Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Vanochtend weer test gedaan, na 3 minuten lichte streep, duurde gister bij deze test ook langer. Maar maak me nu wel meer zorgen. Ik doe morgenochtend weer de clearblue die was binnen 1,5 minuut positief. Zou ik die kruidvat testen 2 voor 5 euro moeten halen? Ik wordt er beetje moedeloos van, wil het best geloven, maar dan mag er wel wat meer bewijs zijn....
    Voel soms wel wat, maar nu bijv bijna niks. Nog steeds geen bloedverlies en pijnlijke borsten, nu eens niet de tepels, maar echt te borsten. Duim please voor me mee!! En ja Sas, we duimen samen voor maandag!!!
    xxxxxxxxxxx

2. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Sorry voor mijn lange afwezigheid, heb wat meer gekletst in ander forum.
    Ben aan het teruglezen en zie dat een hoop mensen wel een knuffel kunnen gebruiken. Dus bij deze een dikke knuffel voor jullie.
    Brabantse een voorzichtige proficiat.

Hier is alles oke, ben net een weekje op vakantie geweest naar Zuid- Limburg. Was heerlijk, lekker bijgetankt. Verder hier weer op het wachtbankje. Pff, wachten is vreselijk!!!!!! Heb er zelf stiekum een goed gevoel over, heb regelmatig steken, pukkels en vollere borsten. Dus wie weet, ga donderdag of vrijdag testen. Hopelijk houd ik dit vol.

Fijn weekend allen, ga weer vaker van me laten horen

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ sas ik zal duimen voor jullie het is allemaal niet niks he?:(

@brabantse:p doe maandag anders de kruidvat test die heb ik toen ook gedaan;)ik zal duimen voor je!!

@all ga maar is me boodschappen uitruimen net naar aldi gegaan even wat dingentjes gehaald maar alles was uitverkocht bijna omdat die aldi nieuw is gebouwd dus maar naar de super gegaan pfff koste me weer ff 60 euro.alles is tegenwoordig zo duur:(.en ik krijg een nieuwe werk gever omdat gemeente niet mee ga in verhogen lonen dus ja:(als hun geen goede voorwaarden hebben ga ik nieuw werk zoeken maar...

4. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik doe maandag idd nog een test en ga dinsdag/woensdag nog keer bloed laten prikken, vind maandag te vroeg.
    xxxxxxxxxxx

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @brabantse: meis ik duim en hoop voor je! Kusss

Hier alles goed, mn temp schommelt een beetje van de 36.7 naar de 37 en terug...over 8 dagen testen of ongi worden.

@priscilla: balen meid, blegh! Voel je je verder wel goed?

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen op deze druilerige zondagmorgen?
    Hier is de rust weer wedergekeerd. Gisteren destiny terug gebracht (nou ja hebben haar bij haar moeder in het ziekenhuis afgezet en daar zou haar vader haar op komen halen) en het is wel wennen! Wat is het dan stil in huis!

Verder gisteren een droger gekocht (wonen op een appartement en wilde heel erg graag een droger, maar ja die krengen zijn zo duur!) dus nu vandaag lekker aan het wassen om dadelijk de droger uit te kunnen proberen!!!

@brabantse, had je vanmorgen nog een test gedaan? ze zeggen dat je HCG iedere dag verdubbelt dus als het vrijdag nog niet duidelijk genoeg in je bloed zichtbaar was kan dat maandag wel zijn (dan ben je natuurlijk 3 dagen verder en dus 3 keer zo hoog!)... vind het heel spannend!

@priscilla, balen van je werk! weet je al wat je anders wil gaan doen?

Vanmiddag hier nog ff naar de stad (remco had gisteren een ipod gekocht en die doet het niet goed!) en verder doen we lekker helemaal niks!

7. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nee heb vanochtend niet getest. Ik test dinsdag nog een keer en ga dan donderdag bloedprikken. Eerder durf ik niet, ben bang dat t mis is. Maar nog steeds geen ongi te bekennen!
    xxxxxxxx

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    spannend!!!
    blijf duimen!

9. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @mizzy alles goed hoor:D ik zal morgen even me buikfoto erop zetten:pgister zat me vriend te zeggen voetballen zal hij/zei wel;)

@marjolinos nou als ik geen goeie arbeidsvoorwaarden krijg wil ik in de winkel gaan werken:D

@all vannacht lagen we in bed en ik was me hondje gaan halen ik zet hem voor de douche:( en hij loop naar de trap is van de trap gevallen:(maar hij liep vrolijk verder hij stopte op de laatste tree:Dvolgens mij hebben we superman in huis8)

morgen ga ik naar de baby winkels even voor een mooi kamertje kijken:pik wil lichtbruin met witte kamer hebben:D

heb vandaag ook gewinkeld aan kerst spullen beetje te veel uitgegeven:D

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    @brabantse: Duim duim duim voor je....en vooral dat je zekerheid hebt

@pris: doe dat, ben erg benieuwd meid. en wauw 14 weken alweer

@marjolinos; en doet de droger het goed? tevreden mee?

Hier alles goed. Jongste ukkie is ziekjes, echt sneu! Slaapt nu lekker op de bank.

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Thanxxx!!!
    xxxxxxxxx

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    nee de droger doet het niet goed.
    het water komt niet in de opvangbak terrecht!
    We zijn al terug naar de winkel geweest en morgen krijgen we wat te horen!

@priscilla, leuk is dat hè kerstspullen en babyspullen gaan kijken... wij hoeven al niet meer voor een babykamer te gaan kijken. die krijgen we van vrienden. helemaal super. maar vind het wel leuk om voor allerhanden andere dingen te gaan kijken!
    veel plezier morgen!

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @mizzy jaga hard he:Dmoest nog lachen vandaag met me vader hij zei lief klein bol dwergje:D

@marjolinos ja idd heel erg leuk ik heb een kerststal met sneeuw al staan en een vaas met sneeuw en daar een huisje in met licht.oo das wel makkelijk van die babykamer... nou ik en me vriend doen eerst de baby kamer dan de kleinere spullentjes!

@all ik heb denk wat verkeerds gegeten kip dus met een sausje in wraps ik was de film 2012 aan het kijken.... en voelde me niet goed woorden me vriend schrok er van en me hart ging te keer pfff:(toen kwam alles eruit in de wc voel met nog niet helemaal top.maar beter dan eerst:)

14. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    He balen priscilla, blegh! Had je vriend die ook gegeten, anders is het bij jou maybe verkeerd gevallen. Hoe is het trouwens met je paps?

@marjolino's: Hmzzzz :x hoop wel dat ze morgen snel wat laten weten hoor grrrr!! Daar wordt je niet vrolijk van.

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    met me paps gaat het beter gelukkig alleen je hoef hem niet op de trap te zetten in een winkelstraat dan is ie moe dus lift is een optie voor hem ma da vind hij eng dus het moet wel!!:D

mijn vriend vond het erg lekker bij mij echt verkeerd gevallen raakte gewoon ff in paniek nu voel ik me beter kan ik zo met een gerust hart slapen en dromen over me kerstboom die er morgen staat:Dwel vroeg maar ik vind kerst leuker dan sinterklaas:Dik ga stickers op me raam plakken en wat sneeuw erop spuiten:p

en dinsdag gaan jullie dan zingen voor mij dan ben ik jarig8)

16. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    maar ik ga lekker slapen welterusten kom morgen weer loeren

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Goedemorgen iedereen,

Ik ben er vroeg bij moet zo gaan werken maar had me een half uur in de tijd vergist. Grrrr..... en mij bedje was zo lekker warm.

Hier alles oke, spannende dagen alweer.

Fijn dat het met iedereen goed gaat, fijne dag vandaag. Doei Doei

18. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Goedemorgen iedereen

@tassie: kan het me voorstellen mijn bed was ook zo heerlijk warm maar helaas dat moest ik toch ook verlaten. werkse meid

@pris: Gelukkig van je vader joh! In de meeste winkels/warenhuizen hebben ze liften. Kan me je paniek voorstellen, goed geslapen weer helemaal beter?

19. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Gelukkig gaat t beter Pris, kan me voorstellen dat je erg schrok!!
    xxxxxxxxxx

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ff snel een reactie want moet onze Balou naa de kapper brengen om 9 uur en ze moeten nog wandelen en eten en dan moet ik om 10 uur bij het ziekenhuis zijn, maar daar ben ik dan al bijna want daar zit de kapper ook. dus rij niet meer naar huis.
    remco en ik hebben gisterenavond besloten dat dit de laatste keer gaat worden... als het deze maand niet lukt dan hou ik even op met naar het ziekenhuis gaan. ik wil me dan gaan concentreren op het vinden van een baan. ik heb nog maar tot april een uitkering en als ik dan niets heb, dan heb ik niks meer...wel jammer maar denk dat dat wel het beste is!

@tassie,ik had eigenlijk wat eerder op willen staan, maar idd mijn bedje was zo lekker!!!

@priscilla, kan me voorstellen dat je je ff niet zo gerust voelde. denk ik normale reactie!

nou ga snel wandelen!

doei!

Deel Deze Pagina