@ brabantse even van die ademhaling he het helpt wel ik hou het zelf nu ff bij van rustig zitten op de bank en dan mag ik weer even achter de computer maar ga morgen wel even langs dokter want ik durf haast niet te eten dus drink ik ff yoghurt
goedemorgen meiden, @kirin, welkom! @priscilla, fijn dat je al een beetje een manier gevonden hebt om ermee om te gaan. ben wel benieuwd wat je dokter zegt vandaag! Hier gaat alles zijn gangetje en weinig nieuwtjes.
Nieuwe meiden welkom, altijd gezellig meer meiden!!!! Hier alles oke, vanmiddag weer werken. Donderdag naar de tandarts voor controle, heb nu al de kriebels. Heb een hekel aan de geluiden, ruimte, lucht etc. Zal blij zijn als het vrijdag is. Fijne dag vandaag,
heej meiden ben net terug alles is goed gegaan weer na me hart en bloed gekekekn allemaal goed voel me nu stukken beter heb net rustig een tosti en een banaan naar binnen gewerktvoel me meer opgeluchter
ja ik ben echt behoorlijk rustiger nu me vriend belde op in zijn pauzeecht lief gewoon hij zie hoe was het en hoe gaat het ik zo stukken beter voel me meer opgelucht nu alles er uit is!!ik moet zo even naar de apotheek van me vriend om te kijken of ze die mond spray hebben voor me aanvallen
@Priscilla, fijn dat je je een stuk beter voelt meid! Je kan nooit te vaak je huisarts of vk bellen denk ik dan maar.. Hier weer een druk werkdagje, 2x overleg, waarvan bij 1 notuleren (en meteen uitwerken) en een kapot apparaat.. is je dag zo om! Ik ben nu nog zo optimistisch om bij alles te denken, misschien ben ik volgend jaar wel met zwangerschapsverlof, is best raar! Maar met zo'n druk kerstborrel/diner schema denk ik dat serieus klussen er volgende week in elk geval niet in gaat zitten
zo ben ik weer ik heb valdispert rust heb net 1 ingenomen straks nog 1 voor slapen gaan ik hoop dat het werkt pff heb zo 3 keer de dokter gebeld vandaagen de vk ook ik mag donderdag voor echo blegh heb echt nergens zin meer inme ma ook al veel over die aanval hebben.dus heb ff boos gezegd dat ze moest stoppen ermee:x:x ben nu wel wat rustiger maar niet helemaal voel toch nog een beetje stress ach kan morgen altijd de vervanger bellen want me dokter is morgen vrij
Nou meis, ik denk dat je serieus iets moet gaan ondernemen om er vanaf te komen. Elke dag met dokters bellen is natuurlijk niet normaal. Kun je niet met iemand gaan praten? xxxxxx
heej brabantse nou dat ben ik wel van planmaar nu heb ik die rust pil in genomen nu voel ik me rustiger straks voor het slapen gaan nog 1 dak rustig slaap ik heb vanmorgen vriendin gehad hier en ook mee gepraat wat me dwars zit... dat luchtte op maar me mam is zo die begin over kerstdagen en zo snapje dan word ik onrustig van ik ga zoiezo donderdag even dokter bellen voor hulp te zoeken al is het maar om alles en dan ook alles eruit te gooien.me vriend vind het echt erg voor mij
Ik denk ook dat t niet bevorderlijk is voor de rest van je zwangerschap. Jemig meid.....t klinkt echt heel heftig allemaal. Ik zou snel actie ondernemen, want dit is voor jezelf, je vriend en je kindje niet goed. xxxxxxx
ja idd brabantse maar ik heb om half 6 valdispert in genomen hij ga nu pas werken me vriend is trots dak nu rustig ben en ik voel beebje al een beetje me vriend ging net met zijn oor op me buikje liggen
@ Jesse en Kirin, welkom meiden. Gezellig! @ Sjan, hoe gaat het allemaal met jou? Heb al een tijdje niets meer van je gehoord. @ Priscilla,Hopelijk gaat het snel beter met je.
heya jewe het ga nu super met me eigenlijk ik magvaldispert rust nemen en die helpen echt ik kom tot rust heb super geslapen vandaag leuke dingen gedaan even met vriendin naar zeelandmiddelburg was wel ff zoeken waar we moesten wezen! nu ben ik ook erg rustig ben trots op me zelf dak nu rustig ben geworden heb nu nog geen pil in genomen dus
@ Priscilla, wil me nergens mee bemoeien maar zijn die medicijnen niet schadelijk voor de zwangerschap? Ik bedoel van paracetamol mag je al bijna niks hebben als je zwanger bent.
uhm nee ik heb hier ook aan verlos gevraagd en aan me eigen verloskundige ze heb wel gezegd als je het maar niet te vaak inneemt omdat deze geen suf makende pillen zijn. het is iets van valeriaan ik drink nu ook veel rooie bos thee als ik me niet goed voel zonder cafeine.