hoi meiden ik ben het weer beu:x ben gevallen met de fiets net moest even geld pinnen boem lag ik nu me knie pijn en me arm.ben blij dak niet stuur in me buik heb gehad of op me buik ben gevallen
@ Priscilla, je moet ook niet gaan fietsen met dit weer. Veel te gevaarlijk meid en zeker nu je zwanger bent moet je niet te veel risico's nemen. @ Sjan, hoe voel je je? Al last van kwaaltjes?
Ow das niet fijn prisicilla sterkte gaat het alweer? @ Jewe, nee nog niet echt sommige dingen pijnlijke borsten menstruatie achtig gevoel erg moe en vreetbuien owja en stoelgang sorry ......is dat wel normaal? ik heb 13 januari eerste echo nog 8 weekjes en dan kan ik gerust adem halen ben nu zo bang! ben blij dat we vakantie hebben op werk dan kan ik 2 weken rustig doen
ja ik stap dus ook nooit meer op die fiets he vanmiddag ging nog wel me vriend zei niet meer fietsen jij ik breng je morgen wel weg naar het werk voor de rest heb ik geen pijn meer maar krijg net opeens koud in me lijf ik denk dat ik optijd onder de wol lig p.s heb ik altijd na het eten dak me niet goed voel weet niet wat dat is
@ Sjan, haha problemen met je stoelgang daar blijf je de rest van je zwangerschap last van houden ben ik bang..... Spannend 13 januari .is echt super gaaf om te zien die eerste echo. Volgens mij heb ik alle echo's nu wel gehad. Zit nog een beetje te twijfelen of ik nog een 3D echo laat maken, lijkt me ook wel erg mooi om te zien....
@ prisicilla lekker onder de wol gekropen? 3d echo is wel leuk ja Jewe! zou ik wel doen hoor. Ja vind het ook spannen mag wel snel 13 januari zijn ik word hier in de watten gelegd door manlief ik ma niks doen zelfs niet stofzuigen hahahahah alles word gedaan. stoelgang is wel erg lastig hmmmzz 9 maanden heb ik wel voorover. vandaag eerste keer overgegeven....
Voor je stoelgang kun je zakjes met poeder krijgen bij de gyn. ik moet ze bij de volgende zwangerschap ook vragen, is speciaal voor zwangere vrouwen. Wordt het een stuk gemakkelijker xxxxxxxxxxx
hee meiden zo ik heb lekker geslapen heb gewerkt nu lekker in me joging broek en vest heben boodschapjes gedaan...!maar ik doe nu lekker rustig aan ben nu week vrij.. het was druk in de winkel voelde me al niet lekker net wat gegeten maar..denk dat ik op tijd er weer in lig morgen half 9 bij de dokter zijn
Hey, die dutje ben ik ook wel aan toe vandaag lekker geshopt ( meest voor andere) Voor de zoontje van me vriendin leuke nike's gehaald voor haal zelf een giftcard voor me nicht een giftcard voor mijzelf een riem en pijama en voor de toekomstige papa een bby truitje met papa's kanjer erop en een speentje papa is the best dacht leuk kleinigheidje voor kerst owja en voor een andere nicht bestekset en setje koffiekopjes met schaaltjes was een dure dag allemaal jarig en of nieuwe huis tjah........
zo sjan goed geshopt dus @all morgen ma even langs de tandartsben als de doods voor haar.daarom die hartkloppingen denk ik omdat ik neit durf
Leuk Sjan, fijn dat je er al zo naar uit durft te kijken en al spulletjes durft te kopen. Ik durfde dat niet, dat was maar goed ook. Geniet elke seconde! xxxxxxx
@ brabantse ik ga het gewoon durven eerst twijfelde ik gewoon maar toch gedaan voor mijn gevoel was het goed. ik weet dat ik zwanger kan raken dus daarom durf i het ook wel en ik wil positief blijven denken dus doen we dat maar
Hoi meiden, ik ben Natascha en ben 37 jaar. Heb een zoontje van 10 en nu willen mijn aanstaande (we trouwen volgend jaar) en ik graag nog een kindje. Wel een beetje oud misschien, maar ach... 1e ronde nu, en 2 dagen overtijd.... spannend . zag dit topic en vind het helemaal gezellig. Ik kom zelf uit Breda. tot snel
Ik denk morgen, maar durf het aan de ene kant ook niet, omdat ik "nee" wil zien. Maar hebben morgenavond een etentje bij mijn ouders en als het wel ja is, is het natuurlijk wel erg leuk om te vertellen.