goedemorgen meiden, @brabantse, ik kan me dat helemaal voorstellen dat je er op die manier teveel mee bezig bent. als ik heel eerlijk ben zie ik het nut er ook niet van in. bij mij valt er nl niet zoveel te zien als ik temp. heb dat 1 maand gedaan meer geen temp verschil gezien bij eisprong... Misschien dat je wat meer rust vind als je alleen ovu testen doet... succes! @mizzy, leuk dat je weer meeschrijft! @all, hier is het rustig. Voel me nog steeds niet echt lekker en ben en blijf super moe! Destiny is nog hier en gaat zaterdag naar huis en als ik eerlijk ben dan kijk ik daar wel naar uit. vind het super leuk om haar hier te hebben maar zou toch ook wel graag mijn eigen dingetjes doen! morgen gaan we wel naar het kasteel van sinterklaas in helmond. daar heb ik eigenlijk wel zin in! Fijne dag nog allemaal! groetjes marjolein
Het is toch logisch als je lang hebt opgepast, hoe lief Destini ook is, dat je verlangt naar je eigen dingen, je eigen leven. En daarbij komt dat je nu ook nog is niet helemaal lekker bent. Sterkte en succes hoor. Mijn temp was vanmorgen weer hoger...krijg je toch wat van! Volgende maand ook maar ovu testen gaan doen. Liefs Mir
Goed om te stoppen met tempen als je er daardoor teveel mee bezig bent. Ik vind het tempen wel fijn, en ovulatietesten vind ik helemaal niks. Maar ik temp alleen maar om te zien wanneer ik ongi word. Dan kan ik daar rekening mee houden. Is ook anders natuurlijk, want ik weet dat ik op deze manier niet zwanger word dus is het tempen alleen voor mijn eigen informatie. Ik krijg er geen hoop door ofzo.
@saskia, spannende dagen voor jullie. donderdag de uitslag van het 2e zaadonderzoek en vrijdag naar de gyneacoloog.... ik mag maandag weer voor een FM. Ben benieuwd! Succes!
Vreemd hoor, mn temp was de laatste 3 dagen: 37,0-36,9-36,7 en vandaag weer 37,0....weer een bewijs dat tempen vreemd werkt, haha. Nog geen ongi btw. xxxxxxxxx
Sow, geen brabos die iets te melden hebben vandaag Dan neem ik ff t voortouw. Mn temp was (miss herhaling van wat ik al geschreven heb ) 3 dagen terug 37.0 toen 36.9 - 36.7, maar vandaag weer 37.0 en nog geen ongitekenen te bekennen. Ik maak mezelf waarsch weer onnodig hoopvol, maar ja, dit is de plek om eerlijk te kunnen zijn over je gevoel enzo toch? Of sta ik voor schut als ik dalijk voor de 10e keer hoop heb? Ik vind mezelf echt een domme oen, steeds weer hoop hebben, terwijl er de laatste rondes echt geen duidelijke symptomen zijn.............haha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx
Haha, ik wil gewoon met mn menneke een kindje...snikkerdesnik.... Pfff....wat een hel kan dit zijn op sommige momenten zeg!! Het ene moment kan ik me er bij neer leggen dat t langer duurt, maar t andere moment wil ik t nu!!!!!!!!!!! Sorry voor de ego.... xxxxxxxxx
Uhm dames....ik heb vanochtend een sensitest dipstick gebruikt en had 2 streepje, de ene wel lichter, maar goed zichtbaar. Heb gister wel 2 wijntjes op, heeft dat invloed op zo een test? Ik geloof er nog nix van, maar wat kan ik nu t beste doen? xxxxxxxxxxx
spannend brabantse. ze zeggen 2 streepjes zijn 2 streepjes dus mag ik je voorzichtig feliciteren???? Super! Hier alles rustig (nou ja druk met destiny maar verder rustig). Ik ben gisteren met destiny naar het huis van sinterklaas in helmond geweest. Hebben 2 uur moeten wachten buiten maar was echt de moeite waard! Mijn moeder was mee geweest en hebben samen echt enorm genoten van de kleine meid! Verder weinig nieuws!
Ik zeg: ZWANGER!!! voorzichtig gefeliciteerd en gooi er nog een cb aan ofzow? Heb ik toen ook gedaan Die was meteen duidelijk positief
Ik vind t megaspannend. Morgenochtend bloedprikken, heb idd eisprong gehad btw. Kan ik die test vanmiddag nog eens doen of moet ik w8en tot morgen vroeg? Heb wel vreemde steekjes ook, maar ben zo bang dat ik het mis heb. De test gaf binnen 1 minuut al het 2e streepje, terwijl je tussen 5-10 minuten moet aflezen, dus das wel goed denk ik he.... Mn temp was vanochtend 37,3 xxxxxxxxxx
Spannend Brabantse, een voorzichtige proficiat alvast *EGO* Ik heb vanmorgen weer slecht nieuws gehad. Zaad was slechter dan de eerste keer. 2,6 miljoen, waarvan 70% traag en snel dood G*dver, wat is het toch oneerlijk!!!!!!! :x:x:x
Kom Saskia, het is nog steeds niet verloren!!! Er zijn nog genoeg mogelijkheden om zwanger te worden, welliswaar niet op de natuurlijke manier, maar daarom niet minder gewenst! Succes morgen bij de gyneacoloog! Dikke knuffel vanuit het regenachtige Tilburg!
Nee, dat weet ik. Ik ben ook niet iemand die opgeeft en we hebben nog steeds goede hoop. Wil niet zeggen dat ik me niet kut voel. Heb het immers pas vandaag gehoord. Ik weet dat je het opbeurend bedoeld, maar dit is niet wat ik wil horen op het moment, dat weet ik namelijk zelf ook
ja maandag weer op voor de volgende ronde. heb dan de eerste echo en als het allemaal meezit volgende week vrijdag de volgende IUI. hoop heel erg op die datum! mijn beste vriendin is nl op die datum (ook via ziekenhuis) zwanger geworden van haar zoontje (inmiddels ruim 3)... zou dus echt super zijn als het dan deze ronde raak is! je mag je ook k*t voelen, is niets mis mee.... ik kan daar alleen niet zo goed tegen voor mezelf en wil het dan meteen opgeven! (kan helaas niet zo goed tegen tegenslagen!)
Dat zou super zijn! Daar duimen we voor meid Ik ben echt een vechtertje en bijt me ergens in vast maar daardoor loop ik mezelf wel vaak heel erg voorbij. Ik ben altijd heel positief en straal dat uit naar de omgeving, maar juist hier op het forum vind ik het fijn om af en toe te zeiken en alles eruit te gooien. Zo bezwaar ik mijn omgeving er niet mee en jullie begrijpen het allemaal beter. Hier heb ik geen zin om de hele dag maar te zeggen: Het komt wel goed, we gaan ervoor, we blijven positief, ach we blijven lachen en we hebben nog zoveel om van te genieten... hihihihi, hier gooi ik alle frustraties eruit Is niet leuk voor jullie eigenlijk haha.. sorry
misschien niet leuk maar denk dat we elkaar wat dat betreft allemaal heel goed snappen! Iedereen heeft een uitlaatklep nodig en het is dus helemaal niet erg als wij dat zijn!