Jeetje, ik heb veel gemist ineens. Welkom nieuwe meiden! Sweetest Angel gecondoleerd meid. Vliegje wat balen dat er niks te zien was. Ik kan me voorstellen dat je er zo nu en dan doorheen zit. Even een pauze is best een goed idee. Een vriendin van mij nam ruim een jaar geleden ook een pauze na clomid en injecties. En ineens was ze zwanger en heeft ze inmiddels een kerngezonde dochter! Dus je weet maar nooit.
@ vliegje, jammer dat er niks te zien was op de echo. Balen! @ Angel, gecondoleerd meid. Veel sterkte morgen. @ Maible, welkom! Wat grappig dat jullie elkaar kennen. Wisten jullie van elkaar dat je op het forum zat?
Goed geraden Ik ben even een stille meelezer geweest en BB10 was al aangemeld. Dit wisten we van elkaar. Het is natuurlijk leuker om mee te kletsen dus ik heb me ook maar aangemeld. BB10 had me toen zo gevonden!
Haha, ja het is een stuk stiller dan gisteren. Ik zit niet meer zoveel online op het werk. Er lopen teveel collega's achter me door soms en dat is niet zo'n prettig gevoel.
Ok dan, op die manier De uitvaart van mijn opa is inmiddels geweest, was zwaar, maar wel mooi. Daarna nog met familie samengeweest, maar aangezien ik moe was en pijn kreeg in mijn bovenbuik (midden en links) toch maar naar huis gegaan. Ondertussen nog geen bloedverlies, alleen al paar dagen wit/creme-achtig slijm, terwijl ik normaal een week voor mijn NOD al begin met bruinachtig slijmverlies, dus ben benieuwd. Iemand bekend hiermee?
ik kijk ook niet graag op het werk... bang dat iemand me betrapt maar kan het soms toch niet laten.... sweetest angel, fijn dat het een mooie uitvaart was. hopelijk kun je het een plekje geven. wat jij omschrijft herken ik niet. maar anders dan anders is natuurlijk altijd interessant... wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Haaai Brabo's! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Heidi, 28 jaar, kom uit Tilburg en woon nu sinds een jaar samen met mijn vriend in Roosendaal. Wij hebben elkaar 3 jaar geleden leren kennen op een vakantie in Brazilië en zijn sindsdien onafscheidelijk. Wij zijn sinds september 2008 bezig voor een kindje, sinds 2 maanden ben ik op aanraden van de huisarts begonnen met tempen, omdat ze zo wil achterhalen of mijn cyclus normaal verloopt, dus over een maandje weer terug naar de huisarts met de ingevulde temperatuurkaarten. Iedere ronde ben ik er weer teveel mee bezig, maar ik moet zeggen dat het de laatste 2 maanden stukken beter gaat. We klussen wanneer we zin hebben en we zien het wel.. Ik heb me de voorgaande rondes echt gek lopen maken, steeds maar weer broekloeren en te vroeg testen, ovu testen... Doe ik dus niet meer! Is tot nu toe iedere keer weer een enorme tegenvaller geweest. Iedereen natuurlijk voor zich, maar ik heb me voorgenomen pas te testen vanaf een cyclus met 32 dagen. Ik zit vanaf mijn eerste ronde al op dit forum, maar van de 15 meiden is iedereen bevallen/zwanger. En dat is echt niet altijd makkelijk praten.. Ik hoop dat ik hier met jullie mee mag praten.. Ik las dat er al één Brabo zwanger is! Geweldig! Nu wij nog.. @ Angel, gecondoleerd! Liefs Heidi
Welkom Heidi. Idd hopelijk zijn wij nu ook allemaal snel aan de beurt. Zie dat wij vrij gelijk op gaan met onze cyclus.
Bedankt meiden. Ik had een gedicht voor hem geschreven en ik zou het eigenlijk zelf voorlezen, maar dat is me niet gelukt, was te emotioneel. Gelukkig heeft iemand van de uitvaartverzorging het nog wel voorgelezen uit mijn naam. @ Babet: Mijn NOD is morgen...dus echt super spannend. Ik hou er wel rekening mee dat het iets verlaat zou kunnen zijn door het overlijden, maar als alles zo blijft wil ik van het weekend toch wel gaan testen eigenlijk! @ Heidi: Welkom hier, jij ook inwonend in Roosendaal dus, gezellig! Wie weet zijn we elkaar al vaker tegengekomen
Hé Angel.. Wie weet inderdaad.. Dat zou grappig zijn, hahahaha! Je opa heeft het echt wel gehoord en weet ook wel dat het gedicht van jou afkomstig is. Doe rustig aan meis! Is het bij jullie ook zo'n noodweer? Wat een onweer en regen zeg!
Hoi Heidi, fijn dat je er bent! En fijn dat je het gevoel hebt dat jullie er nu rustiger mee omgaan. Mij lijkt het ook moeilijk om er 24/7 mee bezig te zijn... Maar ik weet ook hoe groot een kinderwens is/kan zijn en dan lijkt het soms toch even de fijnste manier, ook al is het dat misschien niet. Lijkt me inderdaad wel lastig dat de online meiden om je heen allemaal al zwanger zijn of zijn geweest. Hopelijk behoor je in dit clubje gauw tot de gelukkigen. Ik duim voor jullie allemaal! SweetestAngel, wat mooi dat je gedicht nog wel is voorgelezen voor je opa. Vind het al knap dat je de intentie had om zelf te lezen. Je NOD... superspannend! Ik duim! Ik was vandaag weer aan het werk sinds de eerste keer dat ik zwanger blijk. Pfff... vind het wel moeilijk om geheim te houden hoor. Of althans... ik ben steeds bang dat ze iets aan me zien... Mijn man en ik hebben besloten het nog niet te delen tot een hopelijk positieve eerste echo. Wel aan mijn beste vriendin verteld vandaag. Superleuk
@ Babet, lijkt me idd moeilijk ja om het niet van de daken te schreeuwen! Wanneer mag je voor de echo?
denk dat ik volgende week of de week erna naar de verloskundige ga. we gaan 5 september op vakantie, hoop dat ik vlak daarvoor de echo kan regelen
Voel me meteen welkom hier Dat lijkt me idd ook erg moeilijk.. ik kan nu zelfs moeilik mijn mond houden om niet tegen iedereen te zegge dat ik gestopt ben met de pil, maar is maar beter dat ik dat wel doe Mijn zusjes en ouders weten het wel, vind het wel fijn om soms ff wat te kunnen delen met mijn ma, ook een aantal vriendinnen weten het om die reden.. Wanneer mag je voor de eerste echo? Pas met 8 weken toch ofzo?