Nieuwe afleveringen bonje met de buren RTL4

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Kandidaat Bonje Met De Buren trekt mes

Deze week begint een nieuw seizoen van Bonje met de Buren en daarin gaat het er opnieuw heftig aan toe. Eén kandidaat schuwt zelfs niet een mes te trekken in een hoog oplopend conflict.
    Scheve hekjes of wildgroeiende bomen zijn meer dan eens aanleiding voor een burenruzie. "In dit seizoen komt ook een aflevering waarin een mes getrokken wordt. Dan denk je wel ‘wat gaat dit ver!’", zegt John Williams. Natasja Froger vult hem aan: "Je hebt af en toe mensen die zo doorslaan, dat het best wel beangstigend kan zijn."
    Bonje met de Buren is dan ook niet een programma dat je als maker afsluit als de camera uitgaat. "Het is een soort zware rugzak die je meeneemt, en die moet je langzaam afdoen. Zo kan ik het ‘t best verwoorden", stelt John.

John en Natasja lossen nu al vier seizoenen burenruzies op, maar zelf zijn ze niet geheel van onbesproken gedrag. "Toen ik nog met René in een appartement woonde, zette ik wel eens een vuilniszak voor de deur, om die later weg te gooien", vertelt Natasja. "Dan kwam er een boze buurvrouw naar buiten om te zeggen dat dit echt niet mocht. Nu, met terugwerkende kracht, denk ik wel eens dat ik haar een klap had moeten geven. Hoewel dit absoluut niet in mijn aard zit."

Deel Deze Pagina