Dag dames, FF hier een tip plaatsen, omdat ik dit ding nooit eerder voorbij zag komen. Ik heb nu al door de zwangerschap flink last van mijn benen en rug gekregen. Nu heb ik dus dit ding aangeschaft voor tijdens het slapen: een steunkussentje voor tussen je knieen: Ideaal!!! (https://www.zorgenwellness.nl/product/sissel-medi-support-100364.html) Vorige zwangerschap had ik het voedingskussen tussen mijn knieen, maar dit werkt voor mij echt heel veel beter!
Wow, wat duur! Ik ben toch meer van een klein opgevouwen handdoekje tussen mijn benen. Ik zie me al gaan met het klittenband om mijn benen, in de nacht, naar de WC Maar goede tip, als je niet meer kan slapen van de pijn.... Hoe bevalt het? En het losmaken om te plassen?
Haha ja zie mezelf al struikelend en strompelend naar de wc . Kussen dat toch afzakt en je moet bukken om het weer omhoog te hijsen met een buik die in de weg zit . Hier helpt een gewoon kussen ook erg goed.
Bij mij werkt een voedingskussen prima! Ik wil namelijk ook iets voor mijn borst langs waar ik een arm overheen kan leggen, want ik ben snel benauwd in bed. Als ik dan mijn arm voor mijn borst naar beneden heb liggen, drukt het mijn borstkas in elkaar en krijg ik het nóg benauwder. Het kussen in het OP lijkt mij eigenlijk ook niet zo praktisch... moet tegenwoordig toch wel zo'n 2-3 keer per nacht uit bed en ik zie het mis gaan....!
Qua vorm lijkt het me wel prettig maar niet met dat klitteband, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik heb bij elke zwangerschap 2 van die goedkope kussentjes van de Ikea gekocht. 1 tussen mn knieën, 1 onder mn buik.