Hi ik heb laatste tijd last Van m'n rug en m'n vriend had van die Japanse ying Muntachtige olie gehaald voor te masseren en dat helpt heel goed maar die olie word heet , mag dat dan wel ? Want het lijkt dan beetje op tijgerbalsem en ik las ergens dat dit niet mag ?
even het merk op google icm zwangerschap zoeken? weet alleen dat je met massage zelf wel voorzichtig moet zijn tijdens de zwangerschap
Ik kan alleen dit vinden ; Japanisches Pflanzenöl - Yin Yang Japanse muntolie Maar staat niks bij over zwangerschap
Gewoon lekker doen! Tijdens mijn opleiding heb ik enkel geleerd voorzichtig te zijn met rozemarijn omdat dit de doorbloeding en spieren stimuleert en dus de baarmoeder ook. Maar vergis je niet....het zijn zulke kleine hoeveelheden die je gebruikt. Zou me er niet zo druk om maken. Ik zou ook niet weten waarom je voorzichtig moet zijn met een massage trouwens. tenzij je op je buik moet liggen maar dan zijn er speciale gaten in de banken. Weet je nog hoe hrd de verloskundige bij een controle op je buik drukt? Hahaha zou me er niet druk om maken. Wel heb ik gehoord dat je met voetreflexologie moet oppassen en chinese massagen op de lymfe. Maar het eigen huis tuin en keuken gebruik aan massages....lekker doen
bij een massage komen er afvalstoffen vrij die afgevoerd moeten worden daarom moet je altijd goed drinken na de tijd als je bij een masseuse/masseur bent geweest. een massage van ml/vl zal misschien niet zo intensief zijn als die van een professional tenzij hij een cursus gedaan heeft.
Nee geen cursus , hij kan gewoon goed masseren , heb vannacht eindelijk goed doorgeslapen zonder rugpijn