Klinkt ook helemaal niet gek, maar weet niet wat het is.. Deed me ergens een beetje kwik kwek en kwak aan haha. Alsof we niet verder kunnen denken als voornamelijk de letter e, l, n en i met dan een bonus letter ofzo . Ja, vinden wij ook wat betreft stijl ja. Misschien moet ik er gewoon nog even wat aan wenne hihi. Eigenlijk lastig haha, want heb Julia ook op mijn lijstje nog staan terwijl dat echt een top 10 naam is. Maar daarom is hij ook al twee keer eerder afgevallen Tot waar echt populair is, is voor mij niet aan te geven, want populairteit is niet alleen in cijfers uit te drukken landelijk. Maar laat ik het erop houden dat de top 50 namen eigenlijk echte no-go's zijn + echte modenamen/trendnamen. Houden ook best van een beetje anders dan anders.. Zo heeft Nica hier ook op het lijstje gestaan voor de tweede bijv. Is niet snel echt te gek voor ons Bedankt voor je mening en meedenken! Heerlijk om naast mijn man ook andere meningen te horen.. Anders word het zo'n beperkt gesprek haha.
Vinden we te gewoontjes Beetje teveel gelijkenis met de klank/naam van de oudste. Zijn het ook niet echt. Dankjewel voor je moeite Nancy! Heel lief!
Misschien zit hier nog wat voor jullie tussen..? Fe.li.ne, E.li.ze en ... Alina Alixe Amélie Annelin, Annelot Aurélie Axelle Camilla, Camille Cecile, Cecilia Celeste Célia / Celia / Zelia Cella Cleó / Cléo / Cleo Giselle / Gisèle Helena, Helene, Heleen Iliana Ilsa / Ilza Ilvy / Ilvi / Ilvie Isabel, Isabelle, Isabella Isalin * Jaël Jolé / Jolee Jolijn / Jolein, Jolien Jule / Júle / Juule / Juulle Julee / Julé Julie, Jolie Julieke Juliët / Juliet, Juliëtte / Juliette Julijn, Julijne Julin Julina Leanne Leia Lene, Lena Lenne, Lenna Lenora, Leora Lente / Lenthe Lexie / Lexi Lianne Lilian, Lillian Lilly Lilou Lina Linéa Linna, Linne Liora Liv Liva Livia, Lilia Livvy / Livvi Louelle, Louella * Madelief Madelijn, Madeleine Marlieke Matilde / Mathilde, Matilda / Mathilda Merel Milla, Mille Milou Mirle, Merle, Meerle, Marle Nela, Nele, Nella Ninte / Ninthe Noëlle, Noëlla Noralie Norell Odile, Odilia Olivia Ophélie Romée Roselie, Rosalie Roselin, Rosalin Talia / Thalia Valérie Veerle Violetta
Oeh.. Wow! Mooie lijst! Staan ook namen op die we al op onze lijstjes gehad hadden voor de tweede.. Oa Ninthe was toen een naam die heel lang bleef staan, Juliëtte, Noëlle, Rosalie, Liv(ia) en Isabel zijn ook echte favorieten bij mij hihi. Ga toch nog eens wat namen uit je lijstje plukken en bij de twee namen nu zetten. Kunnen manlief en ik nog eens even nadenken en laten bezinken Superlief zo'n lijst en zoveel 'rake' namen waarvan ik denk 'oh ook leuk!'. Thanks!