Hallo allemaal. Ik ben nu 12 weken zwanger van mijn 2de kindje. 2 weken geleden begon alle elende savonds pakte ik mijn dochtertje op en er kwam op dat moment een hele plas bloed uit alles zat onder. De volgede dag leek er niks aan de hand en savonds ja hoor opnieuw een en al bloed helderrood bloed. Volgende dag naar de vk voor een echo alles was goed hardje klopte mar ze dacht nog wat te zien in mijn baarmoeder. Met spoed naar het ziekenhuis gestuurd daar weer een echo me baarmoeder zat vol met bloed en kleine stolsels. Mocht dus niks meer tillen of zware huishoudelijke taken doen. Ze weten nog steeds net waar dat bloed nu vandaan komt en of ik een bloeding in de baarmoeder heb. Mijn uitstrijkje was ook niet goed pap3a. Heeft iemand dit al is meegemaakt? En wat was het bij jullie? Groetes Shirley
Hi Shirley, je verhaal interesseerde mij heel erg en ik ben ook benieuwd of iemand er meer over weet. Zelf heb ik ook pap 3a. Daar kwamen we achter door tussentijdse bloedingen. In januari moest ik terug komen voor verder onderzoek. Ik bleek echter zwanger te zijn èn in januari een miskraam te hebben. Door een miskraam kunnen ze nu voorlopig geen onderzoeken doen. Ik ben alleen nu (gelukkig) weer zwanger! En heb nu al 2x een bloeding gehad. Ik ben benieuwd of het daarmee te maken heeft. Ik ga morgen de ha bellen om te vragen hoe of wat met het uitstrijkje en of er eventueel al een echo gemaakt kan worden, al is het alleen maar om te kijken of er bloedproppen zitten! Bij de vk lieten ze mij vorige keer zien dat de eitjes al aant rijpen zijn dus ik neem aan dat ze nu ook kunnen kijken hoe het zit! Maar ja geen verstand van verder. Wat gaan ze nu doen bij jou? Afwachten? Liefs! En ik hoop dat alles goed komt!!
Wat een verhaal ook zeg. In ieder geval gefeliciteerd dat je weer zwanger bent en laten we hopen dat alles goed mag blijven gaan. Ze gaan bij mij nu iedere 2 weken een echo maken om te kijken of het bloed verminderd of dat er juist meer bloed bij komt. Verder kunnen ze me niet veel vertellen omdat ze het zelf ook niet weten. Heb al wel een inwendig onderzoek gehad vanwege de pap3a. Ze hebben me baarmoedermond bekeken en ze zagen wel wat maar konden niks weghalen omdat ik zwanger ben en je anders een verhoogde kans heb op een miskraam. Ze gaan dit dan ook pas doen 3 maanden nadat ik ben bevallen. Ze hebben zelf ook geen idee of het bloed te maken kan hebben met de pap3a uitslag. Als ze meer weten van wat het kan zijn laat ik het je weten. En ze kunnen zeker al met een echo kijken of het goed zit vooral als je je zorgen maakt zeker na die miskraam. Groetjesss En heel veel succes!!
Ik heb met 6 weken heftig bloedverlies gehad. echo gehad en er zaten flinke stolsols in en veel bloed. Nu ben ik 14 weken en er zit nog steeds eeen grote stolsol in. Ze kunnen er niks aan doen en het kindje voelt daar niets van. Na week 7 ben ik ook niks meer verloren.
Ik heb met 11 weken een hele heftige bloeding gehad met hele grote stolsels, ook opgenomen omdat ik zoveel bloed verloor. Op de echo was een spartelend kindje te zien maar nog steeds veel bloed. Helaas is het na een week fout gegaan en was ons kindje overleden.Ze hebben nooit een oorzaak gevonden voor de bloeding. Ik hoop voor je dat ze de oorzaak van de bloeding vinden en je nog lang van je zwangerschap mag genieten.
Jeetje wat erg!! Ik hoop niet dat ik ook alsnog ons kleintje ga verliezen......... Bij mij weten ze de bloeding ook niet...maar weten ze bij jou wel waarom jou kleintje er niet meer mocht zijn? KOnden ze je dat vertellen of...?
ik heb flinke bloedingen gehad tot bijna 20 weken zwangerschap ik heb er ook voor in het ziekenhuis gelegen de oorzaak is dat ik zwanger was van een tweeling 1tje ben ik er verloren met bijna 7 weken zwangerschap. tegen mij is gezegt dat zolang het er zit je 50% kans hebt dat het mis gaat. toen ik uit het ziekenhuis kwam kreeg ik ook strikte bedrust hier heeft het gelukkig geholpen want heb een prachtige dochter gekregen. de stolsel in je baarmoeder kan ook blijven zitten het wilt niet zeggen dat hij er helemaal uitkomt zoals bij mij het geval was. rond 20 weken zit je baarmoeder helemaal vol en dan kan het stolsel geen kant meer op en zal het vanzelf oplossen.