Niks bijzonders Heb voor ons 3 niks speciaals gekocht, we vieren het maar gewoon met familie.. Dus vinden wij het niet nodig om daar veel geld tegen aan te gooien
dit: Robe en tricot irisé Bleu turc - Enfant Fille - Okaïdi (alle 2 hetzelfde) met beide een zwarte souspull en zwarte kousenbroek
Dezelfde jurk die ze de dag ervoor ook bij ons trouwen zal dragen, zilver met aan de onderkant grote zilveren rozen. Heb nu alleen geen foto want ik zit op m'n telefoon, foto komt later
Hier ook niet speciaal kleding voor Kerst aangeschaft. Pak gewoon nette kleding uit hun kast. Hetzelfde geldt voor ons.
Hier een recent gekochte donkere spijkerbroek en een overhemd dat hij pas 1x aangehad heeft. Zijn nieuwe kleertjes krijgt hij op zijn verjaardag (2-1) en zijn feest (5-1) aan. 2 setjes kopen vond ik een beetje onzin. Wel beide in overhemd, dat staat hem zo wijs/stoer.
hier een nette jurk voor de dames, de oudste zwart met rood, de jongste roze met wit. Onze zoon gaat in een donkere spijkerbroek een blous en spenser.
Dochter een roze tulerok (vond ze zelf helemaal geweldig) met een glittershirtje. En een zwart strokenjurkje met zilveren bolero. zoon: beige broek, moet nog even kijken welk overhemdje en wil eigenlijk nog zo'n spencertje voor hem
Ohhh rolinka1982 wat schattig! Dochter heeft een echt typisch Arabische feestjurk oftewel veel glitter en glamour en veel tule , de kleuren zijn rood/goud. Daaronder een zwarte maillot, zwarte lakschoentjes en een zwarte bolero erop. Zoon ga ik maandag even gezellig mee shoppen, hij heeft een leuk overhemd nodig.
Blauwe jurkje, met roze vestje en maillot eronder. Roze jurkje, met beige vestje en maillot eronder. Gewoon van de hm, was samen 20,- kwijt, roze was nl voor de helft vd prijs. Vind het wel leuk om haar speciaal aan te kleden. Wij vieren ook 3x kerst (incl. Kerstavond), oud en nieuw is mijn vriend ook jarig, dus extra feest. En donderdag heeft ze haar eerste kerstdiner op school. Dan gaat ze helemaal opgetut Wil haar die dagen niet steeds hetzelfde aandoen
Dit heb ik voor mijn dochtertje gekocht.. Met maillot van zelfde kleur/materiaal als de bolero.. Voor onszelf niks nieuws dit jaar.. Maar voor haar wilde ik wel wat leuks kopen
Ik heb 3 kerstpakjes gekocht Dus nu maar hopen dat ie flink vaak zichzelf onderpoept, dan kan ie ze tenminste ook allemaal aan Hij heeft een overhemd met een spencertje, een overhemd met een stropdasje en een romertje waar een vlinderstrikje op zit
Dit jurkje met een roomkleurige bolero en roomkleurige maillot Oudste dochter draagt er zwarte ballerina's bij Jongste dochter weet ik nog niet wat voor schoentjes