braken jouw vliezen spontaan of niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door waxinelichtje, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Twee keer niet. Eerste keer bewust door de vk gebroken, tweede keer per ongeluk toen ze meevoelde met een wee.

2. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Doorgeprikt door de vk tijdens de weeën op zo'n 4/5 cm geloof ik

3. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    bij mij braken twee keer spontaan mijn vliezen. Bij de eerste precies om 12 uur snachts (uitgerekende datum) en bij de tweede precies om 12 uur in de middag 39.4. Ik heb wel eens gehoord dat ze denken dat het komt door een vitamine c tekort, dat zou bij mij wel kunnen kloppen, daarom ben ik in deze zwangerschap veel fruit aan het eten! Dus ben benieuwd of dit keer ook mijn vliezen spontaan breken of dat het (hopelijk) met weeën mag beginnen. Bij mijn tweede was het trouwens echt een natte boel. Liep met handdoeken tussen mijn benen die telkens weer helemaal doorweekt waren.

4. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Bij mijn de vliezen spontaan gebroken. Ik werd 's nachts wakker en had een heel raar gevoel in mijn buik. Ik stapte de drempel af naar de badkamer en plons! Het bleef maar komen. Dit was overigens met 40+3 en 25 uur later ben ik bevallen. Het duurde even voordat de weëen op gang kwamen.

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Bij de eerste had ik een hoge vliesscheur, en hebben ze later alsnog mijn vliezen doorgeprikt. Enkele uren later was ons kleintje daar.

Bij de tweede braken mijn vliezen spontaan bij 37.5 en op 37.6 is ze geboren.

Bij de derde een spoedkeizersnede gehad.

Nu bij de 4de wordt t even afwachten hoe t met beeb gaat straks of ik spontaan ga bevallen of weer een keizersnede krijg.

6. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Vliezen werden pas gebroken toen ik in het ziekenhuis was en 9 cm ontsluiting had!

Deel Deze Pagina