Bralette voor grote cupmaat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aegyo, 27 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.326
    1.347
    113
    Op de afgelopen warme dagen was ik m'n typische beugel BH's zo ontzettend beu, dat ik toch eens wil kijken naar bralettes. Maar...ik heb een wat grotere cupmaat, 80/85E. En dat blijkt dus lastiger te vinden. Je komt al snel op een soort van sportbh uit en dat is juist wat ik niet wil.

    Ik weet dat bralettes grotere boobies niet geweldig ondersteunen. Hoeft ook niet. Zolang ze de boel maar een beetje op z'n plek houden, zodat ik niet al zwabberend iemand knockout sla als ik langsloop :p

    En wat me ook opviel is dat veel bralettes uit kleine lapjes stof bestaan. Ik wil toch minstens m'n tepels bedekt hebben hoor :roflmao:

    Ben benieuwd of iemand hier aanraders heeft :D
     
    NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.583
    1.204
    113
    randstad
    Gaat het om de vorm of specifiek om de beugel die je zat bent? Ik heb vaak bh van ulla zonder beugel maar niet specifiek bralette
     
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik was laatst bij Hunkemöller voor nieuwe pyjama’s en het viel me op dat er heel veel bh’s gingen zonder beugel. Geen idee of jouw maat er tussen zit, misschien kun je daar online naar kijken? En dan bedoel ik niet het model sport bh maar gewone normale bh’s zonder beugel. Ik ga zelf binnenkort terug om dat eens te passen (had ik vorige keer geen tijd voor). Ik heb zelf kleine/gemiddelde borsten maar heb ook echt een hekel aan beugels. Zodra ik thuis kom en weet dat ik niet meer weg hoef of geen bezoek meer krijg is mijn bh het eerste wat uit gaat.
     
  4. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Ik heb maat 70G, dus redelijk vergelijkbaar. Ik heb een paar bralettes van marks and spencer, deze gaan in confectiematen, maar hebben ze dan voor normale cupmaten en een andere variant voor grotere cupmaten. Ik vind ze irritant met aan en uitdoen en had eigenlijk een maat kleiner moeten hebben, want de band gaat bij mij irriteren omdat deze gaat schuiven. De ondersteuning is best redelijk.
    Die ik heb, hebben ze niet meer, maar lijkt een beetje op deze: https://www.marksandspencer.com/nl/beugelloze-bustier-met-kant-voor-cupmaten-a-e/p/P60534059.html
    Ik zie dat ze nu ook varianten hebben met bh-sluiting aan de achterkant, die wil ik misschien zelf wel proberen.
    In ieder geval kun je op de website kiezen voor bh zonder beugel en dan zie je veel opties (niet kiezen voor bustier, want dan krijg je maar een paar opties).
    De kwaliteit van marks and spencer vind ik redelijk, iets beter dan hema.
    Op lace-lingerie.nl staan ook wel wat bralettes tussen de beugelloze bh’s, die zijn wel wat duurder, maar daar hebben ze alleen grote cupmaten en goede merken.

    Ik had vorig jaar ook met warm weer dat mijn beugels telkens gingen irriteren. Dit jaar nog niet zoveel last van gehad (misschien doordat we verhuisd zijn en ons nieuwe huis niet zo warm wordt).
     
    Aegyo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    dit soort modellen hadden ze bij de Hunkemöller ook, met en zonder bh sluiting. Lijkt me echt super fijn zitten!
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  6. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.253
    5.206
    113
    Ik heb even gekeken, maar ze hebben alleen bralettes in maten s/m/l enzo, die passen dus vaak niet als je een grote cupmaat met een kleine omvangsmaat hebt. Als ik een L zou kopen, is de band veel te ruim en als ik een M zou proberen, is de cup waarschijnlijk te klein (en de band misschien nog steeds iets te ruim volgens de maattabel). Maar misschien dat @Aegyo wel kan slagen als ze een L probeert, zeker als de band een bh-sluiting heeft, er zitten er wel een paar tussen, die er comfortabel uit zien.
     
    Aegyo en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  7. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Ik heb nu hele fijne bh’s en bralettes zonder van Calvin Klein en Tommy Hilfiger. Zitten super lekker en hebben toch een soort van vorm erin dus je boobies zien er mooi uit
     
    Aegyo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina