Hoi dames, Helaas geen beebje voor brabantse1982 en wel champagne met oud op nieuw, want heb vanochtend veel rood bloed en stolsels verloren, ga dus echt uit van een miskraam. Zit nu aan een lekke hoegaarden . Balen, maar ja.... Moet ik nu wachten tot ik weer hierna ongesteld wordt, voordat ik met clomid opnieuw begin? Ik bel maandag sowieso ziekenhuis, maar wellicht weet iemand het hier? xxxxxxxxxxxx
@brabantse meen je niet!!!!heel vele sterkte voor jou en jee manneke @all ben baby kamer uitgaan zoeken het word wit met licht eiken. ben blij dak thuis ben me ouders zijn net geweest denk dat ik beetje over vermoeid ben zou zo kennen slapen ben moe en me boobies doen zeer. denk dat ik het niet laat maak vanavond heb wel veel gegeten een toetje satezo nog even een mandarijntje heb ik ook weer vitaminen gehad
@Brabantse, sterkte meid. Ik kan je helaas niet verder helpen, ik weet alleen wel dat de vk mij met mijn mk aanraadde om een ronde te wachten met opnieuw zwanger worden. Ik weet niet hoe het zit met medicatie. Maar ze kunnen je vast wel verder helpen in het zkh. @priscilla, fijn dat het weer beter gaat. Heerlijk zeg, het kamertje uitzoeken. Dan word het ineens zo echt. Hier alles oke, fijn weekend allemaal
@ tassie ja idd ben zelf ook blij dat het beter gaat met me en kamertje moet alleen ff kijken welke kleur de muren krijg in de kamer denk dat ik het laat behangen en laminaat leggen wij hebben namelijk vloerbedekking. we hoeven alleen nog een box en kleinere spullen te halen kwa box vond ik niet veel leuks er tussen zitten misschien morgen even kijken bij ikea in bredaen voor een kinderwagen.ik mag wel deze week weer op controle komen voor een echo heb ik kunnen regelen dan wachten op de 20 weken echo
@jewe bij jou ga het ook hard bijna op de helft al mensen het ga sneeuwen deze weekga maandag mooi met de bus me contract tekenenbeetje te kou buiten nu voor om ff de fiets te pakken
hey brabantse, heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel vanuit Tilburg! Ik kan je helaas niet helpen met je medicatie, wellicht kun je de verloskamers in het ziekenhuis bellen. daar is altijd een gyneacoloog aanwezig! @priscilla, leuk dat je een babykamer hebt uit kunnen zoeken. vonden jullie het moeilijk? Hier nog steeds alles rustig. Gisteren gezellig naar vrienden in Gemert geweest. Daar reden we pas om half 1 weg! Toen ik uiteindelijk in bed lag kon ik niet in slaap komen! Had allemaal krampjes in mijn lies.... Al eerder ook gehad dus probeer er maar geen aandacht aan te geven! Nog ff geduld hebben (en dat heb ik meestal niet...) allemaal nog een fijne zondag!
goedemiddag meiden, wat is het rustig hier. Alles goed met iedereen? HIer alles ok. lekker rustig! Vanmorgen ff naar het reintegratiebureau geweest. heb weer 2 vacatures mee gekregen. ben dus benieuwd. verder weinig nieuwtjes.
ik ben er ben beetje boos:x de bus tijden zijn veranderd 3 kwatier in kou gestaan toen na huis ma toen terug sta ik in oudenbosch half uur blauw te bekken:xkom ik aan voor me contract meot ik minimaal 6 uur hebben:xdus moet client bij regelen:xwat ben ik boos zeg me vriend is me op gaan halen en heb me na huis gebracht mocht van zijn baas ik was gewoon bevrorenwou wel ruilen met pulleke @marjo waar voor ga je solliciteren
Hey Buuf, dankje. Nee ga niet mee hoor hahahha ik ben niet lid van de PV bewust niet. Ja bijna de meeste gaan met partners. Ik heb gehoord dt het best gezellig is alleen dat zeje naar de podium enzo slepen hahaahahah heel veel collegas vinden het belachelijk..... Nou veel plezier ik hoor de leuke grappige verhalen wel. wij zij pas met een paar collegas wezen etene n stappen tot 4:00 en toen met ex collegas ook wezen stappen ik heb er nu even genoeg van hahahaha. Liefs
Hey dames, Hier gaat alles goed. Gewoon gaan werken vandaag, was eigenlijk wel lekker. Kon t goed kwijt en dat lucht erg op. Heb veel bloedverlies nog, maar gisteravond het vruchtje verloren en daarna geen pijn meer gehad. Was wel vreemd om dat zo in de wc te zien liggen. Maar ik ga vrijdag naar ZH en dan kijken ze of alles goed schoon is en dan gaan we met frisse moed wachten op een ongi en lekker opnieuw beginnen!! Hoop dat t bloeden snel op houd, dan kunnen we weer eens lekker kroelen Bedankt voor jullie grote steun, maar we laten het nu achter ons en gaan gewoon weer door! xxxxxxxxxx
@Brabantse: ook vanaf hier een hele dikke super cyber knuffel. En heeel veel sterkte en kracht toegewenst. Dikke kus! @Pris: Aaaaah pechvogel. Beetje opgewarmd? @all: ben nu elke week "ongesteld" grrrr...weet dus niet meer wanneer ik nu echt ongi ben, of wanneer ik een ei heb. Heb wel voor de zekerheid een zw.test gedaan die was nega.
Ben al over de helft, 24 weken (6 mnd) Haha! Nog 3 maandjes werken en dan heb ik al verlof. Pfff gaat echt super snel.
@ Sjan, jammer dat je er niet bij bent met het bedrijfsfeest.. Ben benieuwd of het gezellig wordt, hou er alleen niet zo van om in de belangstelling te staan, dus denk dat ik me maar zoveel mogelijk onzichbaar maak.