Dag allemaal, Graag zou ik willen weten hoe de volgende namen jullie in de oren klinken. Yasmin Alicia Yasmin Clara Of zouden jullie voor een andere tweede naam kiezen? De roepnaam wordt gewoon Yasmin maar wil graag een tweede naam die daarbij past. Ik hoor het graag. Thanks!
Yasmin alleen als jullie Islamtisch zijn.. anders Jasmin of Jasmijn Alicia vind ik wel een mooie naam maar Clara ook en beide namen 'passen' prima maar wil je niet gewoon de mooiste naam geven (wat JIJ de mooiste naam vindt)?
Yasmin Alicia is mooi ! (uitspraak jazzmin?) Ik vind overigens niet dat je islamitisch moet zijn voor deze naam.
ik vind het contrast tussen Yasmin en Clara nogal groot en het daarom niet passen. Clara is een naam voor een Nederlands blond kindje en Yasmin vind ik een naam voor een Marokaans/Turks kindje. Bij Yasmin Alicia heb ik dat gevoel minder, dus ik zou daarvoor kiezen.
Yasmin Alicia! Moet eerlijk zeggen dat Clara inderdaad voor mijn gevoel een heel andere stijl is en Alicia veel sierlijker staat/klinkt. Leuke naam Yasmin!
Ik vind Yasmin en Alicia mooi bij elkaar passen en het vloeit ook goed uit de mond. Yasmin en Clara vind ik niet erg goed passen samen...
Yasmin vind ik mooi, maar vind beide tweede namen er totaal niet bij passen. Ga er nog even over na denken welke naam wel