meter achter hem op me gemak:D

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nieuwe dames, welkom en veel succes met zwanger worden. Dat het maar snel raak mag zijn. :)

Oh meiden, nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie...eindelijk! Vrijdag nacht vertrekken we om 3 uur, pffff erg vroeg maar goed...heb er zin in!

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @nieuwe dames, welkom hier!

@jewe, waar ga je naartoe? in ieder geval een lekker vooruitzicht!

@priscilla, hoe was je echo vandaag? (dat was toch vandaag?)

@saskia, hoe is het gesprek bij de uroloog geweest? heb een aantal keer aan je gedacht vandaag!

hier nu erg moe... moet er echt aan wennen er alleen voor te staan met destiny. vanavond ook nog een assertiviteits training gehad, dus nu echt op. zo lekker naar bed toe!

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Fijne vakantie Jewe!!:)
    Groetjes,
    Elleke

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Marjolinos, ik ga naar Curacao, waar het nu rond de 30 graden is. :D:D:D:D

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    mag ik niet in je koffer mee???

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Marjolinos, ruimte zat in me koffer. Weinig zomer kleren meer die ik pas dus.....plek zat! :D

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Welkom nieuwe dames ;)

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hihi, hoe laat moet ik waar zijn???

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    FF heel erg ego. Ben een beetje laat, maar had een superdrukke dag vandaag! Oma werd 90 en er kwam een vriendin met haar dochter eten, haar man was op cursus voor een paar dagen. Tussendoor nog poetsen, boodschappen doen, je kent het allemaal wel...

Maar over de uroloog: De uitslag was precies zoals de dokter gezegd heeft, niet zo goed dus maar dat wisten we al. Het is heel erg weinig en niet zo beweeglijk. De uroloog heeft wat lichamelijk onderzoek gedaan, geen spataders of andere gekke dingen. Alleen een cyste, maar dat was niks geks en had hier niks mee te maken. De uroloog vond aan de andere kant ook een litteken en voelde aan de ballen dat beiden ballen vroeger niet ingedaald zijn. Hij is dus aan beiden geopereerd en dit wisten wij helemaal niet. Zijn moeder had het volgens ons altijd maar over 1 bal, maar goed je hebt het daar natuurlijk niet echt over want het is nooit belangrijk geweest. In ieder geval, de uroloog is er voor 99% zeker van dat het daardoor komt. Foutje in de ontwikkeling, foutje van de natuur. Niks aan te doen. Manlief heeft wel bloed af laten nemen om de hormoonhuishouding te checken, maar de uroloog verwacht dat dit gewoon goed is. Dinsdag moet manlief al een nieuw potje inleveren, hij hoeft niet de 3 maanden te wachten. De uroloog wil direct aktie en het zou kunnen dat manlief over 3 maanden nóg een keer een potje in moet leveren, maar de uroloog verwacht niet dat het beter wordt. Wel zei hij dat alle medische wegen nog voor ons open liggen, ook IUI (moet wel alles bij mij goed zijn natuurlijk). 26 november moet manlief bellen voor de uitslagen en 27 november moet ik naar de gyneacoloog.
    We zitten nu volop in de mmm dus...

Meiden, morgen zal ik minder ego zijn, maar heb nu niet zoveel tijd om op iedereen te reageren... sorry!

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sas. ego zijn is het helemaal niet, we willen juist weten hoe het gegaan is! Fijn dat alle wegen open liggen. Ik hoop echt op snel een kindje voor jullie, weet dat het echt wel gaat lukken meiske, zeker weten!
    Fijn je nog even gehoord te hebben!
    xxxxxxxxxxxxxx

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Saskia,
    Fijn dat alle wegen nog voor jullie open zijn. Er zijn dus nog steeds kansen, probeer positief te blijven.
    Hopelijk is verder alles wel goed bij jullie samen.

Ik zal voor jullie duimen

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi hoi,

@saskia, fijn dat er nog genoeg deuren voor jullie openstaan. Het is dus geen verloren strijd! Wel balen dat jullie niet van te voren hebben geweten van die niet ingedaalde ballen van je man. dan hadden jullie eerder ook stappen kunnen ondernemen. maar goed, nu weet je het en kun je door!

@all, hier alles goed, probeer heel positief te blijven en baal ervan dat k nu nog 3 weken moet wachten voor de volgende iui... maar goed, hebben wel besloten mocht het de volgende keer nog niet gelukt zijn, dan gaan we een start maken met pleegzorg. dit willen we toch al, maar dan wat eerder....
    heb het nu behoorlijk druk met het kleine spook..... geeft toch wel een hoop werk en kan natuurlijk ook minder dan als het je eigen kind is. hier heb ik geen oppas die ik kan vragen ff een uurtje op te passen als ik wil sporten dus sporten gaat al niet...
    maar geniet er wel vollop van!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Marjolein, we wisten wel dat hij aan 1 bal geopereerd was en het vermoeden was er eigenlijk al wat langer dat het bij mijn man niet goed zat. Maar ondanks dat wilde ik het jaar wel vol maken en ik heb er ook geen spijt van dat we nu pas de mmm in zijn gegaan. Eerder was ik daar nog echt niet aan toe. Dus qua dat betreft geeft het eigenlijk niet.
    Pleegzorg is een dappere keuze. Wij willen daar ook ooit voor gaan waarschijnlijk. Als we helemaal geen kindje mogen krijgen, maar het is voor ons ook een optie als we wel een wondertje krijgen. Pleegzorg lijkt me een heel mooi iets.
    Maar mag je daar aan beginnen terwijl je zelf nog onder behandeling staat? Ik heb ooit gelezen dat het alleen mag als je niet (meer) medisch in behandeling bent om in verwachting te raken ivm de zware emotionele last die je dan sowieso al bij je draagt.

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @saskia, wij hebben daar in het begin van dit jaar een bijeenkomst over gehad en het is geen probleem. het duurt zoiezo een aantal maanden (op zijn vroegst 6 mnd) voor je door het papier werk heen bent. mijn man heeft zelf ook in een pleeggezin gezeten dus voor ons is het een logische keuze. ik wil van mezelf maar 1 keer zwanger zijn (en dus maar 1 kindje, tenzij meerling zwangerschap bij ivf) en dit is een mooie aanvulling om toch 2 kinderen te hebben.

Je kunt trouwens zonder verplichtingen een bijeenkomst bijwonen. wellicht een keer de moeite waard!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bedankt voor de info Marjolein! Zo'n infoavond lijkt me wel wat. Maar nu zijn we zo bezig met de mmm dat we er even mee wachten.
    Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij. Zoals het er nu uitziet, wil ik de mmm het liefst geen 2e keer doormaken. Als wij op deze manier 1 kindje krijgen, ben ik dolgelukkig. Maar om dat nog een keertje te doen... ik weet het niet. Zoals ik er nu tegenover sta, denk ik niet dat ik dat op kan brengen. Ik weet het natuurlijk nooit zeker, want het ligt eraan hoe ik alles nu ervaar en wat onze kansen over een paar jaar zijn.
    Ik zou het ook een heel mooi idee vinden om 1 kindje van onzelf te hebben en 1 pleegkindje. Eens zien hoe het allemaal loopt, maar we sluiten niks uit :)

17. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wij zijn nog niet zo ver, mn menneke gaat er nog steeds vanuit dat alles wel goed komt. Ligt t dan aan mijn negatieve instelling die fysiek doorgaat of is hij te naief??? Deze ronde gaat t zeker nie lukken, terwijl we wel om de dag geklust hebben. De gyn gaat ons loslaten, maar wat als de eisprong niet komt?????
    Ik zie t namelijk aan mn temp....zucht...
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Brabantse, wij zijn ook niet zover dat we er vanuit gaan dat het niet gaat lukken. Want we gaan er voor de volle 100% voor. En ik denk dat wij wel een wondertje gaan krijgen, maar dat duurt gewoon nog even. Pleegzorg is voor ons sowieso een optie, niet alleen als we geen kindjes zouden kunnen krijgen. Vandaar dat we daar over nagedacht hebben. Niet omdat we denken dat het ons niet lukt ;)

Mannen zijn vaak gewoon wat nuchterder dan ons. Wij laten ons vaak meeslepen door onze emoties.

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey meiden, nog even snel....voordat ik vertrek naar de zon. Iedereen veel succes deze weken en ik hoop snel goed nieuws te horen van jullie.

Groetjes en tot over 14 dagen.

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Jewe en J.....

heel veel plezier met zn drietjes op vakantie!
    Geniet ervan meiss

Deel Deze Pagina