ik wou net zeggen jah dat nee snap ik wel dan dnek je o o overtjd.. maar dan toch de duivels... en oud welnee johkennis van me ouders was 44 toen ze kleintje kregenen het zou een mooi kerstcadeau zijn dat wel
Absoluut. En omdat mijn zoontje nu al 10 is, heb ik geen idee meer wat ik moet voelen. Als ik naar mijn buik kijk, die een beetje opgeblazen is, is het wel een zelfde soort buik als toen ik zwanger was. (heb even wat foto's teruggekeken). Hoorde laatst iemand zeggen dat je bij een tweede sneller dik wordt.
ja ze zeggen van wel.... ma ik zal niet weten dit is mijn eerste ma we weten al wel dat we een tweede willen als ons kindje 2 is of misschien wel 1
ja daarom tijdzat heb pas een hyper aanval gehad dus nu moet ik al helemaal rustig aan doen heb nu vakantie gelukkig sinds vandaag morgen even naar de dokter terug voor controlle.zou wel blij zijn als morgen is sprong vannacht uit me bed van de hart kloppingen maar dat komt omdat ik naar de tandarts toe moet. en ben er als de doods voordaar is het zo met open ruimtes en dat vind ik niet zo fijndus morgen even vragen aan de dokter voor een verwijzing naar een andere tandarts voor angst
@ Natasja, welkom bij de club. Maar dat wordt spannend voor jou! Ik ga voor je duimen.. @ Sjan, Leuk zo'n shirtje. J heeft ook zo'n shirtje gekregen met z'n verjaardag. Hij vond hem toen helemaal leuk! Is ook wel een heel speciaal cadeautje.
Officieel jaloers....schaam...schaam.... Maar het is je van harte gegund Sjan! Dikke kus, xxxxxxxxxxxxxxx
24-12-09 Miskraam 13-12-09 Na heel wat tijd Kwam je dan toch Een lief kleintje Danste in mijn buik Ik was gelukkig En toch ook niet Omdat ik wist Dat iets niet goed liep Symptomen vervagen Gevoel is dubieus Mensen geloven me niet Dat is hun keus Ik durf niks te kopen En niet te hopen Tot op de dag Dat het gebeurd Ik ga je verliezen Ik heb moeten kiezen Voor verdriet of hoop Ik kan niet beslissen Ik zal je moeten missen Mijn lieve kleine schat Ik heb je zo veel lief gehad Misschien is het mijn fout Dat ik niet heb durven geloven Dat jij er zou komen Misschien is het de natuur Die voor mij heeft gekozen Ik weet het niet kleintje Ik ben heel stoer geweest Maar heel eerlijk gezegd Mis ik je heel erg Ik voel me leeg Voel me bedrogen Dat jij geboren zou worden Heeft nooit zullen mogen Ik ben je kwijt En ik huil duizend tranen Ik mis je lief kleintje Je bent mijn liefste schat Ik wou dat ik je in mn armen had Lief kleintje Weet dat ik van je hou En ik je heel mijn leven Niet vergeten zou
@ brabantse was niet mijn bedoeling wat een mooi gedicht .........ik zit hier met tranen.... dikke knuffel xxx
wij kijken serious request echt lachen haha val mee dat het nog niet ijzelt.blijf lekker warm bij de kachel ga zo lekker tosti eten beetje lichter eten voor de kerst
ik ben nu serie aan het kijken straks yippieeee all you need is love dat word vast wel traantjes avond ik heb rijst gemaakt met aardappels en doperwtjes in tomatenpuree jammie
oeh lekker ja wij gaan of all you need is love of jingle all the way na het glazenhuis kijken maar goed dak me moeder net sprak morgen gourmette ik dacht zaterdag