bram! maar ik ben ook van de simpele hollandse namen! bram stond ook op mijn lijstje maar is em niet geworden!
ik heb Bram gestemd vind Twan niet zo maar dat komt denk omdat ik iemand ken die zo heet en dat vind ik geen leuk persoon
Ik vind ze ook allebei niet leuk maar ik heb gekozen voor Twan. Ik vind Bram namelijk écht niet leuk...
Twan! Ik vind Bram echt helemaal niks, ik zie daar echt een beetje soft/sullig kindje voor me. Misschien omdat ik er twee heb gekend die beide zo waren...
Bram. Ik vind Twan een beetje plat, hele Hollandse manier van uitspreken en schrijven van de naam Toine.
Bram!! Heel leuk! Maar ik heb mijn zoontje ook Bram genoemd, dus ben bevooroordeeld vrees ik! Ik zag vooraf een stoer, lief jongetje voor me bij die naam en dat is hij ook geworden, in mijn ogen een echte Bram dus! Daarnaast vind ik de naam lief en stoer voor als ze klein zijn, maar ook nog een stevige naam voor een volwassen man. Succes met je keuze! En laat je niet te veel leiden door de reacties op het forum, want dat kan de zaak ook ingewikkelder maken hoor! Gewoon op je gevoel af gaan, het is toch ook maar een selecte groep mensen op het forum en wie weet hebben de mensen die reageren op jouw namen wel een heel andere "namensmaak", dat is het lastige natuurlijk.
Bedankt voor jullie reacties! En Roos33, ik heb hetzelfde beeld bij onze kleine man! leuk om te lezen dankjewel!
En voor wat het waard is: ik heb veel positieve reacties gehad op de naam, veel mensen zeiden, "oh leuk, stoere naam!" (dus dat gevoel roept het bij meerdere mensen op). En dat waren niet alleen bekenden, maar ook vreemden of aan de telefoon als ik hem ergens voor op moest geven (en hij is nu net 2 geworden, dus nog niet super gedateerde informatie ). Maar ja zoveel smaken en zoveel meningen, blijft lastig! Succes! groetjes!
Zou beide niet mijn keus zijn, omdat ze veel te populair zijn, maar dat is natuurlijk persoonlijk. vind het beide wel korte stoere namen, en neig dan het meest naar Bram. Stan klinkt iets te hard. Succes met je keuze! En wat Roos ook zegt: Zelf kiezen, niet kiezen wat de meeste mensen het leukst vinden.