Sam absoluut! anders Sem Wout vind ik niet leuk, gevoel dat er iets ontbreekt aan de naam de letters er, vind het ook meer een afkorting van wouter.
Bram! Maar ik ben bevooroordeeld Sam vind ik echt heel erg leuk voor een meisje. Voor een jongen niet zo... Wout vind ik ook erg leuk.
Haha het wordt er niet makkelijker op! Maar Bram blijft favoriet voor mij.. Mijn vriend zegt net dat hij Wout wel leuk vindt, maar niet leuk genoeg.. Enige andere naam die wel eens langskomt is Bas. Die naam hoor je niet zo vaak.. misschien nog een optie. Zit wat van Bram en van Sam in .
Bram vind ik veel leuker dan Sam.. Bas is ook erg leuk.. Vind Sam een beetje een te ‘hippe’ naam,, Bram en Bas zijn wat tijdlozer.
Dit!! En ik vind Bram juist stoerder dan Sam. Verder vind ik Sam erg veel op Lisa lijken ivm twee dezelfde letters. Dan past Bram daar op één of andere manier beter bij. Oftewel: stick with Bram
Bram, leuke naam! Ik vind Sam geen mooie naam voor een volwassen man, maar dat is mijn mening.. Wout vind ik een verknipte afkorting van Wouter.