Wat een onzin. Eva presenteerde toch al het NOS journaal. Ik vind haar overkomen als een zeer onafhankelijke vrouw.
De schorsing heeft ook niks te maken met de belastingontduiking . Dat was een aparte prodedure. Hij is nu geschorst omdat hij o.a. grote sommen contant geld van cliënten heeft ontvangen en dit vervolgens niet heeft gemeld bij de Deken.
De straf is veel te zwaar. Oke hij had zich aan afspraken moeten houden, en tja dat geld heeft hij zo gekregen en de clienten wilde dit zo. Hij heeft geheimhoudingsplicht. Maar goed geef hem een boete van een ton en laat die man zijn werk doen. Ik heb zijn boek 'liever rechtop sterven dan op je knieen leven' gelezen. Zo leer je mensen zo anders kennen. Heb dat ook met van der vorst ziet sterren en waar is de mol.
Heb het altijd een pretentieuze, pedanterige praatjesmaker gevonden, maar dit had ik toch niet achter hem gezocht. Volledige ethiek- en integriteitsloos. Daar zou een goed raadsman boven moeten staan. Helaas ging ego overduidelijk voor. Terecht dat deze man zo gestrafd wordt.