Bij de eerste ingeleid, in t ziekenhuis hebben ze de vliezen gebroken. Bij de 2e spontaan begonnen en hebben ze ook in t ziekenhuis vliezen gebroken, wat heeeeeeel moeilijk ging omdat ze vreselijk strak waren(?) ze heeft het een aantal keren geprobeerd. Toen vliezen eenmaal doorwaren, kwam ik gelijk in weeenstorm en had ik mn dochter 30 min. later in handen.
Eerste keer begon met weeen, vliezen zijn in t zkhs doorgeprikt. Afwachten wat deze keer gaat brengen.
Bij mijn zoon braken spontaan de vliezen en vervolgens begonnen een paar uur later de weeën, nu afwachten hoe het begint.
Beide keren begon bij mij de bevalling met het spontaan breken van de vliezen, vlak voor het slapen gaan.
Bij de eerste begon het door gebroken vliezen met 36+6. Vooraf geen enkele aanwijzing dat het zou gaan beginnen.
Bij de oudste braken de vliezen spontaan, 2 uurttjes later begonnen de lichte weeën Bij de jongste begon het met lichte weeën, 2 uurtjes later mocht ik persen en vliezen waren net daarvoor doorgeprikt. 1x persen en hij was er
Hier ging het een beetje vaag. Ik moest 's ochtends vroeg plassen en dus ging ik naar de wc. Toen ik zat had ik het gevoel een soort golf te verliezen terwijl ik nog niet aan het plassen was. Mijn eerste ingeving was dat mijn vliezen gebroken waren. Toen ik in de pot keek zag ik een hoop geelgroen slijm. Achteraf gezien was het hoogstwaarschijnlijk wat vruchtwater samen met (een deel van) de slijmprop. Ik op mijn hand blazen, kwam er niks meer dus ik dacht dat het heel veel afscheiding was. Dat was om 7.00 uur. De vk heeft rond 10.30 uur getoucheerd (4 cm) en toen ik daarna ging zitten begon het te stromen. Dezelfde kleur als die ochtend in de pot.... zowel vk als ik denken dat er al een scheurtje in de vliezen zaten. Helaas was de kleur niet goed dus het werd ziekenhuis.
Bij mn eerste zijn mn vliezen spontaan gebroken, daarna kwamen de weeën gelijk op gang. Bij de tweede ben ik ingeleid, dus toen hebben ze mn vliezen gebroken en ging ik daarna aan de wee opwekkers.
Eerste vlak voor het persen door geprikt en van de tweede zijn ze spontaan gebroken toen ik net in slaap gevallen was
Bij de oudste zijn ze doorgeprikt omdat de weeen niet goed doorzette. Bij de tweede zijn ze spontaan gebroken tijdens de persweeen. 3 minuten later was de kleine er.
Bij de eerste wel, snachts op bed Bij de tweede in het ziekenhuis door de vk Bij de derde door de vk tijdens het strippen, was foutje
Hier ook. Niets aan de hand, zat op het verjaardagsfeest van mn broer en moest naar de plee. Stond op en hoppa, sportfondsenbad. Meteen weeën en 6 uur later was Luc er.
Bij 40.2wk en 8 cm ontsluiting doorgeprikt door de vk (in het zh) omdat de laatste 2 cm niet doorzette