Bram Moszkowicz uit ambt gezet

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja die denkt ook, de glorietijd met veel centen is voorbij :D

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje wat een reactie...:$ Ze geeft toch net als iedereen gewoon haar mening hier??:(

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    nou snap het wel, waarom ze dat zegt hoor, met daantje een discussie aan gaan is zinloos, haar mening is nl waarheid, en kan niet verbogen worden.

ik vind levenslang echt te zwaar, bram wordt nu extra gestraft puur als teken, omdat hij goed bekend is enz. belastingschuld staat hier los van, daar wordt hij al voor gestraft, nee een half jaar schorsing was terecht geweest, maar levenslang nee, dat gaat imo te ver vind ik.

en eva bij hem weg, tja alleen maar goed, weet ie gelijk waarom ze er was, pff wat een figuur zeg. een echte golddigger dus.

4. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    kan de staat svp ook de studiefinanciering voor zijn studie terugvorderen?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ook. Ik ook.:)

Eva zag de bui vast hangen en is er gauw vandoor gegaan.

Verder:
    Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten...

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Geweldige reactie weer!

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dan moet ze maar overal haar mond houden? Hier heeft ze niets verkeerds gezegd...

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Of Eva is misschien wel weggegaan omdat ze niet de behoefte voelde om bij een fraudeur te blijven? Zullen we toch niet achterkomen aangezien we haar niet persoonlijk kennen..ik iig niet.

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Tja ik weet het niet hoor.
    Van mij mag ie flink boeten net als een ander.
    Ik gok erop dat ie echt niet in de ww komt en naar de voedselbank hoeft. Hij heeft vast zn centjes ergens veilig opgeborgen.

En misschien is die Eva helemaal niet zo'n golddigger.
    Volgens mij kan zij haar eigen brood wel verdienen en wil ze gewoon niet met zo'n oplichter samenzijn.

11. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een beetje Daantje veroordelen, omdat haar mening volgens jou waarheid is en dan zelf met zo'n uitspraak komen.
    Iets met een pot en een ketel? ;)

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik begreep dat ze uit elkaar zijn gegaan omdat ze meer vriendschap voelde als liefde..
    Of het waar is geen idee.

Maar van mij mag hij flink gestraft worden.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jeetje, typisch gevalletje van beide met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo :( :( dit is een FORUM waar mensen hun MENING mogen geven, IK dus ook ;) en wat ik zei kwam trouwens rechtstreeks van RTL nieuws van vanmorgen, niks meer niks minder ;)

14. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    lekker gezellig weer hier!

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niks verkeerds zie aan de reactie(s) van daantje

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Bram is wel binnen hoor, die hoeft écht niet bij de Jumbo aan de slag. :D En bovendien is hij altijd nog jurist dus kan in die hoedanigheid ook nog wel een leuk zakcentje verdienen als het moet. Maar de beste man kennende zal hij wel veel geld gaan verdienen met boeken, lezingen, tv werk enz. Komt helemaal goed met Bram, daar heeft hij Eva niet voor nodig. Gelukkig maar, tis een hele sympathieke grappige en charmante man. ;)

16. knap

knap Niet meer actief

Daantje22 het kwam wat rot uit me tik vingers. Niet dat ik het niet helemaal meen maar ik had wel iets liever mogen zijn sorry.

:)

17. MHMW

MHMW Niet meer actief

Of Eva wil niet samen zijn met iemand die de boel besodemieterd. Daar kan een Estelle Cruijff een voorbeeld aan nemen! Die blijft met haar domme kop achter die Badr Hari staan.

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn vriend zei net juist dat ze destijds een relatie kreeg met Bram in de periode dat het hem voor de wind ging en haar juist niet. Nu schijnt ze een eigen TV-programma te hebben en zal ze wel bang zijn voor negatieve publiciteit ofzo.

In elk geval erg toevallig: gisteren einde relatie en vandaag Bram uit zijn ambt gezet....

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik riep ook al gelijk was een duidelijke golddigger dus die Eva:p

20. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind de belastingontduiking niks te maken hebben met zijn werk als advocaat. Laat hem alles terug betalen met dikke vette boete en klaar.

Deel Deze Pagina