hoi hoi, nou als het een jongen word zijn wij er al helemaal uit! hij krijgt dan de naam Jace.. nu zitten we alleen nog in dubio mocht het een meisje worden, wij hebben de volgende namen: Alena, Lynn, Soraya, Larissa, Jaylin, Shanaya, Hailey, Acey, Shanna. wat vinden jullie mooi? of weten jullie nog andere mooie meisjes namen? mijn vriend en ik hebben allebei een naam wat eindigt op een Y, vinden het zelf dan ook heel mooi als die letter in de naam zit, maar hebben dus ook namen waar de Y niet in voorkomt en vinden die ook super mooi! pfff moeilijk
Soraya, Acey en Shanaya vind ik persoonlijk echt afschuwelijk. Maar gezien je een Y erin wilt hebben: Abby!
ja ik nijg er ook het meeste naar om dat te doen maar vriendlief twijfelt nog heel erg, maar is het met 2 keer een N niet raar? ik vind dat het met 2 nn wat meer "af" lijkt.
Ik vind van jouw lijstje Jaylin erg leuk! En is Jayda nog een idee? (dat vind ik ook een mooie naam nl.) Ik zag van de week de naam Jaidey, vind ik ook wel erg leuk eigenlijk...
De jongens naam heeft toch ook geen Y. Hou er zelf niet van. Maar vind de suggestie Abby ook heel leuk. Misschien Jolie?
ik vind jace echt een geweldige naam. shanna vind ik ook erg leuk ik weet niet wat je van jilly vind?