Bram Ladage

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maandyy, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maandyy

maandyy Lid

1 apr 2008
    16
    0
    0
    lerares
    zuidholland!
    Ik ben echt erg verslaafd aan bram ladage patat !
    Ik eet het denk wel 3 of 4 x per week.
    Het is dat ze het niet hebben in mijn stadje waar ik woon.
    Want anders zou ik het elke dag eten.
    Ik weet dat het slecht is, dus ik eet daarby wel heel veel fruit en groente.
    Hebben meerdere zwangere dames dat bram probleempje? Haha
    Groetjess

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik had het met mac donalds....heel slecht... als ik dan uit mn werk kwam en ik moest op de bus wachten haalde ik bijna elke dag 2 cheeseburgers of een cheeseburger en een frietje :oops:

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb dat probleem niet, want ik heb geen idee wat Bram Ladage patat is. Denk niet dat ze dat hier in de buurt kennen....

Heb wel ongeveer zo'n probleem met frikadellen speciaal, daar moet ik er echt elke dag 2 van eten (deed ik ook al voordat ik zwanger was hoor). Maar buiten dat eet ik ook wel heel veel gezonde dingen, en volgens de vk kan het eigenlijk geen kwaad.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb het nog steeds met mc donalds... als ik mijn zin deed dan zat ik er elke dag haha. maar in het begin was het wel echt erg met die cheeseburgers en patat ;) ik eet dan ook maar wat meer groente en fruit, omdat ik me schuldig voel na een etentje bij de mac haha ;)

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wat is dat? bram ladage patat?

Ik heb elke dag zin in Marsen, milkshakes en mc flurrys... gelukkig geef ik niet toe, eet ik alleen af en toe een mars.
    ben ook nog niet zo heel veel aangekomen hierdoor!
    (9 kilo bij 32 weken)

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bram Ladage is de grote friettent in het centrum van Rotterdam. Moet ook altijd even als ik in Rotterdam ben even langs.
    Ik eet wel, als ik in de late dienst zit, een patatje van de Mac op weg naar huis.

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik kom (kwam) ook elke dag langs een mac, maar die zag ik al niet eens meer... Negeerde deze gewoon anders had in nu 200 gewogen ipv 120.... hahaha!
    Gelukkig vind mijn man het ook niet zo geweldig bij de MD, hij heeft dan altijd buikpijn. Dus ik eet er niet zo vaak ook al vind ik het wel heeeel lekker...

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik eet niet overdreven veel bram ladage maar als ik in het winkelcentrum ben moet ik wel even een patatje van hun hebben hahahah

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Waar patat is, ben ik te vinden haha. Ik probeer het binnen de perken te houden, want ik zou wel 3 keer per dag patat kunnen eten. Maar het is echt het enige voedsel waar ik niet misselijk van wordt en wat ik ook altijd binnen hou. De gyn zei dat het geen kwaad kan. Ik ben zo misselijk dat ik veel uitspuug en weinig eten lekker vind, dus dan moet ik maar eten wat wel kan. Beter iets dan niets toch... Maar lullig vind ik het wel, want ik kom straks veel te veel aan!

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Oooh Bram Ladage heerlijk, als ik in Rotterdam ben dan MOET ik daar gewoon heen. Zo heerlijk zo'n puntzak friet met van die vette mayo... Dat liedje... Oh oh, wat knort mijn maagje, ik heb zo'n zin in friet van Bram Ladage... \:D/

Echt, de maand dat ik verhuisde uit Dordrecht, openden ze daar een Bram Ladage. Dat vond ik zo gemeen!

11. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

He verdeurie, iedere keer zie ik deze topic en krijg ik zo'n ongelooflijke trek in patat! Ga vriendlief maar eens lief aankijken vanavond haha kan hij even snel patatjes halen. Want het beste excuus is 'ik wil geen patat, de baby wil het!'.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als ik weer eens een 'drama-hormonen-dag' heb (zoals me man het noemt) rijden we er even langs en ben ik weer superhappy.. :D

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja ook als ik dit topic bekijk heb ik erg trek in bram ladage

ga morgen middag effe winkelen met hubbie hahah

@vlinder wat een super excuus meid

die ga ik morgen ook effe zeggen tegen me hubbie

14. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik geloof dat ik blij moet zijn dat ik Bram Ladage niet ken. Elke keer als ik langs de Mac kom kan ik die kleffe cheeseburgers al niet laten liggen... Ik hoef er alleen maar aan te denken en het water loopt me alweer door de mond! :D

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ken die patat niet maar ik heb t zelfde met woppers van de burger king...of welke hamburger dan ook als die niet voor handen is...Krijg vandaag mn favo eten andijvie stampot met worst. Maar nu ik aan hamburgers denk.....

16. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik kan ook wel elke dag patat eten maar gelukkig kan ik mezelf ertegen verzetten...
    Ik kan het beperken tot 1 keer per week ;)
    Ook helpt mijn vriend een handje om ervan af te blijven want ik wil het ook niet elke dag eten :p

17. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja ikke!
    hihi, neej niet zo erg als jij hoor!
    maar vorige week had ik wel trek in patat en moest perse bram zijn want die is het lekkerst!
    hihi, helemaal omgelopen in de stad voor een brammetje met pinda....

18. maandyy

maandyy Lid

1 apr 2008
    16
    0
    0
    lerares
    zuidholland!
    Gelukkig ben ik niet de enigste hahaha :D

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier hebben we helemaal geen Bram Ladage...
    ik ken het toevallig van een collegaatje uit Den Haag...maar hier hebben wij dat niet...

20. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

bram ladage is echt goddelijke patat! haal er eigenlijk niet, maar ben wel dol op patatjes sinds de zwangerschap :)

Deel Deze Pagina