Braderie

Discussie in 'De lounge' gestart door josianne, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Jeem dat vind ik echt leuk :)
    Ik had verwacht dat het in Augustus zou zijn,maar het is eerder dit jaar. Klinkt zo stom,maar wil niet voor schut staan! Wil het goed doen.
    Ook al ben ik trots om mijn creatie's :)

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Voorschut staan doe je denk ik niet zo snel hoor op een braderie ;) Zeker niet met eten :p
    Maar snap wat je bedoelt hoor..!!

Maar joh wie weet vind je het hartstikke leuk en sta je straks op elke braderie in DH:p

3. @JEem hahaha! Dat is inderdaad zo.Denk dat ik het gewoon ga doen! Ga ze maandag bellen kijken of er nog plek is voor mij en hoe dat zit met de stroom enz.

Dames uit den haag : Vergeet niet een pasteitje en stuk taart te komen halen :)

4. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou ook zeggen doen!!! dat soort dingen verkopen meestal heel goed op braderie's toch..:D

ik woon daar trouwens ook niet ver vandaan dus maybe dak wij daar ook heen gaan die dag haha is het een grote braderie?

5. Leuk als je ook komt luus! Ja het is een grote braderie,meestal loop ik alleen rond...maar ga daar nu echt staan als het kan.

Spannend!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.065
    3.859
    113
    Gewoon doen! (oh jakkes, ik klink een beetje als een vertegenwoordiger van de Nederlandse Energie Maatschappij :D)
    Bij de organisatie van de braderie kunnen ze je wel vertellen waar je de stroom vandaan haalt en hoe dat geregeld is.
    Zorg dat het er leuk en opvallend uit ziet. Misschien heb je nog iets van kleine hapjes die je mensen kunt laten proeven.
    Ik heb op verschillende beurzen en markten gestaan, maak oogcontact, spreek mensen aan en de hele dag vriendelijk lachen. Heb je anders nog een lekker enthousiaste vriendin ofzo die je een beetje daar rond kunt laten scharrelen om mensen aan te spreken en naar jou toe te sturen? Wil ook nog wel eens helpen. En maak bijv. wat visitekaartjes ofzo, als je wilt dat mensen later nog eens een taart bij je willen bestellen o.i.d.
    Nou, mocht het echt niets worden, dan heb je het geprobeerd, maar ik denk dat je wel succes zult hebben.

7. Ooh dankjewel! Dit zijn goede tips! Zal zeker mensen optrommelen om de mensen mijn kant op te sturen! :D

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gewoon doen! Idd veel later proeven, dat helpt echt!
    Mijn vader staat regelmatig op baderieen en die heeft hordes mensen om zich heen door veel te laten proeven en vooral heel gezellig naar de mensen te doen. Veel praatjes maken dus.
    Het helpt vaak ook wel als je een aanbiedingsprijsje maakt, zodat mensen het echt niet kunnen laten liggen!

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Volgens mij heb je een zgn "vent-vergunning" nodig als je zelfgemaakte hapjes wilt verkopen op een braderie. Check dit even bij de organisatie van te voren, zodat je daar niet voor verrassingen komt te staan.

10. Ooh dankjewel Wup!

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Het is dat ik moet werken, anders had ik wel even langgekomen :D

12. Aah dat is lief van je! Denk dat ik er wel ga staan hoor.Iedereen is zo reuze enthousiast.mijn twijfels zaken meer en meer.

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Miss is het al gezegd maar moet je geen vergunning hebben om eten en of drinken te verkopen ?

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

En nog een tip als je bv visite kaartjes wilt maken dan kan je die gratis laten doen op vistaprints.nl ;)

15. Thanks Chantal!
    Ik heb idd al bezig met visitekaartjes en van de vergunning voor eten ga ik het a.s. maandag even vragen.Neem dan de definitieve beslissing of ik het ga doen of niet.

Spannend!

Deel Deze Pagina