Voor de meeste mensen is het bijna zover... De maand mei: Het vakantiegeld komt eraan... Ik ben benieuwd wat jullie met het geld gaan doen? Gebruiken jullie het om van op vakantie te gaan of heb je het nodig voor je rekeningen? Of heb je een ander doel? Wat doe jij van je vakantiegeld?
Ik heb het al gehad 2 weken geleden. (bij ons is dat altijd al in april). Ik zal het geld moeten laten staan want ik heb morgen mijn laatste werkdag, waarna ik 3 maanden thuis zit. (augustus begin ik weer).
Wij gaan trouwens waarschijnlijk een poes kopen ervan... Dit jaar gaan we niet echt op vakantie en we willen graag een Brits Korthaar kopen... en tsja, laten die nou vrij prijzig zijn...
Haha oke, dacht al...een kat kun je zo gratis van Marktplaats halen maar het is een Britse korthaar .
dat geld leggen we bij een auto we willen graag een diesel auto kopen zodat we niet zoveel benzingeld kwijt zijn mn vriend moet ver rijden voor zn werk dus niet op vakantie...maar wel weer veel geld per maand besparen..
het lekker laten rollen mooie eettafel gzien die we graag willen! en de keuken willen we doen dus dat kunnen we er mooi bijleggen
vakantie..en alvast wat bewaren voor de vette eindrekening van de nuon in juni...en ongetwijfeld komen er weer lekkere rekeningen binnen, dus dan zal het allemaal wel weer op zijn hahaha...is bij ons altijd in mei..
We zijn druk aan het sparen voor een nieuwe auto. Als het beebje er is moeten we echt een station hebben. En we sparen natuurlijk voor de babyuitzet.
ik heb mijn vakantie geld aan een leander wieg uit gegeven en aan baby kleding en de tato die ik laat zetten
voor een gehoorapparaatje voor me vriend(dingen kosten na aftrek van de cz nog eens 2400 euro!!!) en misschien nog wat aan de tuin doen of een nieuwe cv ketel ofzp vakantie gaan doen we niet dit jaar met de kleine
Vriend krijgt het deze maand en ik in juni. Onze auto moet een grote beurt/APK voor 6 juni en de motoren moeten allebei een beurt dus dan gaat het hard. Vakantie zit er voor ons dit jaar sowieso niet in, heb er nu al geen puf meer voor