Ik volg het ook! Ben heel erg benieuwd hoe ze het nu met corona etc gaan doen. Vond de eerste aflevering weer super gaaf iig!
Wat een gedoe met die auto's ineens vanwege de 1,5m afstand Wel leuk dat sommige daardoor kiezen voor de fiets. De hunters op kantoor houden nergens 1,5m afstand van elkaar
Wij volgen het ook weer! Ik vind het echt een leuk programma, maar ik heb wel het idee dat het de voortvluchtigen elk jaar moeilijker wordt gemaakt. Nu moesten ze vanuit Utrecht beginnen en daar hangen natuurlijk overal camera's. Dan kun je van iedereen zo al nagaan in welke richting ze zijn gevlucht. En ook die telefoontjes die ze in het begin mochten plegen, dat hebben de hunters natuurlijk snel uitgezocht. En ik snap ook niet zo goed dat er weer/nog steeds heel veel mensen zijn die toch de hulp van bekenden inroepen. Afgelopen jaren is volgens mij wel gebleken dat ze dat altijd kunnen traceren en je dan zo gevonden wordt.
Ja, ik vind ook dat het programma echt de hunters helpt en niet de kandidaten. Ook met de tassen waar ze niet bij kunnen maar waar de hunters wel bij kunnen. Prima als je het extra spannend wil maken door ze hun tassen niet te geven, maar geef ze dan ook niet gewoon weg aan de hunters incl aantekeningen. Maar goed, desondanks kijken we trouw en vinden we het fascinerend om te zien wat mensen beslissen in stresssituaties
Ik vond die twee jongens die vanaf Alphen de fiets gepakt hadden en dingen begraven hadden wel slim haha
Ik was wel een beetje teleurgesteld dat geen enkele voortvluchtige zo snugger was om te bedanken voor dat extra telefoontje
Haha ja, dat dacht ik dus ook al, niet echt slim. Zeker nadat ze (neem ik tenminste aan) de vorige seizoenen hebben bekeken.
Ik kijk het ook! Vind het geweldig ik snap wel dat het eerste telefoontje naar bekende gaat je moet toch iets.. maar dat ze die briefjes laten hangen over het bellen vind ik dan niet zo slim Ze hebben het nu door auto's en 1,5m wel moeilijker!
Maar die hadden de Hunters dan ook gezien met bellen en dan wel kwa zendmast omgeving kunnen hebben das wel een goeie als je met een vreemde telefoon belt haha
Nou he Met de telefoon van een onbekende bellen, maar wel naar een bekende die binnen no time te achterhalen is.. En het adres waar je staat letterlijk noemen. Dan vraag ik me echt af of ze het programma ooit wel eens hebben gekeken.