Stem hierboven en laat weten in de comments wat je van alle keuzes vind en welke keuze je hebt gekozen!
Heb Silvan Ezra gestemd In je eerste post toen je vroeg naar een eerste en tweede naam heb ik eigenlijk alleen maar eerste namen neergezet die ik mooi vind staan bij de namen van je oudste. Ezra zat wel meteen in m’n gedachten toen als naam naast Elias, maar heb ik uiteindelijk niet geopperd, omdat ik zelf niet zo gauw voor 2x dezelfde letter als beginletter zou kiezen. Maar het is zéker een goede -en niet geheel onbelangrijk- móóie tweede naam ook, dus voor mij stijgt deze wel echt met kop en schouders boven de andere drie tweede namen uit. Met Jonah heb ik helemaal niks. Én véél te bijbels naar m’n zin én ik denk altijd aan die stomme, zo genaamd grappige, acteur Jonah Hill Benja vind ik op zich wel oké, maar niet persé een naam waar ik warm van wordt. Ravi vind ik qua letters mooi staan naast, of beter gezegd: achter, Silvan, omdat 3 van de 4 letters hetzelfde zijn Maar vind de naam Ravi an sich heel hard en daarom niet mooi. Buiten dat vind ik hem te saai aangezien ik best wat kindjes ken met die naam Los hiervan vind ik geen van de laatste 3 genoemde namen mooi staan achter Silvan. Leuk trouwens dat het Silvan wordt! Die had ik geopperd
Graag gedaan/gekozen! Bij nader inzien ben ik het grotendeels met je eens! Ik vind silvan jonah ook nog steeds mooi omdat elias' 2e naam ook 5 letters heeft
Silvan heeft ook één letter meer dan Elias, dus dan mag de 2e naam ook wel een letter meer of minder hebben, toch? Zelf heb ik meer met Joah en Ezra dan met Jonah, maar het gaat natuurlijk om júllie (tweede) naam en niet die van mij
Beste mensen, we zijn uit de naam! Past mooi bij elias micha en vinden we echt superleuk, ons 2e jongetje gaat silvan ezra heten! Bedankt voor al jullie berichtjes en stemmen.