Hier brak om 08.15 spontaan mijn vliezen met 38 weken precies. Ik werd wakker moest plassen dus stond op, stond voor het bed en toen braken mijn vliezen. Ik dacht nog even heh ben ik nu ook nog incontinent aan het worden ik plas in mijn broek. Toen ik goed keek zag ik dat het geen plas was haha
Hier op 38 weken spontaan gebroken. Ik werd om half 5 's morgens wakker omdat ik dacht dat ik in bed lag te plassen dus vloog ik eruit. Voor zover dat kon met mijn dikke buik dan he. Maar toen het "plassen" bleef lopen wist ik dat het niet zomaar een plasje was. Pas 6 uur later, om 11:30 kwam de eerste wee. Zoonlief is uiteindelijk de zelfde dag om 22:52 geboren. Overigens had ik in de weken ervoor nergens last van. Geen voorweeën, geen harde buiken niks.
Nou bij de laatste zijn de vliezen doorgeprikt Door de gyn en dat was een hele klus. Wilde dit sochtends al doen na het draaien (onze dame lag weer in een stuit met 39.1 weken). Helaas lukte dit niet. Smiddags weer terug gedraaid in een stuit. Na veter weer gedraaid en toen eindelijk die vliezen Door kunne prikken....
Bij de eerste was het een groot mysterie waar mijn vruchtwater heen was. Bij de 2e vliezen spontaan gebroken, smorgens vroeg toen ik uit bed stapte.
Bij de eerste heeft de VK mijn vliezen gebroken toen ik zo'n 4-5 cm ontsluiting had. Dit bevorderde wel de weëen. Bij de tweede kreeg ik ineens flinke persdrang, mijn vliezen knapten en onze dochter lag een twintigtal minuten later op mijn buik.
Eerste keer spontaan (37w5d) 5 uur later was me meisje er. Tweede keer met 1 cm (39w) was die middag gestript en was t Zat en na een ctg scan besloten ze me vliezen te breken had trouwens wel weeën.. Na t breken van de vliezen van 1 naar 10 in 20 min.. Was heftig zeg maar wel me kleine meid in me armen haha en die naweeën in de kraamweek vond ik rot maar ach ze was er dat is veeeel belangrijker
Bij de eerste spontaan bij 37+3, zoontje werd 3 uur later geboren. Bij de tweede was het hoofdje er al toen de vk de vliezen doorgeprikt heeft.
Bij de oudste zijn de vliezen tijdens de bevalling geprikt. Bij de middelste en jongste had ik al 4 cm voordat de weeën echt door gingen zetten. Na het breken van de vliezen ging het beide keren snel. Al vragen we ons nog af waar al het vruchtwater bij de jongste was gebleven. Een week voor de bevalling had ik nog ruim voldoende, tijdens de bevalling letterlijk niks meer.
Hier beide keren spontaan gebroken, bij mijn oudste echt geknapt en bij de jongste meer een hogere vliesscheur. Ook beide kindjes in het vruchtwater gepoept (de eerste meteen en de tweede na 8 uur) en geen weeën
Bij me eerste wel met 39.3 weken bij mijn 2de zijn ze gebroken door de gyn ivm inleiding met 37 weken
Met 36+2 spontaan gebroken vliezen, daarna begonnen ook heel snel de weeën en 2 uur later ben ik bevallen.
Jaaaaa en ik had het niet eens door Afgelopen maandag was ik boodschappen aan het doen bijj AH en voelde in ineens iets lopen , dacht ooh weer n klodder slijm dus ben rustig verder gegaan met boodschappen naar huis gefietst en lasagna gemaakt voor avondeten .... dochteer opgehaald van school en terug gebracht en toen ik naast mijn fiets stond voelde ik weer iets lopen maar was al naar de wc geweest en zo snel , zoveel urine spontaaan verliezen zonder aandrang leek me raar weet wel waneer ze gebroken zijn dus om 8:45 in deAH maar had het pas om 13:30 door dat het mijn vliezen waren en ik steeds kleine beetjes vruchtwater liet lopen hahaha