Geheel onverwachts krijgen Femke en Pim een brusje. Ik was in februari gestopt met de bv en wilde eerst een keer of 3 mijn menstruatie afwachten en dan weer aan de pil gaan, maar die derde keer die kwam er niet....ik had al wel wat vage klachtjes maar ik dacht: Dat kan echt niet, het komt nog wel, maar na 6 weken toch maar getest en ja hoor 2 dikke vette strepen. Zoals ik het nu bereken ben ik 15 febr uitgerekend.
Hoi Patje, Ik dacht laat ik eens kijken wie er zwanger zijn. Had nooit verwacht hier een berichtje van jou te zien. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Liefs, Velobabe
Bij ons gaat het goed hoor. Keano is net 3 geworden (30 juni) en Jamie is alweer bijna 1, 25 augustus 2010! Vandaag op hetcb geweest en zoals altijd weer goedgekeurd. Beide mannen slapen nu, Velobink is hard aan het werk (voor het vakantiehuisje volgens Keano, hihi). @Manuela Ik heb het gevoel dat het brusje van Louise nog wel even op zich laat wachten, maar ik kan het mis hebben hoor. Wil je thuisbevallen of in het zh?
Velo; op het moment dat jij dat berichtje postte was ik druk aan het bevallen We zijn net thuis, moesten even onder controle blijven maar Tygo en zijn mama doen het super thuisbevallen was sowieso uitgesloten omdat ik met Louise een ks heb gehad en ik ben erg blij dat ik daar was en niet thuis