Brak/kater gevoel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door BlossomBaby, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

ik ben net zwanger (weet het pas 5 dagen) en was gisteren 'borrelen' met wat collega's. Heb me natuurlijk netjes gedragen en geen druppel alcohol gedronken, maar lag wel redelijk laat in bed. Nou voel ik me vanochtend echt super brak :$ Draaierig, wazig, geen zin in eten/misselijk, super moe, eigenlijk precies zoals ik me voel als ik een avond flink heb gefeest met aardig wat wijntjes op!

Herkent iemand dit als een vroeg zwangerschapssymptoom? Ik was zelfs even bang dat iemand misschien stiekem alcohol in mijn icetea had gedaan, maar daar zie ik mijn collega's echt niet voor aan haha.

Of komt het misschien doordat ik niet genoeg heb geslapen? Ik ben weer redelijk vroeg opgestaan omdat ik nog veel moet doen voor een tentamen, dus in totaal 6,5 uur geslapen.

Alvast bedankt!

2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.158
    2.542
    113
    Prille zwangerschap vreet energie! ;) zou goed kunnen dat je je daarom zo brak voelt! Heb t zelf ook gehad met een vrijgezellenfeestje aan t begin van mijn zwangerschap! Toch te laat gemaakt en de volgende dag flink voor betaald haha ;)

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Klinkt als........ Zwanger ;)
    Ik voelde me bij alle zwangerschappen weeig en brak. Inderdaad als een katergevoel. Zeker als ik te laat in bed was gekomen.

4. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie antwoorden!! Vanaf nu gewoon netjes op tijd naar bed dus :D

5. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Hier idem ;) ben vanaf vier weken steeds vroeg naar bed gegaan om overdag maar niet zo brak te hoeven voelen. Had ik bij de eerste niet. Nu gelukkig 'alleen ' nog maar misselijk en hoofdpijn. Scheelt wel dat vroeg naar bed gaan (maar ik ben dan ook mega moe)

Deel Deze Pagina