Hoi dames, Wij hebben van de week de 20 weken echo gehad en verwachten nu na onze mooie zoon Fedde een mooie dochter! Alles zat erop en eraan, we zijn super gelukkig! Ik vindt het vinden van een mooie/leuke meidennaam zo moeilijk, voor een jongetje had ik alweer een lijstje maar voor een meisje eigenlijk niet echt?! Ons zoontje heet Fedde, wat is daar leuk bij? Wat zijn mijn wensen ... Het mag eventueel ook met een F beginnen, vindt dat toch wel leuk klinken, ik hou niet zo van top 20 namen, het liefst ook lekker hollands en mischien scandinavisch. Ik hoor graag of jullie ideeen hebben?
Fedde & Lisa Fedde & Kim Fedde & Laura Fedde & Anna Fedde & Elise Fedde & Amber Fedde & Noortje Fedde & Femke Fedde & Sara(h) Beetje jullie richting?
Heel veel opties zijn er Bente Babet/ Babette Babs Bibi/ Bibbian Clara Daan/ Daantje Dana Elin Evie/ Eefje/ Evy/ Evi etc Emma/ Emmy/ Emme Fiene/ Fien Iris Isis Jula Julie June Juna Jolie/ Jolée Jade Lea/ Leah Lily Lara/ Lana Loïs Mara Mina Mila Malin Maja/ Maya Nina/ Nine Noëmi Nouscha Puck Pleun Roos Rosa/ Rosie Ronja Robin Romy/ Romée Stella Sara / Sarah Sammie Siënna Sien/ Siene Tara Yara Zoë Zoiets?
Jeetje, wat een snelle reacties dames, thnx! Ik vind Fiene wel een leuke naam , maar mijn man niet, dus die valt helaas af. Anna vindt ik ook heel mooi, maar vindt het allemaal net iets te gewoontjes...... Zat zelf nog aan Fabienne te denken, maar is dat niet een beetje "geweest", wat vinden jullie? Norah staat ook op mijn lijstje maar helaas weer niet op die van mijn man
Ik vindt dezelfde klank van Fedde en Ninthe op het eind inderdaad ook erg leuk! Komt op m'n lijstje erbij!
Fabienne vind ik idd een klein beetje geweest, maar geen rare naam ofzo hoor! Ik vind zelf ook Felicia erg mooi, of anders Felice of Feline. Weet niet of je dat wat vindt Er is ook nog zoiets als: Milou Anaïs Aimée/ Amy Hannah/ Hanne Olivia etc
Toevallig, ik dacht meteen aan Jinthe. Fabienne vind ik een leuke naam, maar ik vind het totaal niet bij Fedde passen.
Ik moest ook aan J.inthe/Jinte/Jente denken. Ninthe vind ik zelf niet zo heel leuk, omdat ik me altijd een beetje 'verslik' in die n-en achter elkaar...
@luciaatje veel van jou namen vindt ik wel mooi ( Olivia, Hanne milou), maar ik twijfel echt overal bij of het wel DE naam is?! Zal ook wel door de hormoontjes komen, hahaha
Ik ook! Vond het meteen super mooi! Zou best eens een populaire naam kunnen worden, want hier op het forum alleen al zijn er een heleboel die het ook erg mooi vinden.
En wat vinden jullie van de naam Danee ? Ik dacht dat mijn man die naam niet leuk vondt, maar hij vindt hem wel leuk, dan gaat mijn voorkeur zeker uit naar die naam. Het betekent "mijn rechter is god". Misschien ook iets voor jou Danip?
Fedde & Fiënne of Fiènne Fedde & Fédra Fedra & Felina Fedde & Linde Fedde & Milou Fedde & Livia Fedde & Faye