Hoi Ilja, Ben ik weet met een voedings vraagje. Onze kleine meid is nu 14 weken en 3 dagen en absoluut geen grote eetster. Dit heeft zijn voordelen, maar absoluut ook zijn nadelen. Wij bieden nog steeds om de 4 uur 150 ml (165 ml incl voeding aan), behalve snachts. Dan wachten we totdat zij komt en meestal slaapt ze wel door (laatste fles om 0:00 uur) en dan uiteindelijk half 7 a 7 uur de volgende fles. Deze fles drinkt ze vaak leeg. Maar de overige flessen van de dag laat zij gemiddeld 50 ml staan. Het is vaak ook een hele strijd om haar de fles te geven, want het lijkt echt alsof ze geen honger heeft. Ze weegt momenteel 5600 gram. Heb jij enig idee wat we kunnen doen om dit te verbeteren. Moeten ik wachten totdat ze zelf komt? Of geen 4 uur maar bv 5 uur ertussen laten? Of moeten we misschien van voeding veranderen? Ik hoop dat je ons kan helpen. Groetjes Ief
Ik zou gewoon doorgaan zoals je nu doet. Dat ze rest is niet zo heel erg. Blijf het gewoon aanbieden. Ilja
Thanks voor je snelle antwoord. Dan houden we het gewoon nog even aan op deze manier. Hopelijk gaat ze dan vanzelf weer meer eten... Groetjes Ief