Zo de kerst zit er weer op! Heerlijk gegeten en super veel cadeautjes gehad. Heb geloof ik bijna de hele babyuitzet bij elkaar gekregen. Haha volgens mij kunnen de ouders niet wachten op hun kleinkind
Hallo mede brabo's! Hier nancy uit het oosten van brabant. mijn vriend en ik gaan er ook voor. Ik verwacht één dezer dagen mijn eerste eisprong, maar daarnaast verwacht ik dat het niet gelijk raak zal zijn. zal natuurlijk super zijn als dat wel is, maar dat is dus even afwachten. Hoe lang heeft het bij jullie geduurt voor je zwanger werd of zijn jullie bezig om zwanger te worden? hoop dat ik me bij jullie mag voegen, want ik zie dat jullie al een tijdje op het forum zitten...
Mn ouders ingelicht over miskraam, heftig hoor. Maar ja, t lucht ook wel weer op eigenlijk. Fijne dagen allemaal. xxxxxxxx
goedemorgen dames, @brabantse, dat zal inderdaad wel heel heftig zijn! dikke knuffel!! @Nancy, welkom! waar woon je ongeveer in brabant? Ik woon in Tilburg. Wij zijn nu 3 jaar bezig! Helaas nog steeds geen zwangerschap te bekennen... @jewe, leuk is dat, dat je ouders niet kunnen wachten... @tasja, de eerste keren nadat je gestopt bent met de pil, kunnen zowiezo langer duren! Zou gewoon nog even afwachten. je lichaam heeft een half jaar nodig om te ontpillen! @sjan, was het leuk in den haag? @priscilla, cadeautjes krijgen is altijd leuk! benook echt enorm verwend! @all, vandaag maar eens een lekkere rustige dat qua eten ervan maken! Doen ook niet zo heel veelwant morgen gaan we naar de winter efteling (is de enige dag dat het een beetje mooi weer wordt!).
Hoi meiden, Hopelijk is jullie kerst ook gezellig geweest, hier in ieder geval wel. Op naar het nieuwe jaar. @brabantse, vertellen van een mk is inderdaad heftig. Ik weet er alles van. Mijn moeder moest ontzettend huilen. Ik vond dit haast net zo moeilijk als accepteren dat je kindje er niet meer is. Hier gaat alles oke, zit weer op het wachtbankje dus spannende tijden. Deze week veel werken en van het weekend kan ik een testje doen (als de ongi er dan tenminste nog niet is) Fijne dag vandaag, dikke knuf voor allen
He dames, Hier waren de kerstdagen gezellig.. ben inmiddels heerlijk aan het ontpillen of misschien toch al in de eerste ronde zwanger?! Pff, het is maar een oneerlijk iets dat je vanalles voelt als je met de pil stopt. @Nieuwe dames, welkom!
Hey Allemaal, @ marjolinos hartsikke leuk wel erg druk heel de fam kwam bij elkaar en ik heb paar kadootjes gehad voor de beebje. hoe waren jou dagen? @ nieuwe welkom hier @ de rest hoe is het met jullie?
Ja ik weet het, heb daar al veel over gelezen. alleen, heb ik de pil niet zo heel lang geslikt. heb namelijk een tijd aan de mirena gezeten, die beviel niet, en sinds 1,5 jaar was ik weer aan de pil. Maar wie weet. Hoi Jessie, we kunnen elkaar een hand geven want ik heb ook geen idee wat er aan de hand is met mijn lichaam. Volgens mijn berekening (wanneer ik mijn ei heb gevoeld, had megasteken linksonder in mijn buik) zou ik nu 5 dagen over tijd zijn. Test met kerst gaf nog wel negatief...
ja 1e maand. Dus ben megabenieuwd. Eergister heb ik sochtends over moeten geven, en vandaag ben ik eigenlijk de hele dag al misselijk. vooral als ik veel eten zie..... en jij? klachtjes?
@ marjolinos ik hou van cadeautjes @nieuwe welkom @ all gister wou de we film huren waren net 1 minuut over mevr we zijn gesloten:x maar er was een meisje kreeg gratis film bij ypf ofso the family man hebben die half gekeken want ik viel in slaap.dus net maar films gaan huren @zwangere dames hebben jullie ook wel is last van steken net onder je boops.ik namelijk welal 2 dagen zat te denken dat misschien onstoken is ofso???? @wachten op testers strooit met hcg
Aha, dan gaan we echt gelijk op.. hier ook 1e maand! En vandaag misselijkheid, al eerder steekjes en pijnlijk borsten. De misselijkheid heeft wellicht te maken met heersend virus? Ik heb ook echt zo'n smaak in je mond die je hebt als je grieperig, niet lekker bent.. maar stiekum hoop ik natuurlijk op iets anders
een heersend virus?? dat wil ik helemaal niet horen!:x heb met manlief afgesproken dat als ik me morgen nog steeds zo voel als vandaag, ik dinsdag een test ga doen. als die dan niet positief is, zucht.....
Hey welkom bij de club. Ik was in ronde 7 zwanger, dus ik mag niet klagen. Heb 13 jaar de pil geslikt, dus had me zelf er al op ingesteld dat het misschien wel lang zou gaan duren, maar dat viel gelukkig heel erg mee. Hopelijk dat jij ook snel zwanger mag zijn.
Vandaag moeten werken en wat staat daar in het magazijn te pronken? Jawel mijn kinderwagen!!! Helemaal Happy natuurlijk, maar nog wel een beetje onwerkelijk dat ik daar straks achter ga lopen. Volgende maand komen ze ook de babykamer leveren, dus Januari kan niet meer stuk voor mij.
@jewe das makkelij kals je er ook werk maar alles is mooi lijk mij dan @all ik heb dinsdag echo gaan ze kijken of ze het geslacht kunnen zien moet er om 2 uur zijn ben ik blij dak vakantie heb8)
Haha het is idd makkelijk als je er werkt en de kortingen zijn ook erg fijn, maar vooral nu in januari nu er van alles nieuwe kleuren en artikelen uitkomen is het heel erg moeilijk om mezelf in te houden. Ik wordt er in elk geval erg hebberig van. Leuk joh zo'n echo. Ik heb met 18 weken een pretecho laten doen omdat ik niet kon wachten tot de 20 weken echo. Alleen ik was er volledig van overtuigd dat het een meisje zou zijn, maar het was toch echt een jongen daar bestond echt geen twijfel over. Heb je zelf een vermoeden wat het is?
dat heb ik ook dat hebberig zijn ik hoop op een jongen maar denk dat het een meisje is zo een vermoeden hebben wij
goedemorgen dames, vandaag gezellig naar de efteling! heb er zin in! @jewe, lijkt me super leuk om je spulletjes zo langzamerhand bij elkaar te krijgen... lijkt me dat het dan ook allemaal steeds echter wordt!Geniet ervan! ga snel nog wat dingetjes doen!